krzych napisał(a):praca wtryskow steruje bezposrednio PCM
Czy wśród kodów rozkazów zidentyfikowałeś jakieś związane z DPF-em ?
www.mazdaspeed.pl
mcbeth napisał(a):Pompa pracuje zawsze 'standardowo'. To wtryski są inaczej sterowane.
krzych napisał(a): praca wtryskow steruje bezposrednio PCM, a nie zaden dodatkowy modul. A jak to robi, wspomnial juz maxkls ktorego uwage zbagatelizowal Charlie
mcbeth napisał(a):Czy wśród kodów rozkazów zidentyfikowałeś jakieś związane z DPF-em ?
Charlie 6 napisał(a):Poza tym cenniejsza będzie burza mózgów ludzi, którzy się na tym lepiej znają ode mnie
Charlie 6 napisał(a):Proponuję również więcej luzu i dystansu do tej dyskusji. Nie jesteśmy w pracy.
rjan napisał(a):czujnik ciśnienia różnicowego (przed i za filtrem)
rjan napisał(a):napięcie na czujniku temperatury
rjan napisał(a):Reszta to proste układy z diodami LED.
rjan napisał(a):Reszta to proste układy z diodami LED.
rjan napisał(a):mierząc napięcie na sondzie można stwierdzić kiedy wtryski dają wzbogacone paliwo, czyli stan "wypalanie DPF"
mcbeth napisał(a):Istnieje czujnik temperatury filtra DPF i wiemy dokąd i jakie doprowadza sygnały, można spróbować ustalić próg, powyżej którego z dużym prawdopodobieństwem trwa cykl wypalania – wiąże się z tym w końcu duży wzrost temperatury.
krzych napisał(a):Co do protokolu – jest chyba synchroniczny, bo ELM327 nie przyjmuje danych dopoki sam nie zakonczy odsluchania ze strony PCM.
krzych napisał(a):jednoukladowke oprogramowac tak zeby gadala z ELMem to banal.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6