LESIUX u mnie też nie wypełnił, miejsce jest tam zostawione, żeby oring miał miejsce na ułożenie się jak zostanie ściśnięty od zewnątrz
aha
według mnie lepiej kupić oring w sklepie hydraulicznym za 1zł niż oryginał za 11zł. czym się to różni ? nazwą ?
Wymiana oringu w aparacie zapłonowym BA Z5
1, 2
moze mi ktos dokladnie opisac co moge zrobic zle przy wymianie ORINGU na kopulce i jakie moga byc skutki mojego bledu??:)bo nie wiem czy sie za to zabierac:)
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
a tam w srodku sa takie wciecia jak bede go wyjmowal albo wkladam to tam sie nic nie przestawi??
- Od: 16 sty 2010, 15:19
- Posty: 181
- Skąd: łódź
- Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM
grzesiek1989cz napisał(a):a tam w srodku sa takie wciecia jak bede go wyjmowal albo wkladam to tam sie nic nie przestawi??
aparat musi ci najść w te wcięcia... nie wpasuje się inaczej... masz z jednej strony taki ząbek głębszy a z drugiej jest bez ząbka... tak samo masz w wałku rozrządu bo to w nim masz zamieszczoną końcówkę aparatu... musisz sobie zajrzeć tam głębiej z latarką i będziesz widział... ząbek do ząbka a płaskie do płaskiego... nic nie przestawisz bo inaczej ci nie podejdzie...
- Od: 14 cze 2008, 16:44
- Posty: 456
- Skąd: stąd
- Auto: Mazda
Wielkie dzięki za tę fotorelację. Dodałem do zbioru
Dzisiaj uporałem się z tym problemem u siebie. Przy okazji czyściłem silnik i skrzynię, więc trochę mi zleciało. Ale sama wymiana oringu to 15 minut. Uszczelka u mnie wyglądała jak plastikowa część aparatu
Przy okazji podziękowania dla Christophorusa za zakup oringu, u mnie nie było
Dzisiaj uporałem się z tym problemem u siebie. Przy okazji czyściłem silnik i skrzynię, więc trochę mi zleciało. Ale sama wymiana oringu to 15 minut. Uszczelka u mnie wyglądała jak plastikowa część aparatu
Przy okazji podziękowania dla Christophorusa za zakup oringu, u mnie nie było
Jakiś tam podpis Leszka :P
Mam takie pytanie co to za masa podpięta do śruby mocującej osłonę kolektora wydechowego?? bo u mnie czegoś takiego w ogóle nie ma. Rozumiem, że w różnych modelach różnie to wyglądało ale może być tak że to poprzedniemu właścicielowi przeszkadzało czy coś i się pozbył, a lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Pytanie z innej beczki. W sklepie mają oringi 38x3,5, ale temperatura maksymalna 100 stopni. Wystarczy?
-
ggmarszal
Dobry bedzie. Nalepiej jakby mieli olejoodporne, chociaz ja u siebie mam zwykly i daje rade juz ponad 10 tysiecy km.
-
Przemek323c
Dasz radę zrobić to bez fotorelacji. Mogę Tobie zrobić zdjęcie silnika i na jego podstawie pokazać co i jak. Ale aparatu wyciągać specjalnie nie będę.
Faktycznie nie jest to jakaś b. trudna operacja
W niedługim czasie sam muszę to zrobić więc jak nie zapomnę to cykne parę fotek.
Zresztą jak będziesz dayman wymieniał u siebie to też mógłbyś zrobić kilka fotek dla potomnych
W niedługim czasie sam muszę to zrobić więc jak nie zapomnę to cykne parę fotek.
Zresztą jak będziesz dayman wymieniał u siebie to też mógłbyś zrobić kilka fotek dla potomnych
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości