Tu chyba zawarłeś wszystko co bym napisałjancio68 napisał(a):W Cx sylwetka, nadwozie, układ kierowniczy, hamulce i napęd wiele obiecują i w przypadku 2.3 DISI to się spełnia. Z dieslem popadłbym w depresję gdyby C-crossery, Outlandery i wszelkie Ravki mnie objeżdżały jak wóz konny. Pozostaje się ścigać z Navarami, Hilluxami i innymi taczkami. Masakra.
Ze spalaniem zapewne będzie tak, że obiecane 7,5l uzyskasz pieszcząc i muskając pedał gazu. Chcąc "depnąć" łoł wyjdzie zapewne w okolicach przynajmniej 10l. Masa własna pewnie podchodzi pod 1900kg
Wersja silnikowa dla odważnych i bardzo statecznych faja .
[3 BK MPS/Mazdaspeed3] Różnice wersji europejskiej i USA
delikatnie mówiąc nie lubię diesli wiec dla mnie mazda z dieslem odpada. co do spalania na poziomie 7,5 litra wierze ze jest to osiągalne ale na pewno meczące. ja ostatnio na trasie 500 km częściowo w miesicie ale większość na trasie uzyskałem spalanie 10,8 ale byłą to męczarnia (ale chciałem zobaczyć jak nisko da się zejść). średnio pali ok 14 wiec w porównaniu z dieslem który będzie na pewno droższy od silnika benzynowego nie wiem czy opłacalny będzie zakup diesla. a Co do osiągów to liczby same mówią za siebie nie trzeba ich komentować.
- Od: 23 gru 2008, 12:10
- Posty: 167
- Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V
Temat diesla już sie gdzieś pojawił napisze drugi raz co myślę
wyższa cena , klekot, słabe osiągi, spalanie z 10l w mieście, droższy serwis, potencjalne problemy ze sprzęgłem czy wtryskami to mazda cx7 diesel
tak naprawdę to auto dla ludzi:
– którzy pamętaja jak benzyna była na kartki a ropa zawsze była na stacji,
– ludzi którzy posiadalii mercedesa 60KM lub passata TDI 90KM i myślą, że nowe diesle mimo że mają po 150-180 KM dalej tak mało palą
– ludzi, którzy roba 10-15tys roczne ale kupują tylko diesla bo są "najlepsze" cokolwiek to znaczy
wyższa cena , klekot, słabe osiągi, spalanie z 10l w mieście, droższy serwis, potencjalne problemy ze sprzęgłem czy wtryskami to mazda cx7 diesel
tak naprawdę to auto dla ludzi:
– którzy pamętaja jak benzyna była na kartki a ropa zawsze była na stacji,
– ludzi którzy posiadalii mercedesa 60KM lub passata TDI 90KM i myślą, że nowe diesle mimo że mają po 150-180 KM dalej tak mało palą
– ludzi, którzy roba 10-15tys roczne ale kupują tylko diesla bo są "najlepsze" cokolwiek to znaczy
- Od: 26 maja 2008, 11:39
- Posty: 6
na opisie wikipedii jest takie cudo, że niby speed ze stanów ma więcej KM niż MPS europejski.
http://en.wikipedia.org/wiki/MAZDASPEED6
prawda to?
już się też dowiedziałem, ze przynajmniej w 3 Speed są miększe amorki vs MPS
http://en.wikipedia.org/wiki/MAZDASPEED6
prawda to?
już się też dowiedziałem, ze przynajmniej w 3 Speed są miększe amorki vs MPS
Ostatnio edytowano 30 kwi 2009, 16:27 przez kocur75, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 29 kwi 2009, 18:54
- Posty: 23
- Skąd: Wwa
- Auto: mazda 3 speed 2007r.
kocur75 napisał(a):na opisie wikipedii jest takie cudo, że niby speed ze stanów ma więcej KM niż MPS europejski.
http://en.wikipedia.org/wiki/MAZDASPEED6
prawda to?
ciężko powiedzieć, ale skoro tak piszą to pewnie tak jest
teraz nie sprawdzałem, ale jak jeszcze były dostepne vehicle specs na stronie mazdausa to je sobie zapisałem i w specyfikacjach speed 3 i 6 są rózne moce i benzyny:
speed3: 263@5500RPM 91 Octane fuel minimum
speed6: 270@5500RPM 93 Octane fuel minimum
kocur75 napisał(a):już się też dowiedziałem, ze przynajmniej w 3 Speed są miększe amorki vs MPS
to pewne info?
ja już wiem że przednie klocki od Speed3 poasują do 3 MPS
pewne jak to w mazda polska jedyny ktos sensowny z 4 miejsc od mazdy w wawie (w tym 3 z autoryzacja) wydal mi sie gosc z serwisu na wysockiego. i to stamtad to info. 1024 pln sztuka z sztuke przod. dobre co? i nigdzie poza tym jednym serwisiem nie maja do trojki, a sprawdzilem z 10 hurtowni.
wiec rozejrzalem sie za sportowymi bardziej i jedyne co znalazlem to Koni sport do tego modelu. ale ze 2200 pln wyjdzie za 4 szt. czyli praktycznie to samo co dwa z mps z mazdy Koni specjal tez chyba jest ale juz wejde w ten z regulacja.
zreszta w dziale tuning sie rozpisalem sie i o tym i o innych rzeczach. zerknij moze cos mi podpowiesz
czyli wychodzi na to ze MPS 6-ki ma najslabszy silnik......dziwne
wiec rozejrzalem sie za sportowymi bardziej i jedyne co znalazlem to Koni sport do tego modelu. ale ze 2200 pln wyjdzie za 4 szt. czyli praktycznie to samo co dwa z mps z mazdy Koni specjal tez chyba jest ale juz wejde w ten z regulacja.
zreszta w dziale tuning sie rozpisalem sie i o tym i o innych rzeczach. zerknij moze cos mi podpowiesz
czyli wychodzi na to ze MPS 6-ki ma najslabszy silnik......dziwne
- Od: 29 kwi 2009, 18:54
- Posty: 23
- Skąd: Wwa
- Auto: mazda 3 speed 2007r.
kocur75 napisał(a):czyli wychodzi na to ze MPS 6-ki ma najslabszy silnik......dziwne
3 MPS w EU oficjalnie też ma 260KM
To różnice z przeliczania mocy w USA i Europie. Popraw proszę temat na zgodny z FAQ forum, by był czytelny dla innych Forumowiczów:
temat: Różnice w Maździe 3 MPS i Mazdaspeed3
podtemat: 3 BK 2.3 DISI Turbo (lub symbol silnika L3-VDT)
Dziękuję
temat: Różnice w Maździe 3 MPS i Mazdaspeed3
podtemat: 3 BK 2.3 DISI Turbo (lub symbol silnika L3-VDT)
Dziękuję
Globy napisał(a):To różnice z przeliczania mocy w USA i Europie.
w przypadku różnicy mocy między speed3 i speed6 to chyba nie za bardzo
A bebechy się różnią? Znalezione w sieci:
Pomiar mocy silnika odbywa się w określonych, znormalizowanych warunkach. Warunki pomiaru są jednak różne w kilku normach. Według norm polskich i niemieckich podczas pomiaru mocy silnik jest wyposażony w kompletny osprzęt, włącznie z tłumikiem układu wylotowego spalin. Włoska norma CUNA przewiduje odłączenie filtru powietrza i układu wylotowego, a według normy amerykańskiej SAE pomiar mocy odbywa się bez osprzętu: filtru powietrza, prądnicy (alternatora), dmuchawy układu chłodzenia, sprzęgła, pompy paliwa i układu wylotowego. Dlatego moc wg CUNA jest nieco większa niż moc zmierzona wg PN lub niemieckiej normy DIN, a w przypadku SAE nawet do 20 proc. większa.
Pomiar mocy silnika odbywa się w określonych, znormalizowanych warunkach. Warunki pomiaru są jednak różne w kilku normach. Według norm polskich i niemieckich podczas pomiaru mocy silnik jest wyposażony w kompletny osprzęt, włącznie z tłumikiem układu wylotowego spalin. Włoska norma CUNA przewiduje odłączenie filtru powietrza i układu wylotowego, a według normy amerykańskiej SAE pomiar mocy odbywa się bez osprzętu: filtru powietrza, prądnicy (alternatora), dmuchawy układu chłodzenia, sprzęgła, pompy paliwa i układu wylotowego. Dlatego moc wg CUNA jest nieco większa niż moc zmierzona wg PN lub niemieckiej normy DIN, a w przypadku SAE nawet do 20 proc. większa.
Globy napisał(a):A bebechy się różnią?
wątpie
kryystian napisał(a):mam pytanie, czy rozmiar tarcz hamulcowych i klocków jest taki sam w 6 mps jak i 6speed
wydaje mi się że tak naprawdę poza nazwą i jakimiś ekologicznymi śmieciami dorzuconymi (lub nie) do osprzętu czy softu w ECU to są identyczne auta.
Przynajmniej tak jest w 3ce i nie wydaje mi się żeby im się opłacało robić 2 różne auta
Subaru przez pewien czas tak robiło z WRXem i się wycofali, więc wątpię żeby to było jakoś ekonomicznie uzasadnione.
w 3 MPS hamulce są takie same, co do 6tki to porownujac dane techniczne rozmiar tarcz jest taki sam w MPS i MazdaSpeed
kryystian napisał(a):dz
aha z tego co zauważyłem to zbiorniczek na płyn hamylcowy jest z innej strony
zwróć uwagę, że tak może być tylko w wersji UK RHD znaczy
jak porownuje zdjecia spod maski MazdaSpeed3 i zaglądam do mojej , to prawdę mówiąc nie widzę różnic
w 3ce niczego takiego nie stwierdziłem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości