Mazda 323F BJ FS 2003 2.0 16V
1, 2
Siem wszystkim
Wraz z powiększeniem się mojej rodzinki przyszedł czas na zakup drugiego automobila ze stajni Mazdy , tym razem z kierownicą po prawej stronie
Po dłuuugich poszukiwaniach Dobrego egzemplarza... jest 323F BJ w wersji Sport (to samo co Sportive, tyle, że anglielska wersja), jedziemy:
– rocznik 2003, przebieg 56 tyś. mil,
– kolor Titanium Grey,
– serce 2.0 16V (131 rumaków),
– 0-62 mph 9,6s,
– prędkość max 126 mph,
– zużycie paliwa (realne) pomiędzy 11 a 16 litrów na 100 mil,
– pełna elektryka,
– ABS,
– kontrola trakcji,
– klima + kontrola klimatu,
– komputer pokładowy,
– welurowa tapicerka,
– 4 poduszki powietrzne,
– kierat i gałka biegów w skórce,
– fabryczny bodykit,
– koła standard 195/50/16,
– rozpórka kielichów przednich,
– lekko sportowe zawieszenie – też fabryczne.
Od "zwykłej" BeJotki ta wersja wyróżnia się przede wszystkim silnikiem 2.0, innym zderzakiem z przodu i lekkim bodykitem. Jak na razie jestem zadowolony z zakupu Tymbardziej, że jej poprzedni właściciel był pedantem, auto regularnie pucowane i serwisowane, naprawdę świetny egzemplarz
Wygląda to tak:
Wraz z powiększeniem się mojej rodzinki przyszedł czas na zakup drugiego automobila ze stajni Mazdy , tym razem z kierownicą po prawej stronie
Po dłuuugich poszukiwaniach Dobrego egzemplarza... jest 323F BJ w wersji Sport (to samo co Sportive, tyle, że anglielska wersja), jedziemy:
– rocznik 2003, przebieg 56 tyś. mil,
– kolor Titanium Grey,
– serce 2.0 16V (131 rumaków),
– 0-62 mph 9,6s,
– prędkość max 126 mph,
– zużycie paliwa (realne) pomiędzy 11 a 16 litrów na 100 mil,
– pełna elektryka,
– ABS,
– kontrola trakcji,
– klima + kontrola klimatu,
– komputer pokładowy,
– welurowa tapicerka,
– 4 poduszki powietrzne,
– kierat i gałka biegów w skórce,
– fabryczny bodykit,
– koła standard 195/50/16,
– rozpórka kielichów przednich,
– lekko sportowe zawieszenie – też fabryczne.
Od "zwykłej" BeJotki ta wersja wyróżnia się przede wszystkim silnikiem 2.0, innym zderzakiem z przodu i lekkim bodykitem. Jak na razie jestem zadowolony z zakupu Tymbardziej, że jej poprzedni właściciel był pedantem, auto regularnie pucowane i serwisowane, naprawdę świetny egzemplarz
Wygląda to tak:
Ostatnio edytowano 5 paź 2009, 14:24 przez MiHaŁ, łącznie edytowano 5 razy
Uuu Michaś Ale fajny rodzynek Gratuluję
szkoda, ze w generacji BJ nie bylo GTX'ow/GTR'ow – ten zderzak z przodu troche jakby nawiazywal do tego GTRowego z 323 BG. Auto bardzo ladne
Dzięki
No właśnie! Jaka jest mocniejsza wersja? Było produkowane w tej budzie coś z naprawdę sportowym charakterkiem??
No właśnie! Jaka jest mocniejsza wersja? Było produkowane w tej budzie coś z naprawdę sportowym charakterkiem??
Fajny "wózek" nie tylko dla Dziecka
Jak zobaczyłem przód to myślałem ze to MS jeden z 1750szt Ktoś moze sie przestraszyć patrząc w lusterko...
Pinky , ahh ten sedanik (wiem ze ci sie znudził:P )i ten kolor wyżej, jedyny ... właściwy!
Jak zobaczyłem przód to myślałem ze to MS jeden z 1750szt Ktoś moze sie przestraszyć patrząc w lusterko...
Pinky , ahh ten sedanik (wiem ze ci sie znudził:P )i ten kolor wyżej, jedyny ... właściwy!
Sedanik z foty jest sympatyczny Wózek wiadomo – nie tylko dla dziecka Lubie nią jeździć, ale... emiksem jeździ mi się lepiej
Gratki, piękna sztuka w eleganckim kolorku! Skórka na gałce jeszcze pachnie Podkładki z żółtymi deskami wyglądają niesamowicie. Szerokości, Michale!
No właśnie dlaczego u nich są żółte z tyłu i białe z przodu?
aaa dziękuję dziękuję
CezaR83 – Oni sami tego nie wiedzą
CezaR83 – Oni sami tego nie wiedzą
Bardzo fajna BeJotka .W wersji sport wygląda zacnie. Bodykit . Życzę bezawaryjnej jazdy.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości