Kontrolki DSC i hamulca ręcznego świecą równocześnie – dolej płynu hamulcowego
1, 2
pomocy niewiem jak to się stało.wieczorem zaparkowałem auto przed domem, rano wsiadam, odpalam samochód i .............zdziwienie..............konrrolka od DSP i ręcznego nie gaśnie????????
kontrolki przy każdym odpaleniu i jeździe zaczynają swiecic rownoczesnie non stop,
mam tak już od 2 tygodni
mazda 6, TS2, 2.0, 2002, benzyna
Ostatnio edytowano 21 cze 2017, 22:18 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
Powód: dodanie zdjecia
Powód: dodanie zdjecia
- Od: 8 maja 2008, 20:41
- Posty: 9
- Skąd: Mazda 6, 2.0, 03'
kontrolka ABS jest ok.nie zauważyłem jakichś zmian z ABS
a jesli chodzi o tamtą – to jest kontrolka TCS Indicator Light (taki autko namalowane z poślizgiem), to ona się świeci razem z ręcznym.
jest jeszcze jedna kontrolka TCS-OFF. ale ona działa poprawnie.
a jesli chodzi o tamtą – to jest kontrolka TCS Indicator Light (taki autko namalowane z poślizgiem), to ona się świeci razem z ręcznym.
jest jeszcze jedna kontrolka TCS-OFF. ale ona działa poprawnie.
- Od: 8 maja 2008, 20:41
- Posty: 9
- Skąd: Mazda 6, 2.0, 03'
A jak jest w dieslu ?magicadm napisał(a):Czyli jak widać M6 w benzynie prawie same się naprawiają
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):A jak jest w dieslu ?
W dieslu jak zapali się kontrolka koła dwumasowego to masakra, auto na złom.
Ja w swoim mam zamiar dorobić kontrolkę "magicadm"– będzie czerwona i dwumasowa.
zdzich44 napisał(a):W dieslu jak zapali się kontrolka koła dwumasowego to masakra
Zrób dwie sztuki albo pięc , hurtem bedzie taniejzdzich44 napisał(a):Ja w swoim mam zamiar dorobić kontrolkę "magicadm"– będzie czerwona i dwumasowa.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):A jak jest w dieslu ?
W dieslu pozostaje:
http://www.autojaksa.com.pl
Ostatnia nadzieja dla CITD
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Dzięki , mysle ze poza motorem wszystko jest identyczne ( te same zegary , zawieszenie , elektryka jedyna roznica to " kop " )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
[/quote]A jak jest w dieslu ? [/quote]
W dieslu jest tak samo.
W czasie wizyty w ASO w Katowicach przy odbiorze samochodu miałem ten sam problem.. Aso niechciało mi pomóc i wmówili mi że to było wcześniej. Chciałem żeby mi podpieli pod komputer(na mój koszt) ale zaczeli ściemniać że niema wolnych kompów, później że niema elektryka. Wku...ony odebrałem samochód po wielkiej awanturze, zajechałem do domui okazało się że ułamali mi końcówke wychodzącą ze zbiorniczka z płynem hamulcowym (płyn wyciekał na zewnątrz. Po naprawieniu i dolaniu płynu wszystko wróciło do normy.
P.S.
ASO w Katowicach spuścili mi ponat litr oleju z silnika i twierdzili że jeżdże bez oleju. O braku oleju dopiero podczas małej sprzeczki się wygadali i nawet nie zaproponowali dolewki tylko wydali mi taki samochód. Aso Katowice totalna nędza – partacze a przedewwszystkim złodzieje i oszuści – kasują za wymyśloną robote.
W dieslu jest tak samo.
W czasie wizyty w ASO w Katowicach przy odbiorze samochodu miałem ten sam problem.. Aso niechciało mi pomóc i wmówili mi że to było wcześniej. Chciałem żeby mi podpieli pod komputer(na mój koszt) ale zaczeli ściemniać że niema wolnych kompów, później że niema elektryka. Wku...ony odebrałem samochód po wielkiej awanturze, zajechałem do domui okazało się że ułamali mi końcówke wychodzącą ze zbiorniczka z płynem hamulcowym (płyn wyciekał na zewnątrz. Po naprawieniu i dolaniu płynu wszystko wróciło do normy.
P.S.
ASO w Katowicach spuścili mi ponat litr oleju z silnika i twierdzili że jeżdże bez oleju. O braku oleju dopiero podczas małej sprzeczki się wygadali i nawet nie zaproponowali dolewki tylko wydali mi taki samochód. Aso Katowice totalna nędza – partacze a przedewwszystkim złodzieje i oszuści – kasują za wymyśloną robote.
- Od: 19 wrz 2006, 22:45
- Posty: 23
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda 6, 2.0 diesel 2003r
Witam
Podepnę się pod ten temat.
Czyściłem kilka dni temu tylne zaciski, a konkretnie zaraz za pierwsza uszczelką tłoczka było trochę rdzy i się blokował. Wszystko by było ok gdyby nie fakt iż do układu dostało się powietrze i po złożeniu wszystkiego w całość zaczęła zapalać się kontrolka ręcznego przy silnym naciśnięciu hamulca. Próbowałem odpowietrzyć układ dwukrotnie, lecz problem pozostał. W miniony piątek zostawiłem samochód w warsztacie by wymienili mi płyn hamulcowy iż nie byłem pewny jakiego rodzaju był wcześniej zalany (DOT3 czy DOT4). po wymianie miałem nadzieje że będzie ok, lecz kontrolka znów się pojawia po kilku silnych naciśnięciach hamulca. Mechanik poradził obserwować poziom płynu w zbiorniczku. Co może być nie tak?
Podepnę się pod ten temat.
Czyściłem kilka dni temu tylne zaciski, a konkretnie zaraz za pierwsza uszczelką tłoczka było trochę rdzy i się blokował. Wszystko by było ok gdyby nie fakt iż do układu dostało się powietrze i po złożeniu wszystkiego w całość zaczęła zapalać się kontrolka ręcznego przy silnym naciśnięciu hamulca. Próbowałem odpowietrzyć układ dwukrotnie, lecz problem pozostał. W miniony piątek zostawiłem samochód w warsztacie by wymienili mi płyn hamulcowy iż nie byłem pewny jakiego rodzaju był wcześniej zalany (DOT3 czy DOT4). po wymianie miałem nadzieje że będzie ok, lecz kontrolka znów się pojawia po kilku silnych naciśnięciach hamulca. Mechanik poradził obserwować poziom płynu w zbiorniczku. Co może być nie tak?
- Od: 1 lis 2010, 22:41
- Posty: 17
- Skąd: Redditch UK
- Auto: Mazda 6 TS2 2.0 Diesel (136) Kombi
epik napisał(a):po wymianie miałem nadzieje że będzie ok, lecz kontrolka znów się pojawia po kilku silnych naciśnięciach hamulca. Mechanik poradził obserwować poziom płynu w zbiorniczku. Co może być nie tak?
a odczytal mechanik bledy?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wygląda jak byś miał mało płynu w zbiorniczku. Ten mechanik jak wymieniał płyn i odpowietrzał w jaki sposób. Układ powinien być odpowietrzany/wymieniany po przez maszynę od płynu hamulcowego. Na zbiorniczku jest nawet napisane, że z ciśnieniem 2 barów co powoduje wypchnięcie pęcherzyków powietrza z układu hamulcowego.
Link do takiego urządzenia
http://allegro.pl/urzadzenie-do-wymiany ... 77438.html
Link do takiego urządzenia
http://allegro.pl/urzadzenie-do-wymiany ... 77438.html
- Od: 12 maja 2007, 16:30
- Posty: 298
- Skąd: Rawicz
- Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM
Cześć,
... mam problem w dniu dzisiejszym:
po 10h stania auta na parkingu – odpaliłem go i po jakiś 2 min zrobiła się choinka na wyświetlaczu:
DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs
jaka może być przyczyna? Autem jak rano jechalem wszystko było ok, po powrocie z roboty takie cyry.
Dzięki za informacje!
Ps. Auto zgasiłem – zapaliłem – to samo
Klikająć na DSC OFF – brak rezultatu
Ps.2.
sprawdzilem w tej chwili miernikiem akumulator, wiec tak:
w stanie spoczynku 12,96 V
podczas rozruchu ok 11 V
na biegu jalowym ok 14 V
... mam problem w dniu dzisiejszym:
po 10h stania auta na parkingu – odpaliłem go i po jakiś 2 min zrobiła się choinka na wyświetlaczu:
DSC OFF, ręczny zaciągnięty, auto w poślizgu, abs
jaka może być przyczyna? Autem jak rano jechalem wszystko było ok, po powrocie z roboty takie cyry.
Dzięki za informacje!
Ps. Auto zgasiłem – zapaliłem – to samo
Klikająć na DSC OFF – brak rezultatu
Ps.2.
sprawdzilem w tej chwili miernikiem akumulator, wiec tak:
w stanie spoczynku 12,96 V
podczas rozruchu ok 11 V
na biegu jalowym ok 14 V
- Od: 9 lis 2008, 13:39
- Posty: 136
- Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003
sprawdz uklad hamulcowy:
na wycieki i niski poziom plynu oraz sprawdz czujniki ABS-u przy kolach... czy nie sa zabrudzone...
Ps. podjedz do odczytu bledow do kogos kto ma komputer... i podaj tutaj kody...
pomyslimy...
na wycieki i niski poziom plynu oraz sprawdz czujniki ABS-u przy kolach... czy nie sa zabrudzone...
Ps. podjedz do odczytu bledow do kogos kto ma komputer... i podaj tutaj kody...
pomyslimy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):sprawdz uklad hamulcowy:
na wycieki i niski poziom plynu oraz sprawdz czujniki ABS-u przy kolach... czy nie sa zabrudzone...
Ps. podjedz do odczytu bledow do kogos kto ma komputer... i podaj tutaj kody...
pomyslimy...
jutro podjade po plyn hamulcowy – jest go troche poniżej poziomu MAX
Teraz pytanie jaki kupić? Czy można dolewać go do tego co już jest?
- Od: 9 lis 2008, 13:39
- Posty: 136
- Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6