Mazda MX-6 GE 2,5L V6 KL '95r
Nasz mechanior Krzysztof zreperował mi pojazd, wymienił kilka węży chłodzenia i póki co śmigam. Całe szczęście że odwilż była to mogłem trochę pojeździć, bo nie zmieniałem w tym roku opon. Stare zimówki już się nie nadają i z felgami ori 15 też coś miałem zrobić a nie zrobiłem.
W tym roku mam nadzieję zrobić coś z silnikiem. Od czasu gdy MX jest u mnie ma walnięte obie uszczelki pod głowicą i sączy mi olej do płynu chłodzącego. Zastanawiam się nad sensownością uszczelniania tego silnika, bo sama wymiana uszczelek głowic, pokryw, uszczelniacze wałków, trzonków zaworów, dolotu, wydechu i robocizna to by wyszło min. 2000, do tego pewnie rozrząd, coś przypadkowo się pokaże i wychodzi cena prawie jak za klze.
Może ktoś się orientuje jaki obecnie koszt swapa i dostępność silników w dobrym stanie??
W tym roku mam nadzieję zrobić coś z silnikiem. Od czasu gdy MX jest u mnie ma walnięte obie uszczelki pod głowicą i sączy mi olej do płynu chłodzącego. Zastanawiam się nad sensownością uszczelniania tego silnika, bo sama wymiana uszczelek głowic, pokryw, uszczelniacze wałków, trzonków zaworów, dolotu, wydechu i robocizna to by wyszło min. 2000, do tego pewnie rozrząd, coś przypadkowo się pokaże i wychodzi cena prawie jak za klze.
Może ktoś się orientuje jaki obecnie koszt swapa i dostępność silników w dobrym stanie??
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
kupuj od razu KLZE, zapytaj weede'a o szczegóły
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Bierz ZE, xXx ma zawsze coś po full serwisie, pewnie Ci jeszcze wrzuci do auta i odkupi złom w nim będący.
szczerze to pewnie od czasów Julka dużo w cenie się nie zmieniło a nawet chyba euro poszło wiec tak jak piszesz wszystkie uszczelki, pierścionki, planowanie głowic i sprawdzenie szczelności, wymiana prowadnic (jak trzeba), docieraniem zaworów, rozrząd i w 3 tyś by się nie zmieściło, więc ja też byłbym za ZE
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Tak, tylko że przy naprawie, wydam powiedzmy te 3,5k i wiem co mam i mogę spokojnie śmigać, tym bardziej, że z tym silnikiem innych problemów nie miałem oprócz wywalania oleju przez uszczelkę. Za ZE wydam tyle za sam silnik w nie wiadomo jakim stanie, do tego rozrząd, jakieś drobiazgi, robocizna i pewnie przekroczę 5k.
Póki co czekam na kumulację :p Po Koninie zacznę działać.
Póki co czekam na kumulację :p Po Koninie zacznę działać.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Kupując auto zastępcze (BJ) przekroczyłem trochę budżet i chwilowo remont silnika odłożony w czasie Zresztą póki wszystko jest ok i auto dobrze jeździ to nie będę nic robił.
Dawno nic nie pisałem co nie znaczy, że z autem nic się nie dzieje.
Uaktualniłem pierwszą stronę, doszedł wykres z hamowni z zlotu w Koninie i trochę zdjęć.
Pomalowałem deskę rozdzielczą i wymieniłem w końcu alcantarę na słoneczkach, tym razem użyłem lepszego kleju niż butapren i już nie śmierdzi klejem w środku
Teraz szykuję zaciski przednie od Mazdy 6, mam już pomalowane, wymienione gumki, w przyszłym tygodniu przyjdą tarcze i będę zakładał.
Dawno nic nie pisałem co nie znaczy, że z autem nic się nie dzieje.
Uaktualniłem pierwszą stronę, doszedł wykres z hamowni z zlotu w Koninie i trochę zdjęć.
Pomalowałem deskę rozdzielczą i wymieniłem w końcu alcantarę na słoneczkach, tym razem użyłem lepszego kleju niż butapren i już nie śmierdzi klejem w środku
Teraz szykuję zaciski przednie od Mazdy 6, mam już pomalowane, wymienione gumki, w przyszłym tygodniu przyjdą tarcze i będę zakładał.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Hamulce gotowe, teraz biorę się za głośniki w drzwiach.
Pierwsza przymiarka, na razie wejdą helixy, które od paru już lat zalegały w piwnicy. Na pewno będzie lepiej niż seria. Wytłumienie drzwi też się robi
Pierwsza przymiarka, na razie wejdą helixy, które od paru już lat zalegały w piwnicy. Na pewno będzie lepiej niż seria. Wytłumienie drzwi też się robi
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Pisałem już to ale, naprawdę warto powiedzieć jeszcze raz. Strasznie mi się podoba ten twój MX. Malowałeś ją pod maską też czy tam pozostał fabryczny kolor?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
autko na zdjeciach wychodzi bardzo miodzio
biały lakier idealnie pasuje aż sie zakochałem w tym modelu
biały lakier idealnie pasuje aż sie zakochałem w tym modelu
Seraf napisał(a):Szkoda że jestem za wysoki na te auto
za wysoki? a masz ponad 2m? bo jak nie to nie jesteś za wysoki ten samochód ma strasznie dużo miejsca w środku
Tito ten Twój biały lakier
No chyba że chce się jeździć z tyłu to faktycznie za wysokim być nie można:)
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
To trzeba w pozycji bardziej na leżąco
Z tyłu faktycznie osoby powyżej 170cm wzrostu mogą na nierównościach dobijać do szyby głową
Fajna fotka
Tylko że przez ten lakier ciężko o dobre zdjęcie, mój aparat często się gubi przy pomiarze światła, bo albo za jasne wychodzą albo za ciemne.
Z tyłu faktycznie osoby powyżej 170cm wzrostu mogą na nierównościach dobijać do szyby głową
D4NI3L napisał(a):autko na zdjeciach wychodzi bardzo miodzio
Fajna fotka
Tylko że przez ten lakier ciężko o dobre zdjęcie, mój aparat często się gubi przy pomiarze światła, bo albo za jasne wychodzą albo za ciemne.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Seraf napisał(a):mam 187 cm i siedząc w mx-6 zaczepiam głową podsufitkę.
nie wiem jak Ty to robisz. Ale znajomy co ma 190cm z przodu jeździ komfortowe i ma duzo miejsca na głowę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości