Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Jak w temacie!
Szukam i szukam i nic. Sprawa wygląda tak, że uparłem się na Eibach'y, ale ich cena trochę mnie zbiła z nóg – nówki około 220 Euro
W Polsce (nie pamiętam firmy) znalazłem gdzieś sprężynki obniżające auto o 30-35 mm (takich szukam), ale firma kompletnie mi nieznana, za to cena nowego kompletu to 400 zł.
Może Wy mi pomożecie, doradzicie, co wybrac i gdzie kupić? Jeśli macie jakieś namiary to ... dajcie cynka.
Szukam i szukam i nic. Sprawa wygląda tak, że uparłem się na Eibach'y, ale ich cena trochę mnie zbiła z nóg – nówki około 220 Euro
W Polsce (nie pamiętam firmy) znalazłem gdzieś sprężynki obniżające auto o 30-35 mm (takich szukam), ale firma kompletnie mi nieznana, za to cena nowego kompletu to 400 zł.
Może Wy mi pomożecie, doradzicie, co wybrac i gdzie kupić? Jeśli macie jakieś namiary to ... dajcie cynka.
A czy ja nie widzialem przypadkiem jakichs sprezynek do madzi mx-3 w sklep.tuning.pl ? Sprawdz.
Tak, sa: http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90288 ale cena z kosmosu.
Tak, sa: http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=90288 ale cena z kosmosu.
Też to widziałem, odpada. Z ceną przesadzili
do mxa sa:
1) h&r – obnizenie 40-45 mm, cena okolo 900 zl
2) Eibach – obnizenie 30 mm , cena okolo 1000 zl
3) Weitec(przynajmniej tak mi napisano w mailu na moje zapytanie) – obnizenie 40 mm, cena 500 zl
4) ?
Te ktore zaproponowano Tobie to jakiej firmy byly? I gdzie mozna je kupic bo na wiosne chce tez pojsc z autkiem do dolu ( raz ze jest teraz za wysoko a 2 ze tylne sprezyny musze wymienic i srednio mi sie oplaca kupic uzywane na tyl po 100 zl sztuka)
1) h&r – obnizenie 40-45 mm, cena okolo 900 zl
2) Eibach – obnizenie 30 mm , cena okolo 1000 zl
3) Weitec(przynajmniej tak mi napisano w mailu na moje zapytanie) – obnizenie 40 mm, cena 500 zl
4) ?
Te ktore zaproponowano Tobie to jakiej firmy byly? I gdzie mozna je kupic bo na wiosne chce tez pojsc z autkiem do dolu ( raz ze jest teraz za wysoko a 2 ze tylne sprezyny musze wymienic i srednio mi sie oplaca kupic uzywane na tyl po 100 zl sztuka)
- Od: 23 wrz 2004, 21:48
- Posty: 193
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda MX-3 1.6 16V
1. Te za 400 zł – to firmy JAMEX (40-45 mm) – na allegro sa filtry powietrza tej marki.
2. Wiem, że w poznaniu ktoś tam robi (czy skądś sprowadza) sprężynki (nie pamiętam nazwy) – 500 zł.
Nie chce po prostu kupić g... A nie wiem nic o innych producentach.
2. Wiem, że w poznaniu ktoś tam robi (czy skądś sprowadza) sprężynki (nie pamiętam nazwy) – 500 zł.
Nie chce po prostu kupić g... A nie wiem nic o innych producentach.
MiHaŁ napisał(a):Te za 400 zł – to firmy JAMEX (40-45 mm) – na allegro sa filtry powietrza tej marki.
a gdzie mozna je kupic w takim razie? Bo o firmie Jamex slyszalem pozytywne komentarze – podobne w tej samej fabryce robi sie sprezyny jamex, weitec i jeszcze jakies.
- Od: 23 wrz 2004, 21:48
- Posty: 193
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda MX-3 1.6 16V
Ja napisałem do gościa po przeczytaniu treści tej aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74144295 i odpisał, że mają i w takiej właśnie cenie
to poczytalem troche opini w necie na temat tych jamexow i jest roznie – czesc osob pisze ze sa zadowolone biorac pod uwage cena/jakosc ale jest tez sporo komentarzy ze sa raczej slabe i dosc szybko siadaja.
Wiec chyba trzeba poszukac czegos innego – najchetniej kupilbym H&R jakies uzywki w dobrej cenie – nie ma ktos na handel moze ?
Wiec chyba trzeba poszukac czegos innego – najchetniej kupilbym H&R jakies uzywki w dobrej cenie – nie ma ktos na handel moze ?
- Od: 23 wrz 2004, 21:48
- Posty: 193
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda MX-3 1.6 16V
No właśnie! Gdzie się podziali Ci fachowcy od mazdeczek? A zwłaszcza Ci co mają poobniżane autka?? Odezwijcie sie i wyraźcie swoje opinie.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... t=sportowe
mogę opchnąć same sprężyny..info na GG albo priv
mogę opchnąć same sprężyny..info na GG albo priv
- Od: 20 paź 2003, 09:07
- Posty: 897
- Skąd: Pułtusk
- Auto: MX-3
mam pytannie a nie bede zaczynal nowego tematu wiec pisze tu:
musze wymienic amory z tylu. jakie amory proponujecie? jakie macie i co jest dobre? kwestja jest tak ze na wiosne bede chcial obnizac autko, czaje sie na amorki kayaba TT i nie wiem czy jak obnize o jakies 35-40 mm nie rozwala sie za szybko?? a nie stac mnie narazie na amorki i sprezyny na raz chyba ze ktos ma jakis uzywany komplecik za dobre pieniadze;]
pozdro Xus czekam na odp
musze wymienic amory z tylu. jakie amory proponujecie? jakie macie i co jest dobre? kwestja jest tak ze na wiosne bede chcial obnizac autko, czaje sie na amorki kayaba TT i nie wiem czy jak obnize o jakies 35-40 mm nie rozwala sie za szybko?? a nie stac mnie narazie na amorki i sprezyny na raz chyba ze ktos ma jakis uzywany komplecik za dobre pieniadze;]
pozdro Xus czekam na odp
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
hmmm, powiem tak: ja chcę założyć H&R – 45mm i z moich info wynika, że nie ma problemu z seryjnymi amorami przy takim obniżeniu. Amortyzator ma dość duży "zapas" Moim zdaniem i z info jakie mam wszystko będzie ok
MiHaŁ napisał(a):hmmm, powiem tak: ja chcę założyć H&R – 45mm i z moich info wynika, że nie ma problemu z seryjnymi amorami przy takim obniżeniu. Amortyzator ma dość duży "zapas" Moim zdaniem i z info jakie mam wszystko będzie ok
powodzenia heh
- Od: 20 paź 2003, 09:07
- Posty: 897
- Skąd: Pułtusk
- Auto: MX-3
mogłbyś rozwinąć swoją wypowiedź?Morder napisał(a):powodzenia heh
hmmm, tia no to się rozwinąłeś
No to się rozwinąłem i znalazłem chociażby to: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7476&highlight=spr%EA%BFyny+progresywne i co teraz?
Z resztą wszystko sie okaze jak założe sprężyny bo zdania są jak zawsze podzielone! Skoro w TUV'ie piszą, że -45mm może być to czemu mieliby kłamać?!? Przecież ludzie zakładają -60 mm i jeżdzą
Z resztą wszystko sie okaze jak założe sprężyny bo zdania są jak zawsze podzielone! Skoro w TUV'ie piszą, że -45mm może być to czemu mieliby kłamać?!? Przecież ludzie zakładają -60 mm i jeżdzą
Witam
Wiem, że o obniżaniu zawieszenia było już nie raz, ale mimo to postanowiłem założyć ten wątek i juz tłumacze dla czego.
Czytam sobie posty w dziale nasze mazdy i w przypadku mazdy 323f BA najczęstszym słowem jest "gleba". Wynikałoby z tego, że wielu z Was jeździ obniżonymi mazdami, co jest zrozumiałe patrząc na seryjne zawieszenie w BA.
Sam właśnie założyłem nowe aluski 16", ale wiele to nie dało, bo dalej wygląda jak terenówka, więc myśle nad obniżeniem jej. Jeśli chodzi o obniżenie "na lato" to nie ma najmniejszego problemu, bo na tych kołach auto poszło sporo do góry, ale boję się zimy (czy na seryjnych 14" nie będzie za nisko – myślę o obniżeniu o 30mm), i dlatego właśnie założyłem ten wątek, który podejrzewam nie tylko mnie się przyda. Chodziło by mi o to, żeby Ci z Was, którzy maja obniżone 323f BA wpisali tu: o ile auto jest obniżone, jakie sprężyny, jakie felgi i opony (zima/lato) i może parę słów na temat wrażeń z jazdy. Wiem, że w dziale nasze mazdy można znaleźć informacje, czy dane auto jest obniżone, czy nie, ale nie zawsze jest informacja na temat marki sprężyn, i czy wymieniane były też amory. Myślę, że pomimo tego, że temat był już wałkowany zebranie tego do kupy mogłoby bardzo się przydać szczególnie tym wahającym się.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Wiem, że o obniżaniu zawieszenia było już nie raz, ale mimo to postanowiłem założyć ten wątek i juz tłumacze dla czego.
Czytam sobie posty w dziale nasze mazdy i w przypadku mazdy 323f BA najczęstszym słowem jest "gleba". Wynikałoby z tego, że wielu z Was jeździ obniżonymi mazdami, co jest zrozumiałe patrząc na seryjne zawieszenie w BA.
Sam właśnie założyłem nowe aluski 16", ale wiele to nie dało, bo dalej wygląda jak terenówka, więc myśle nad obniżeniem jej. Jeśli chodzi o obniżenie "na lato" to nie ma najmniejszego problemu, bo na tych kołach auto poszło sporo do góry, ale boję się zimy (czy na seryjnych 14" nie będzie za nisko – myślę o obniżeniu o 30mm), i dlatego właśnie założyłem ten wątek, który podejrzewam nie tylko mnie się przyda. Chodziło by mi o to, żeby Ci z Was, którzy maja obniżone 323f BA wpisali tu: o ile auto jest obniżone, jakie sprężyny, jakie felgi i opony (zima/lato) i może parę słów na temat wrażeń z jazdy. Wiem, że w dziale nasze mazdy można znaleźć informacje, czy dane auto jest obniżone, czy nie, ale nie zawsze jest informacja na temat marki sprężyn, i czy wymieniane były też amory. Myślę, że pomimo tego, że temat był już wałkowany zebranie tego do kupy mogłoby bardzo się przydać szczególnie tym wahającym się.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
- Od: 10 paź 2006, 18:42
- Posty: 117
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323f 1.5 1996
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje