Podlączone kable od akumulatora odwrotnie – nie odpala
Strona 1 z 1
Witam
Mama mazde 6 z 2004 2.0 diesel wszystko było ok dopóki zonie nie padł akumulator podpięła 2 na kablach ale sie pomyliła i podłączyła odwrotnie , po założeniu nowego akumulatora auto nie chce zapali po włączeniu zapłonu pojawiła sie kontrolka kluczyka ktory cały czas miga silnik nie chce się kręcić , sprawdziłem bezpieczniki , otworzyć komputer nic się nie spaliło , sprawdziłem puszkę immo to wszystko wizualnie wygląda ze jest ok nie posiadam testera żeby przeczytać błędy , sprawdzałem tez na drogim kluczu co mam jest to samo proszę o pomoc pozd
Mama mazde 6 z 2004 2.0 diesel wszystko było ok dopóki zonie nie padł akumulator podpięła 2 na kablach ale sie pomyliła i podłączyła odwrotnie , po założeniu nowego akumulatora auto nie chce zapali po włączeniu zapłonu pojawiła sie kontrolka kluczyka ktory cały czas miga silnik nie chce się kręcić , sprawdziłem bezpieczniki , otworzyć komputer nic się nie spaliło , sprawdziłem puszkę immo to wszystko wizualnie wygląda ze jest ok nie posiadam testera żeby przeczytać błędy , sprawdzałem tez na drogim kluczu co mam jest to samo proszę o pomoc pozd
:---)))
- Od: 25 gru 2009, 11:31
- Posty: 6
- Skąd: Mielec
- Auto: Mazda 6
bezpieczniki sprawdziłem natomiast przekazniki nie umie sprawdzic a na lewym słupku pod kierownica są 2 przekaźniki a reszta to bezpieczniki , pod maska bezpieczniki sprawdzilem przekaznikow nie
:---)))
- Od: 25 gru 2009, 11:31
- Posty: 6
- Skąd: Mielec
- Auto: Mazda 6
wszystkie bezpieczniki powyciagaj i obejrzyj czy nie maja uszkodzen,
zewrzyj klamy, ale bez Baterii!!, aby zresetowac komp-a..
powodz.
E.
zewrzyj klamy, ale bez Baterii!!, aby zresetowac komp-a..
powodz.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
dziekoje za pomoc wszystkim Eduardo zrobie jak piszesz wyciagne wszystkie bespieczniki i sprawdze je . Rozumie ze resetowanie edc polega na zwarciu kabli od bateri. Sprawdzalem tez 2 przekazniki co sa pod nogami kierowcy i wydaje mi sie ze sa uszkodzone. Jutro pomecze temat dziekoje za pomoc pozd
:---)))
- Od: 25 gru 2009, 11:31
- Posty: 6
- Skąd: Mielec
- Auto: Mazda 6
witam panowie zagladnolem jeszcze raz do komputera za pomoca lupy znalazłem 5 pinow uszkodzonych od strony płytki tam gdzie sa przylutowane , przewalutowalem je jeszcze raz , w programie tolerancja znalazlem schemat tego komputera i sprawdzilem do czego te piny sa wiec
pin 4 i 27 blokada jazdy w stecz wedlog programu muszę sprawdzić bezpiecznik co jest na kolumnie kierownicy .
pin 65,103,104 masa to duzo wyjasnia jak brak sterownia masa
Jak kolegom cos przyjdzie do glowy mile widziane podpowiedzi mysle ze czeka mnie zmiana komputera pozd
pin 4 i 27 blokada jazdy w stecz wedlog programu muszę sprawdzić bezpiecznik co jest na kolumnie kierownicy .
pin 65,103,104 masa to duzo wyjasnia jak brak sterownia masa
Jak kolegom cos przyjdzie do glowy mile widziane podpowiedzi mysle ze czeka mnie zmiana komputera pozd
Ostatnio edytowano 25 gru 2009, 20:28 przez bartek.bartek, łącznie edytowano 1 raz
:---)))
- Od: 25 gru 2009, 11:31
- Posty: 6
- Skąd: Mielec
- Auto: Mazda 6
Reset kompa to raczej Minusowa klema do zdjęcia i pedał STOPU
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
szadol1 napisał(a):Reset kompa to raczej Minusowa klema do zdjęcia i pedał STOPU
tez!
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Migająca kontrolka kluczyk – brak odczytu lub bledny kod Immobilizera. Troche roboty bedzie z tym – najgorzej to jak się coś spali w elektryce.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Karwoś napisał(a):Migająca kontrolka kluczyk – brak odczytu lub bledny kod Immobilizera. Troche roboty bedzie z tym – najgorzej to jak się coś spali w elektryce.
Z tego co pisałem kolegą to generalnie wszystko wygląda normalnie aczkolwiek zaczynają różne rzeczy wyłazić prawdopodobnie poszedł strzał i pytanie co położył może to być jedynie błąd komputera ( aczkolwiek jest coś tam popalone ) albo poszukiwanie po kabelkach zabawa na pewno będzie
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
to ze sie pali immo wcale nie oznacza blednego kodu
jak komp jest sztywny to bedzie identycznie
a nie laska bylo zmienic akumulator za wczasu ? tera masz babo placek
jak ci ujaralo piny przy kostce lub zaraz obok to nie licz na sprawne diody tranzystory sterujace
komp przyja dobrego kopa .. tera kolejna sprawa co z licznikiem i procem ..
a scaner w takim wypadku bedzie pokazywal glupoty niesamowite jesli wogle bedzie i jesli go nie spalisz .
jednym slowiem dosc lipny temat do ogarniecia
ja bym to zrobil w taki sposob na ryzyk fizyk nowy komp + zdjecie immo z niego (wywalenie) podlaczyc
i zobaczyc lecz najpierw przeleciec pinologie na kompie czy all polaczenia sa poprawne
potem czujniki do sprawdzenia po danych a servisowki lub autodaty i dopiero potem podlaczanie czegokolwiek nowego .
sama robocizna za takie zabawy by uruchomic auto bez czesci spokojnie kolo 1500zl . na moje oko
jak komp jest sztywny to bedzie identycznie
a nie laska bylo zmienic akumulator za wczasu ? tera masz babo placek
jak ci ujaralo piny przy kostce lub zaraz obok to nie licz na sprawne diody tranzystory sterujace
komp przyja dobrego kopa .. tera kolejna sprawa co z licznikiem i procem ..
a scaner w takim wypadku bedzie pokazywal glupoty niesamowite jesli wogle bedzie i jesli go nie spalisz .
jednym slowiem dosc lipny temat do ogarniecia
ja bym to zrobil w taki sposob na ryzyk fizyk nowy komp + zdjecie immo z niego (wywalenie) podlaczyc
i zobaczyc lecz najpierw przeleciec pinologie na kompie czy all polaczenia sa poprawne
potem czujniki do sprawdzenia po danych a servisowki lub autodaty i dopiero potem podlaczanie czegokolwiek nowego .
sama robocizna za takie zabawy by uruchomic auto bez czesci spokojnie kolo 1500zl . na moje oko
U mnie kiedyś elektryk do mojego aku w samochodzie chciał podpiąć drugi żeby sprawdzić czy odpali zdalnie (na oginalnym aku napiecie spadalo do 6V i resetowal centralę i nie odpalał) – i na zlosc źle mu się dotknęło – samochód to Lancer 2004. – poszly iskry jak ze spawarki, gość troche się strapił i powiedzial żebym zapalil samochód i sprawdzil czy jakaś kontrolka sie nie swieci, sprawdzil wsystkie swiatla itp – o dziwo wszystko jest do tej pory w porządku. niż się nie zjarało – ale to pewnie szczescie jakby to nie bylo dotknięcie tylko pelne apiecie na pewno coś by wyskoczylo
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Wiec sprawa wygląda tak sprawdziłem wszystkie bezpieczniki te pod maska i te pod kierownica sa ok . Według autodata powiniem byc jakis bespiecznik na kolumnie kierownicy ale go nie znalazlem . Wydaje mi sie jak kolega wczesniej pisal sztywny komputer i jedyny ratunek wymiana pozd
:---)))
- Od: 25 gru 2009, 11:31
- Posty: 6
- Skąd: Mielec
- Auto: Mazda 6
Witam zlokalizowalem komputer taki sam , zeby dopasowac uzywany komputer wystarczy przelutowac zawartosc eprom z orginalnego na uzywany
:---)))
- Od: 25 gru 2009, 11:31
- Posty: 6
- Skąd: Mielec
- Auto: Mazda 6
bartek.bartek napisał(a):Witam zlokalizowalem komputer taki sam , zeby dopasowac uzywany komputer wystarczy przelutowac zawartosc eprom z orginalnego na uzywany
Jak zrobisz to napisz czy udało się
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6