Wykresy z hamowni naszych Mazd
[b]Auto /b] Mazda 323C 1,5 16V 1996
[b]Modyfikacje /b] Brak
[b]Wynik pomiaru /b] / 94,5 KM @ 5551 / 135 NM @ 4275
[b]Uwagi /b] Coś jest nie tak w zakresie do 4 tyś. obrotów, a że się nie znam nie będę się wypowiadał. Jeśli ktoś wie w czym tkwi błąd, chętnie dowiem się na PW
[b]Modyfikacje /b] Brak
[b]Wynik pomiaru /b] / 94,5 KM @ 5551 / 135 NM @ 4275
[b]Uwagi /b] Coś jest nie tak w zakresie do 4 tyś. obrotów, a że się nie znam nie będę się wypowiadał. Jeśli ktoś wie w czym tkwi błąd, chętnie dowiem się na PW
Ostatnio edytowano 22 cze 2009, 11:53 przez THOR, łącznie edytowano 1 raz
Auto /b] Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1997r.
[b]Modyfikacje : Brak
Wynik pomiaru /b]
[b]PB95: 145,5 KM @ 6235 / 173.5 Nm @ 5080
LPG: 125,0 KM @ 5976 / 157.4 Nm @ 5118
[b]Uwagi /b] Na benzynie zdrowy KF, gaz mam dwa tygodnie i jest to temat do dopracowania. Silnik przeszedl mini remont, ktory polegal na wymianie pierscieni olejowych, uszczelniaczy zaworowych, docieraniu zaworow, planowaniu glowicy, wymianie wszystkich uszczelek.
[b]Modyfikacje : Brak
Wynik pomiaru /b]
[b]PB95: 145,5 KM @ 6235 / 173.5 Nm @ 5080
LPG: 125,0 KM @ 5976 / 157.4 Nm @ 5118
[b]Uwagi /b] Na benzynie zdrowy KF, gaz mam dwa tygodnie i jest to temat do dopracowania. Silnik przeszedl mini remont, ktory polegal na wymianie pierscieni olejowych, uszczelniaczy zaworowych, docieraniu zaworow, planowaniu glowicy, wymianie wszystkich uszczelek.
Auto /b] Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1997r.
[b]Modyfikacje /b] Brak
[b]Wynik pomiaru /b]
[b]PB95: 138.0 KM @ 6115 / 165.0 Nm @ 5043
LPG: 129.9 KM @ 5976 / 159.5 Nm @ 4979
[b]Uwagi /b] strojenie gazu – stage II. Widac znacznac poprawe w przebiegu wykresu w stosunku do poprzedniego pomiaru, gora (5,5k – 6,5k rpm) moglaby byc jeszcze troche lepsza. Po kolejnym strojeniu bedzie nowy pomiar
[b]Modyfikacje /b] Brak
[b]Wynik pomiaru /b]
[b]PB95: 138.0 KM @ 6115 / 165.0 Nm @ 5043
LPG: 129.9 KM @ 5976 / 159.5 Nm @ 4979
[b]Uwagi /b] strojenie gazu – stage II. Widac znacznac poprawe w przebiegu wykresu w stosunku do poprzedniego pomiaru, gora (5,5k – 6,5k rpm) moglaby byc jeszcze troche lepsza. Po kolejnym strojeniu bedzie nowy pomiar
Wiec wkońcu nadszedł czas na mój wykresik ,jestem z niego bardzo zadowolony
Auto: Mazda 323 BG BT 90r.
Modyfikacje wydech 2,5cala przelot koncowy wm sport,stozkowy filtr powietrza, mbc Wynik pomiaru: 182 KM,242 NM
Uwagi Przebieg 163tyś km.
Auto: Mazda 323 BG BT 90r.
Modyfikacje wydech 2,5cala przelot koncowy wm sport,stozkowy filtr powietrza, mbc Wynik pomiaru: 182 KM,242 NM
Uwagi Przebieg 163tyś km.
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC
Modyfikacje: Stożek
Wynik pomiaru: 116 KM @ 6416 / 148,2 NM @ 4530
Uwagi: Pierwszy pomiar ze stożkiem z nie do końca zimnym dolotem, drugi pomiar seria.
Modyfikacje: Stożek
Wynik pomiaru: 116 KM @ 6416 / 148,2 NM @ 4530
Uwagi: Pierwszy pomiar ze stożkiem z nie do końca zimnym dolotem, drugi pomiar seria.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition )
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master , regulowane kolka rozrzadu, kolektor 4-2-1
Wynik pomiaru: 131 KM / 167NM (PB) 123KM/162NM (LPG)
Uwagi: Pomiar na LPG – BLOS. Walek ssacy +4 stopnie. Pomiar na PB walek ssacy -2 stopnie, wydechowy -3 stopnie. Roznice miedzy ustawieniami rozrzadu obrazuje linia zielona i niebieska (obie na LPG ,roznia sie tylko ustawieniem rozrzadu). Moc nawet na benzynie spadla, a w stosunku do poprzedniego pomiaru na LPG ubylo 4.5 konia. Albo kolektor uskubal moc na gorze,albo winna jest super przeplywka klapkowa, ktorej przy poporzednich pomiarach na LPG nie bylo
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master , regulowane kolka rozrzadu, kolektor 4-2-1
Wynik pomiaru: 131 KM / 167NM (PB) 123KM/162NM (LPG)
Uwagi: Pomiar na LPG – BLOS. Walek ssacy +4 stopnie. Pomiar na PB walek ssacy -2 stopnie, wydechowy -3 stopnie. Roznice miedzy ustawieniami rozrzadu obrazuje linia zielona i niebieska (obie na LPG ,roznia sie tylko ustawieniem rozrzadu). Moc nawet na benzynie spadla, a w stosunku do poprzedniego pomiaru na LPG ubylo 4.5 konia. Albo kolektor uskubal moc na gorze,albo winna jest super przeplywka klapkowa, ktorej przy poporzednich pomiarach na LPG nie bylo
A na samochodach wcale się nie znam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
- Od: 16 lip 2008, 20:07
- Posty: 60
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: 323F (BA) '98
Auto /b] Mazda CX7 2.3 DISI 2009
[b]Modyfikacje: przeprogramowany sterownik
Wynik pomiaru: 280.5 KM / 6060rpm, 404 Nm / 3745rpm
[b]Modyfikacje: przeprogramowany sterownik
Wynik pomiaru: 280.5 KM / 6060rpm, 404 Nm / 3745rpm
-
djack
- Od: 30 maja 2008, 23:55
- Posty: 37
- Skąd: Goniądz
- Auto: była MX3 1992r 1.8V6
Mazda 323F DITD 101KM (seria) i 120 KM po zamontowaniu opornika
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/JpssQPhz16FXMbfFafmTCw?feat=directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/JpssQPhz16FXMbfFafmTCw?feat=directlink
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 '91
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Ostatnio edytowano 10 lip 2010, 02:21 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Auto: Mazda 323f silnik gtx
Modyfikacje: patrz projekt
Wynik: 207KM przy 6500 i 250NM przy 5600
Uwagi: co do wykresu to dwa przebiegi.jeden z zamknieta maska i drugi z podniesiona maska.inne auta jakie pamietam notowaly raczej wyniki ponizej oczekiwan chyba ze wzgledu na temperature powietrza 35stopni.np volvo 2,3 turbo(seria niby 226km) wyplulo 136km;jakis peguot 2.0 136km wyplul 124km
silnik w trybie awaryjnym, bo mam jakies tam beldy.
Modyfikacje: patrz projekt
Wynik: 207KM przy 6500 i 250NM przy 5600
Uwagi: co do wykresu to dwa przebiegi.jeden z zamknieta maska i drugi z podniesiona maska.inne auta jakie pamietam notowaly raczej wyniki ponizej oczekiwan chyba ze wzgledu na temperature powietrza 35stopni.np volvo 2,3 turbo(seria niby 226km) wyplulo 136km;jakis peguot 2.0 136km wyplul 124km
silnik w trybie awaryjnym, bo mam jakies tam beldy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Auto: Mazda MX-6 2.0FS
Modyfikacje: brak
Wynik: 122KM 182Nm
Uwagi: silnik po remoncie
Modyfikacje: brak
Wynik: 122KM 182Nm
Uwagi: silnik po remoncie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje