Wadliwie działające kierunkowskazy
patlach napisał(a):Czy jest możliwość regulacji? I gdzie znajduje się ten przerywacz?
NIE MA!
Bo nikt nie jest jasnowidzem żeby się domyślić o jakie auto chodzi.
Mamy tu regulamin o przeczytanie którego niniejszym Cię proszę. Zastosuj się do jego zaleceń albo temat zostanie przez moderatora umieszczony w koszu.
btw. Nie masz spalonej żadnej żarówki? Albo założonych diod zamiast żarówek?
A w regulaminie masz przykłady podane – w temacie (2 linia – ma być opis auta).
Mógłbyś chociaż w swoim profilu dopisać auto
A co do problemu – co to
Nie pamiętam ale częstotliwość działania przerywacza to chyba 90 +/-30 na minutę (wg przepisów)
Mógłbyś chociaż w swoim profilu dopisać auto
A co do problemu – co to
patlach napisał(a):zbyt szybko
Nie pamiętam ale częstotliwość działania przerywacza to chyba 90 +/-30 na minutę (wg przepisów)
patlach napisał(a):to jeśli tak głośno tyka, to w którym miejscu go zlokalizowałeś?
Mój pracuje ok, więc go nie szukam
Ściągnij serwisówkę od M6 – jest powszechnie dostępna, tam powinno być wszystko napisane.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
patlach wszystko jest na forum, tylko musisz uwazniej szukac
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
Zapytam w tym wątku aby nie tworzyć niepotrzebnie kolejnego.
Posiadam Mazdę 6 z 2004 r. w dieslu z ksenonami.
Ostatnio zaczęły mi się dziwnie zachowywać kierunkowskazy. Przy włączaniu (obojętne czy na parkingu czy podczas jazdy- podczas skrętu) bardzo szybko migoczą. Czasami wracają do normy, a po chwili znów to samo. Nie jestem zupełnie pewien ale wydaje się, że powrót do normy przynajmniej czasami związany jest z naciskaniem pedału hamowania (takie testy robiłem podczas postoju) Tak samo mam wrażenie, że może to być związane z wilgocią.
Problem dotyczy i lewego i prawego kierunkowskazu.
Nie mam żadnych przepalonych żarówek i nic przy lampach nie kombinowałem.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Posiadam Mazdę 6 z 2004 r. w dieslu z ksenonami.
Ostatnio zaczęły mi się dziwnie zachowywać kierunkowskazy. Przy włączaniu (obojętne czy na parkingu czy podczas jazdy- podczas skrętu) bardzo szybko migoczą. Czasami wracają do normy, a po chwili znów to samo. Nie jestem zupełnie pewien ale wydaje się, że powrót do normy przynajmniej czasami związany jest z naciskaniem pedału hamowania (takie testy robiłem podczas postoju) Tak samo mam wrażenie, że może to być związane z wilgocią.
Problem dotyczy i lewego i prawego kierunkowskazu.
Nie mam żadnych przepalonych żarówek i nic przy lampach nie kombinowałem.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
- Od: 11 wrz 2008, 08:41
- Posty: 7
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 2.0 Sedan 136KM Diesel
Podłącze się pod temat gdyż i u mnie właśnie sie zaczęło, a mianowicie. Odpalam samochód po 8h pracy na skrzyżowaniu włączam kierunek i miga szybciej. Pomyślałem OK, pewnie żarówka przepalona...
Podczas skrętu w drugą strone okazało się, że również jest to samo – szybkie miganie kierunków.
Nie jest to związane na pewno z żarówkami bo wszystkie działają. Dodatkowo prawidłowo działają światła awaryjne.
Ktoś wie o co chodzi i jak to naprawić?
Podczas skrętu w drugą strone okazało się, że również jest to samo – szybkie miganie kierunków.
Nie jest to związane na pewno z żarówkami bo wszystkie działają. Dodatkowo prawidłowo działają światła awaryjne.
Ktoś wie o co chodzi i jak to naprawić?
Paweł
Swoop napisał(a):Ktoś wie o co chodzi i jak to naprawić?
nie, ale podejrzewam...
czy mozesz wykonac test? podmien przerywacz, ale tylko na chwile...
sprawdz kable i wtyczki od zarowek... ale zeby dwie strony?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Grzyby napisał(a):Dziwne – tym bardziej że awaryjne działają ok.
eee... nie bardzo, bo awaryjne i kierunki sa w jednej obudowie...
awaryjne:
calasc zrobiona tak, aby (nawet po przepaleniu sie jednej zarowki) czestotliwosc byla stala.. w razie awarii ma ostrzegac...
kierunki:
przechodza przez dwa niezalezne uklady sprawdzajace obciazenie (oddzielne na kazda strone) i... jak sie cos przepali, to ma dac znac kierowcy o tym... zwiekszona czestotliwosc migania...
dlatego w M6 bardzo trudno wymienic wszystkie zarowki kierunkow na LEDy
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Z moich obserwacji wynika, że awaryjne to chyba zupełnie inny obwód bo o ile po włączeniu kierunków słychać przekaźnik za licznikiem o tyle przy awaryjkach już go nie słychać. Mogę się mylić...
Z dzisiejszego dnia dociśnięcie bezpieczników i odpięcie na chwile aku nic nie pomogło.
Szukamy dalej...
Z dzisiejszego dnia dociśnięcie bezpieczników i odpięcie na chwile aku nic nie pomogło.
Szukamy dalej...
Paweł
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6