Sterownik centralnego zamka – gdzie go szukac 626 GE
Jak wrzucacie zdjęcia to takie, żeby było coś widać... każdy chyba widzi wynik swojej pracy z aparatem/komórka i niech przemyśli czy zdjęcie będzie się nadawało czy tez nie... A co do pytania to miernik do ręki i sprawdzać czy jest sygnał czy nie ma.
http://www.olszyk.pl – Zapraszam!
Uwaga!! Rabat dla forumowiczów – podaj hasło MAZDASPEED i zobacz ile możesz zyskać! :)
Uwaga!! Rabat dla forumowiczów – podaj hasło MAZDASPEED i zobacz ile możesz zyskać! :)
Witam,
Mam problem z odnalezieniem przewodu sterujacego centralnym zamkiem w Mazdzie 6 2007 (GG poliftowa).
Wg dotychczas zgromadzonych informacji idzie on z zamka kierowcy do c.z. (otwieranie masa, zamykanie masa przez 1KOhm). Szukałem niebieskiego kabla po prawej stronie za schowkiem pasażera ale samego niebieskiego nie mogę odnaleźć. Sam sterownik zdaje się, że jest głeboko zaszyty.
Alarm mam już prawie założony oprocz sterowania zamkami – podpowiedz gdzie szukać tego przewodu była by mile widziana.
Mam problem z odnalezieniem przewodu sterujacego centralnym zamkiem w Mazdzie 6 2007 (GG poliftowa).
Wg dotychczas zgromadzonych informacji idzie on z zamka kierowcy do c.z. (otwieranie masa, zamykanie masa przez 1KOhm). Szukałem niebieskiego kabla po prawej stronie za schowkiem pasażera ale samego niebieskiego nie mogę odnaleźć. Sam sterownik zdaje się, że jest głeboko zaszyty.
Alarm mam już prawie założony oprocz sterowania zamkami – podpowiedz gdzie szukać tego przewodu była by mile widziana.
- Od: 29 mar 2011, 22:51
- Posty: 18
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 143KM DPF 2007 hatchback
Witam jak w temacie. Posiadam stary centralny z pilota Skorpion 2000a z1.Czytałem że taka kostka znajduje się w słupku przednim po prawej stronie na dole . Chciałem podpiąć pod mój samochód i nie znalazłem żadnej kostki. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jak mogę podpiąć tą centralkę z samochodem?
Edit: siegu
Może inaczej się zapytam. Jak mogę podłączyć niestandardową centralkę pod samochód ?
Edit: siegu
Może inaczej się zapytam. Jak mogę podłączyć niestandardową centralkę pod samochód ?
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
podpinasz bezpośrednio pod kable. Jeśli masz oznaczenia wyprowadzeń z centralki to juz 1/3 drogi za Tobą. Dalej szukasz sobie kanli w instalacji samochodu najlepiej poszukać przy skrzynce bezpieczników i podłaczyć je. Kostka możliwe, ze jest, ale co to zmieni jak masz nie oryginalną centralkę. A znaleźć przewody od zasilania c.zamka i świateł awaryjnych to wcale nie problem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
to ja już w końcu nie wiem gdzie mam szukać podpięcia pod centralny zamek. Czy koło prawej nogi pasażera czy lewej nogi kierowcy. Ogolnie jest taki myk że centralny przestał działać, ale gdy drzwi kierowcy są otwarte i pogmeram ręką przy wiązce łączęcej drzwi z budą wszystkie drzwi się otwierają. jak domniemam mam gdzies przełamany przewód i chwiałem wymianic wszystkie od centrala na nowe żeby to działało.
Prosze o pomoc.
POzdrawiam jaca_626
Prosze o pomoc.
POzdrawiam jaca_626
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
- Od: 11 paź 2010, 23:11
- Posty: 48
- Skąd: Słupsk
- Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D
Z tego co mi wiadomo to podlacza sie to pod sterowanie centralka pod konsola pasazera chyba,
mialem kiedys podlaczac sam ale zrezygnowalem, za 150zl podlaczyl mi to fachowiec
mialem kiedys podlaczac sam ale zrezygnowalem, za 150zl podlaczyl mi to fachowiec
Zazwyczaj sterownik znajduje się z prawej strony schowka pod plastikiem przy nogach pasażera.
Niektóre auta mają go przy skrzynce bezpieczników.
Akurat dzisiaj zakładam u siebie – wieczorem mogę opisać lokalizację i kolory przewodów.
Z tym, że mój to nie Cronos. Więc u Ciebie może być trochę inaczej.
Niektóre auta mają go przy skrzynce bezpieczników.
Akurat dzisiaj zakładam u siebie – wieczorem mogę opisać lokalizację i kolory przewodów.
Z tym, że mój to nie Cronos. Więc u Ciebie może być trochę inaczej.
- Od: 30 paź 2012, 08:10
- Posty: 12
- Skąd: Pomorze/Wielkopolska
- Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS
Nie mogłem opisać wcześniej.
Więc tak: sterownik zamontowany .
Moduł tak jak pisałem znajduje się z prawej strony nóg pasażera.
biało-zielony: zasilanie stałe +12V
czarny: masa do zasilania centralki i sygnału sterowania
brązowo-żółto-czerwony: zamykanie
brązowo-czerwony: otwieranie
podłączenie bez żadnego rezystora. Tylko kable wychodzące z nowej centralki.
30 min roboty i pilocik hula na gotowo.
Światełka mi na razie nie mrugają, bo nie miałem czasu przeciągać kabelka.
Mój sterownik ma jedno wyjście na światła więc będę musiał dołożyć diody przed podłączeniem pod awaryjki.
Więc tak: sterownik zamontowany .
Moduł tak jak pisałem znajduje się z prawej strony nóg pasażera.
biało-zielony: zasilanie stałe +12V
czarny: masa do zasilania centralki i sygnału sterowania
brązowo-żółto-czerwony: zamykanie
brązowo-czerwony: otwieranie
podłączenie bez żadnego rezystora. Tylko kable wychodzące z nowej centralki.
30 min roboty i pilocik hula na gotowo.
Światełka mi na razie nie mrugają, bo nie miałem czasu przeciągać kabelka.
Mój sterownik ma jedno wyjście na światła więc będę musiał dołożyć diody przed podłączeniem pod awaryjki.
- Od: 30 paź 2012, 08:10
- Posty: 12
- Skąd: Pomorze/Wielkopolska
- Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS
Sigatris napisał(a):Nie mogłem opisać wcześniej.
Więc tak: sterownik zamontowany .
Moduł tak jak pisałem znajduje się z prawej strony nóg pasażera.
biało-zielony: zasilanie stałe +12V
czarny: masa do zasilania centralki i sygnału sterowania
brązowo-żółto-czerwony: zamykanie
brązowo-czerwony: otwieranie
podłączenie bez żadnego rezystora. Tylko kable wychodzące z nowej centralki.
30 min roboty i pilocik hula na gotowo.
Światełka mi na razie nie mrugają, bo nie miałem czasu przeciągać kabelka.
Mój sterownik ma jedno wyjście na światła więc będę musiał dołożyć diody przed podłączeniem pod awaryjki.
cześć
Czy ktoś montował sterownik wg Sigatrisa? U mnie są brązowe kabelki ale o innym kolorze dodatkowym. Jak to technicznie przeprowadzić – przeciąć i zlutować czy na jakąś złączkę zrobić?
Kupując najprostszą centralkę i potrzebując jedynie otw/zam – łączę po prostu 4 kable przekaźnika z 4 kablami centralki czy trzeba coś zmostkować?
Dzięki za informację.
- Od: 24 sty 2009, 11:37
- Posty: 23
- Skąd: Wrocław
- Auto: była 323f 1.5 '98 BJ
jest 626 2.0 '96 GE Specjal
Po prawej nodze pasażera masz za plastikiem przekaźnik 'DOOR LOCK', wychodzi z niego chyba 6 kabelków, weź miernik i sprawdź w których jest stałe 12V, raczej będą to te grubsze, a cienkimi masz sterowanie, zdzierasz izolacji trochę i dolutowujesz, centralkę ustawiasz wg instrukcji na sterowanie 'minusem'. Żeby miganie kierunkami było to musisz poszukać po lewej nodze kierowcy w kostkach miernikiem gdzie przerywa napięcie jak włączysz kierunek.
wicekk napisał(a):
Sterownik w 626 GE znajduje sie z lewej strony nog kierowcy tuz za bezpiecznikami, taki dlugawy modul a w nim rowniez uklad odp. za czasowe wygaszanie podswietlania stacyjki, zamka w drzwiach z zewnatrz oraz ten bipeer przypominajacy o swiatalch przy wylaczonej stacyjce. Centralny jest sterowany (–) i jest dosyc ciezko to znalesc
Dziękuję dla Wicekk tak jak opisał w moim modelu tak było jeden moduł złączony z bezpiecznikami Naldec najpierw próbowałem podłączyć na krótko w drzwiach od kierowcy i tam jest 5 pinów i jak na jednym podawałem raz minus raz plus to też działało a jak podawałem minus na te dwa co podał wicekk to też działa
- Od: 4 mar 2019, 23:05
- Posty: 1
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 Special 96 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6