Szczelinomierz dokładnie pod spodem ślimaka
BTW mam do Ciebie kilka pytań, bo widzę ten sam silnik co u mnie.
Przywieszajacy sie pedal gazu – jak ustawić TPSa (626 GE)
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
nie jestem jeszcze pewien wiec jeszcze raz napisze
'2) Na ślimaku odszukaj małą śrubkę na kluczyk ampulowy zapierającą o odbojnik. ' czy chodzi o tą śrubę którą zaznaczyłem na niebiesko ? czy o inna ? bo szczerze mówią żadnej śruby na ampula to tam nie widzę.
i gdzie się wsadza ten szczelinomierz ? wsadza go się tam gdzie jest ten czujnik po prawej stronie tylko z drugiej stronie ale to jest chyba ten elektrostyk tak ? i tam się to wciska jak tego dotykam wiec chyba to nie to
'2) Na ślimaku odszukaj małą śrubkę na kluczyk ampulowy zapierającą o odbojnik. ' czy chodzi o tą śrubę którą zaznaczyłem na niebiesko ? czy o inna ? bo szczerze mówią żadnej śruby na ampula to tam nie widzę.
i gdzie się wsadza ten szczelinomierz ? wsadza go się tam gdzie jest ten czujnik po prawej stronie tylko z drugiej stronie ale to jest chyba ten elektrostyk tak ? i tam się to wciska jak tego dotykam wiec chyba to nie to
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
z tyłu wtyczki zaznaczonej na drugim obrazku – jest stycznik – jak trochę otworzysz przepustnicę to między nią a stycznik można włożyć listek.
ale sprawdź bo może regulacja nie jest konieczna a ruszenie kostką TPS może Ci jedynie zaszkodzić.
ale sprawdź bo może regulacja nie jest konieczna a ruszenie kostką TPS może Ci jedynie zaszkodzić.
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
a ta 'śrubka na kluczyk ampulowy zapierającą o odbojnik' to gdzie ona się znajduje ? bo to nie jest ta co zaznaczyłem na pierwszym zdjęciu ? bo ja tam nic nie widzę a przepustnicy nie będę demontował...
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Pod zlaczem – zdjęcie numer dwa. Masz kontre na samym dole i możesz ruszać całym stycznikiem
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
haha jak ruszasz przepustnicą – to styka się z czujnikiem tylko w 1 miejscu i to jest stycznik. A cały czujnik ma śrubę kontrującą, którą możesz regulować jego wysokość.
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
czyli co ? nie ustawiać TPS na problem z szarpaniem ? no bo jak wcześniej pisałem odłączę licznik i jest OK nawet są niższe obroty a jak jest podłączony to są wyższe obroty i silnik szarpie jak się puści gaz podczas razdy w okolicach 2 tyś obr i troszkę nierówno chodzi na biegu jałowym.
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
todi napisał(a):no bo jak wcześniej pisałem odłączę licznik i jest OK nawet są niższe obroty a jak jest podłączony to są wyższe obroty i silnik szarpie jak się puści gaz podczas razdy w okolicach 2 tyś obr i troszkę nierówno chodzi na biegu jałowym.
TPS nie ma nic do tego. Też tak mam i w sumie nawet nie mam czasu się tym zająć
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
no nie ukrywam że to jest denerwujące te szarpanie bo licznik odłączę i jest ok więc coś jest nie tak a jak tak silnik szapie to po pewnym czasie jeszcze poduchy będzie trzeba wymieniać
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Mi też szarpie... zwłaszcza 2 i 3 bieg między 2 a 3tyś RPM... poduszki niby ok – słyszę też stuki przy szybkiej zmianie biegów. Mechanik twierdzi, że poduszki są ok i nie wie o co ho. Tak samo jak nie wie, dlaczego mój FS ciągnie gorzej i ma wolniejsze prędkości niż FP (może to wina 150kg różnicy w masie?) ale ja bym obstawiał przeniesienie napędu oraz skrzynię. Ona może szarpać, ona może stawiać opór, sprzęgło podobnie – ale to tylko moje domysły. Pewnie po zimie wyrzucę 700zł na nowy komplet sprzęgła i zobaczymy, czy się poprawi. Ze skrzyniami nigdy nie wiadomo... co się kupi. Ja bym od FP przełożył, ale niestety mam już wyrobione wielowpusty i dlatego mi półosie hałasują przy szybkiej zmianie biegów.
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Mi cały czas szarpie, ostatnio próbowałem ustawic TPSa lecz niestety nie dałem rady, jestem chyba z byt słaby jeszcze w te klocki.
Chowajcie Matki córki dzieci, bo przyjechali geodeci, synów nauczą pić wódki, a z córek zrobią prostytutki
- Od: 4 wrz 2013, 20:13
- Posty: 9
- Skąd: EOP
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6