Co wybrać – Mazda MX-3 vs. Honda CRX
Witam wszystkich
Jak już większość pewnie wie poszukuje auta(mx3) Dziś jednak przypadkowo wpadła mi oferta Hondy CRX. Nie postrzegałem wcześniej tego samochodu ,ale dziś jakoś przykuł moją uwagę Co wiecie o nim? Jak wypada w porównaniu z MX3? Ciekawa dość jest wersja deSoul (czy jakoś tak ).Proszę o wypowiedź na ten temat Dzięki z góry.
Pozdro 4 @LL
Jak już większość pewnie wie poszukuje auta(mx3) Dziś jednak przypadkowo wpadła mi oferta Hondy CRX. Nie postrzegałem wcześniej tego samochodu ,ale dziś jakoś przykuł moją uwagę Co wiecie o nim? Jak wypada w porównaniu z MX3? Ciekawa dość jest wersja deSoul (czy jakoś tak ).Proszę o wypowiedź na ten temat Dzięki z góry.
Pozdro 4 @LL
Szukając odnajdę ( na pewno! )
- Od: 17 kwi 2004, 13:26
- Posty: 16
- Skąd: Chełmno
- Auto: Ford Aspire
100% TAKMX-3 jest 100x lepsza.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
hmm no to jeden stoi po stronie crx XsiX jaką CRX ma przewagę nad MX3? poza troszkę lepszymi osiągami prędkościowymi ?
Szukając odnajdę ( na pewno! )
- Od: 17 kwi 2004, 13:26
- Posty: 16
- Skąd: Chełmno
- Auto: Ford Aspire
No niestety w CRX były mocniejsze silniki.A jezeli chodzi o reszte to myśle że porównywalna jakość wykonania,poza tym że CRX jest o połwe mniejszy od MX-3.A pozaty szczerze napisze że mnie MX3 zabardzo nie podchodzi!!!Bardziej mi sie podoba CRX i mozna go ładniej zrobić...
- Od: 18 kwi 2004, 13:00
- Posty: 1907
JACU626 napisał(a):Kolega ma crx i twierdzi ze to najlepsze autko, w sumie każdy chwali to co ma ale roszypalo mu sie [jakie?] zawieszenie i na zrobienie wyliczył że trzeba 3,5 tyś zł – bez amortyzatorów.
O w morde, to to aż taka wielowahaczówka?????????
A tak odnośnie pytania, to zdaje mi się, ze wczesniej rozrusznik pisał nawet o mx6 GD (w zasadzie 626 coupe), przez co sugerował jakąs mniejszą kasę, jaką planował wydac na auto. Z tego, co wiem, to za zadbanego delSola trzeba dać "nieco" więcej niż za wspomniane wyzej auto. I wracamy do punktu wyjscia – proponuję, aby kolega rozrusznik podał wreszcie kwotę, w jakiej chce kupić auto, bo to w zasadzie warunkuje całą imprezę... Moze akurat się okaże, ze najlepszy będzie Misiek 3000GT albo RX7 lub jeszcze inny wynalazek?
A tak swoją drogą, to delSol jest jak dla mnie piekielnie małym autem, tam to jush nic nie da się upchnąc z tyłu, a i bagażnik siakiś taki malutki...., bardziej mi ten samochód pasuje do konfrontacji porównawczej np z małym Nissanem 100NX, bo jednak MX3 jest "z deka" większa, no chyba, ze to złudzenie łoptyczne
Heh, Rozrusznik – określ się chłopie, bo ja jush nie nadążam. Podaj barierę $$$ to moze ktoś coś doradzi, bo na razie to rozmowa jest o niczym, bo aut jest od groma, tak mazdy jak i nie mazdy i wiele można wziąć pod uwagę, tylko w sumie nie wiadomo za bardzo czego oczekujesz od auta i ile kcesz za nie zapłacić oraz jakie koszty utrzymania będą dla Ciebie bułką z masłem. Widzisz, byc moze dla Ciebie nie stanowi problemu brak bagażnika i brak miejsca z tyłu w takim del Sol, tak samo moze dla Ciebie nie stanowić problemu naprawa np takiego zawiasu tylnego za 3500PLN bez amorków. A może być tesh na odwrót. W związku z tym takie gadanie jest raczej mało wiążące i nie ma większego sensu.
Musisz sprecyzować oczekiwania oraz możliwości i dopiero potem mozna o czymś konkretnie rozmawiać.
A tak z innej beczki, to myslę, ze na naszym forum raczej mozesz się dowiedziec wielu informacji ale głównie na temat mazdy. Dlatego też informacji na temat modeli innych marek (np delSol-a) proponowałbym zasięgnąć na forach tychże innych marek. Aha, raczej odradzałbym tematy w stylu " MX3 vs CRX " itp. Nawet jesli obydwa modele byłyby takimi samymi ideałami, to i tak idę o zakład, ze np na forum mazdy mimo wszystko będzie przewaga wypowiedzi skłaniających ku MX3 i vice versa – na forum Hondy powiedzą, ze zdecydowanie delSol, bo MX3 jest taka siaka i owaka. Potem wejdź na forum Nissana i zapytaj: "Co wybrać – 200SX vs MX6 vs Prelude" i zgadnij co nissanowcy odpowiedzą....
Tak więc na Twoim miejscu odradzałbym takie zabiegi a jedynie zorientował się na poszczegolnych forach, co użytkownicy takich aut mają do powiedzenia na ich temat. Niech napiszą plusy i minusy tych aut, do tego jakąś kalkulację kosztów na podstawie własnych doświadczeń. A Ty po zebraniu wszystkich info zadecydujesz co kupić, spośród aut, które bierzesz pod uwagę. To chyba jedyne sensowne wyjscie. A tak swoją drogą, to podziwiam Cie za neutrealność. Widać, ze jeszcze nie jesteś zarażony bakcylem danej marki...
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Smirnoff ! Jak zwykle..... perfekcja w każdym calu .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
marek napisał(a):CRX ma gorsze zawieszenie, silnik, brzydsze nadwozie... MX-3 jest 100x lepsza.
Prosze Cie nie rozmieszaj mnie. Spójrz na sprawe obiektywnie. Hondy słyną z tego, że są najlepiej prowadzącymi się FWD na świcie, silniki z VTECiem są słynne na całym świecie (SOHC i DOHC) i napewno są mocniejsze od motoru z MX3 (myśle, że 1.8 V6 może mieć duże problemy z SOHC VTEC 1.6l). Co do brzydoty nadwozia to... o gustach się nie dyskutuje
Potrzebne oponki albo całe autko? Priv....
- Od: 6 kwi 2004, 12:24
- Posty: 64
- Skąd: W-wa (WU)
- Auto: 626 GE FP, iVT
to pytanie chyba do GrOObego ale z tego co ja widze to nie napisal ze VTEC sa we wszystkich hondach,poza tym temat dotyczy porownania mx-3 z crx a tam wlasnie byly VTEC'i
- Od: 9 lis 2003, 00:21
- Posty: 227
- Skąd: Luboń/k Poznania
- Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)
Prosze Cie nie rozmieszaj mnie. Spójrz na sprawe obiektywnie. Hondy słyną z tego, że są najlepiej prowadzącymi się FWD na świcie, silniki z VTECiem są słynne na całym świecie (SOHC i DOHC) i napewno są mocniejsze od motoru z MX3 (myśle, że 1.8 V6 może mieć duże problemy z SOHC VTEC 1.6l). Co do brzydoty nadwozia to... o gustach się nie dyskutuje
Ale CRX jest dużo lżejsze niż MX-3 a co za tym idzie prowadzenie przy dużych prędkościach jest nieciekawe... Mój kolega miał i na to narzekał...
A tak poza tym np. Mondeo IIIgen. ma niby najlepsze zawieszenie w klasie. Wszyscy się nim zachwycają, że np Passat dużo gorzej się prowadzi... Mam okazję często Mondeo jeździć i w porównaniu do MX-3 prowadzenie jest tragiczne!
Co i tak nie zmienia faktu że ja bym nie porównywał CRX dfo MX-3.Coprawda jestem fanatykiem Madzi ale w tym przypadku musi wygrać lepszy.Co do silników to nie we wszystkich montowany był V-TEC podobnie zreszta jak w pzrypadku CIVICA.Nie wiem czy pamiętacie silniczek 1,6 160km poprostu rewelka a jakby było mało to z tego silnika można wyciągnać jeszcze blisko drugie 100konia dokładając tylko Turbo.
Dla porównania miałem teraz badania na hamownii bo w planach ma turbine(ale strzelił przepływomierz i wszystko musze zaczynać od nowa I JUŻ NIE MOGE JEŹDZIĆ NA GAZIE ) i pare dni temu wyjechał z tej firmy CIVIC po modach w takim właśnie silniku i u mnie można podnieść moc o jakieś 70km(mówie tu tylko o turbinie ale wyciskając z silnika to co sie da czyli polerka gniazd,komputer,wałki,świece,przewody,filtry) a w tym Civicu moc wzrosła o blisko 80km KOSMOS!!!I jakby było tego mało to podobno nie koniec możliwości tego auta ale dalsze przeróbki wymagają większej ingerencji w silnik.Obecnie to praktycznie seria,poza przeróbkami jakie są niezbędne przy silniku nie przystosowanym do Turbo i tu zaczyna sie jazda,zmiana głowicy zaworków itd...Ale jeśli chodzi o te silniki to są jedne z lepszych na mody,a nawet bez nich mozna pozazdrościć...
Dla porównania miałem teraz badania na hamownii bo w planach ma turbine(ale strzelił przepływomierz i wszystko musze zaczynać od nowa I JUŻ NIE MOGE JEŹDZIĆ NA GAZIE ) i pare dni temu wyjechał z tej firmy CIVIC po modach w takim właśnie silniku i u mnie można podnieść moc o jakieś 70km(mówie tu tylko o turbinie ale wyciskając z silnika to co sie da czyli polerka gniazd,komputer,wałki,świece,przewody,filtry) a w tym Civicu moc wzrosła o blisko 80km KOSMOS!!!I jakby było tego mało to podobno nie koniec możliwości tego auta ale dalsze przeróbki wymagają większej ingerencji w silnik.Obecnie to praktycznie seria,poza przeróbkami jakie są niezbędne przy silniku nie przystosowanym do Turbo i tu zaczyna sie jazda,zmiana głowicy zaworków itd...Ale jeśli chodzi o te silniki to są jedne z lepszych na mody,a nawet bez nich mozna pozazdrościć...
- Od: 18 kwi 2004, 13:00
- Posty: 1907
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości