Mazda MX-5 NA BP-T '91
Marka i Model
Mazda MX-5 NA 1.6 '91
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stozek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkladem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjsciem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP – cewka nad świecą.
Układ Napędowy
16' Dragwheels DR-9 , opony Yokohama Parada Spec 2 205/45/16, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
Przód tarcze na zamówienie nacinane i nawiercane Mikoda, tył seria
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein Supersport, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Kierownica HBM (+12 do respektu), kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, pałąki antykapotażowe, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki – czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio – jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, przerobiony przedni zderzak, progi scalone z nadwoziem, zamienione przednie kierunki z postojówkami
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Oficjalny czas na 1/4 mili
ET 13.569 (Gecko Cup Bemowo, wrzesień 2009)
Artykuł w GT 11/2009
Stare felgi BBS Formula 1 :
Więcej na stronie 18
Maxituning 09/2008
A ponizej maly podglad, tego co na rzeczy.
Nie ukrywam ze kupowalem madzie z planem zakupienia do niej pieknego zestawu z ofertu firmy Greddy a mianowicie Turbo Kit. Nitro bylo fajnym epizodem ale zaostrzylo apetyt na wiecej. Nowy sezon – nowe mozliwosci wiec zakasalismy z Piotrusiem rękawy i posciagalismy z usa kilka niezbednych gratow. Seryjny kit Greddiego nie ma intercolera i lata na 0,3 bara wiec coby sie nie rozdrabniac od razu uderzylem w intercooler i obrocilem kompresor dla bardziej optymalnego poprowadzenie dolotu. Obecnie turbina laduje 0,5 bara, przelewa wachą na potęge ale lepiej za bogato niz lapac tloki w wiadero. Zaniedlugo wieksze wtryski, świnka i afr bedzie optymalny.
Troche gratow: suszarka , kolektor, ic i jakies tam pierdoly z wylosowane z pudełka :
Pompa walbro (zakup w pl thanks 2 Jacol za grupowe zamowienie)
Gdyby ktos nie wiedzial w mx5 zbiornik z paliwem jest zaraz za plecami:
Lepsiejsze wrogiem dobrego
Walbro juz na miescu:
Syczek do syczenia, made in...Bydgoszcz Polecam produkty ProPerfekt brzmi pięknie. http://www.properfekt.re5pect.pl
Branding musi byc
Burdello bum bum:
Aluminiowy wypełniacz dziur w zderzaku:
IC na miejscu:
Orurowanie intercoolera to dzieło firmy YAKUZA http://www.yakuza.com.pl . Polecam!
Rzut okiem na silnik :
Sprawczyni całego zamieszania:
BOV – blow off valve lub jak kto woli zawór upustowy
FMU – cisnieniowy regulator cisnienia paliwa na listwie – dba o odpowiednia dawke wachy w funkcji doladowania. To male czarne to MAP sensor – mierzy nad- i podcisnienie i rzuca wartosci na wskaznik doladowania.
W kolejce czeka bandaz oraz sprzeglo stage1 seco (sprawka Piotrusia). Widoczne na fotce MBC, takze made in Bydzia, dba o 0,5 bara
Polerken machen :
MBC instaliren :
A tak bylo wczoraj:
I zusamen do kupy:
A teraz maly filmik, od jedynki do dwojki, delikatnie na .3 bara
-->Od jedynki do dwojki – bov demo
-->Filmik z wnetrza
(ten syk na koncu to imitacja bov'a w wykonaniu operatora – Piotrusia )
Krotka relacja z wycieczki kilka przecznic dalej.
Na początek klienta nalezy unieruchomic, aby bez zapalaty nie oddalil sie z warsztatu:
Nastepnie nalezy upewnic sie czy da sie wyjsc z auta w razie eksplozji/implozji....
...i potem wlaczyc wentylatorek i zakręcic czterema tylnimi rolkami
I wykresik: grube linie wykres nowy, cienkie linie stary
Podziękowania dla wszystkich co pomagali i nadal pomagaja w tym projekcie, szczegolnie Piotrusiowi, Otikowi, Patrykowi, Stelmiemu i Filipowi z http://www.tuning-studio.pl za dobre ceny
Wnętrze:
Tak było, czarno, smutno i bez ikry :
A tak jest teraz, na nowo i na moherowo
A tak wyglada trapicerka juz na swoim miejscu :
Zgodnie z zapowiedzią, przedstawiam fakty dokonane Stare foty i teksty ponizej.
To co najlepsze w mx5:
A tak seryjna madzia śmiga:
http://www.witam.net/mazda/lot_miaty.avi
bez dachu gtech wyplul 8,6 do 96 km/h
A tak madzia znosi zagazowanie rozweselaczem od pierwszego do trzeciego biegu przy dyszach +50
–<< Do pobrania film 12,5 MB >>–
No i fajwopakowa madzia na dopingu podczas polfinalow TUNEBALL vs 2.0 v6 – 38MB
http://www.witam.net/tuneball/mx5_vs_32 ... lfinal.MPG
I na koniec trochę złomu:
LPG w bagażniku, butla ekonomiczna 4,5 kg :
Stary opis
Jeszcze tylko dekielki do doklejenia i bedzie lans&bounce
Wizyta na hamowni i moc silnika po 16 latach od opuszczenia bram Hiroshimy:
---------------------------------------------------------------------------------
Na razie fotki i krotki opis.
Po ciezkim emocjonalnie rozstaniu z mx3 (Link do autka tutaj), ktory na szczescie trafil w bardzo dobre rece, przyszla pora na najlepszy roadster swiata i za razem na jendo z najmniej awaryjnych auto swiata (sprawdze ).
Auto to Mazda MX-5 Miata model kultowy NA. Kolor chabrowy (taki jak w RS4 ), silniczek to wzdłużna R4 1.6 115km, naped na tył
Auto pochodzi z niemiec, od pierwszej wlascicielki, sprowadzony dwa dni temu do Polski, gdzie czujne oko five'a je wypatrzylo Ponizej fotki z wyprawy
knujący Piotruś, nasz friendly neighbourhood moderator knuje, a jak!
Pierwszy rzut okiem
Jazda probna
Szybka, meska decyzja i auto juz na lawecie
I strzałka do bydzi
Thanxxx to Piotruś za asystowanie w tej jakze ciezkiej chwili [/img]
Mazda MX-5 NA 1.6 '91
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stozek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkladem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjsciem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP – cewka nad świecą.
Układ Napędowy
16' Dragwheels DR-9 , opony Yokohama Parada Spec 2 205/45/16, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
Przód tarcze na zamówienie nacinane i nawiercane Mikoda, tył seria
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein Supersport, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Kierownica HBM (+12 do respektu), kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, pałąki antykapotażowe, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki – czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio – jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, przerobiony przedni zderzak, progi scalone z nadwoziem, zamienione przednie kierunki z postojówkami
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Oficjalny czas na 1/4 mili
ET 13.569 (Gecko Cup Bemowo, wrzesień 2009)
Artykuł w GT 11/2009
Stare felgi BBS Formula 1 :
Więcej na stronie 18
Maxituning 09/2008
A ponizej maly podglad, tego co na rzeczy.
Nie ukrywam ze kupowalem madzie z planem zakupienia do niej pieknego zestawu z ofertu firmy Greddy a mianowicie Turbo Kit. Nitro bylo fajnym epizodem ale zaostrzylo apetyt na wiecej. Nowy sezon – nowe mozliwosci wiec zakasalismy z Piotrusiem rękawy i posciagalismy z usa kilka niezbednych gratow. Seryjny kit Greddiego nie ma intercolera i lata na 0,3 bara wiec coby sie nie rozdrabniac od razu uderzylem w intercooler i obrocilem kompresor dla bardziej optymalnego poprowadzenie dolotu. Obecnie turbina laduje 0,5 bara, przelewa wachą na potęge ale lepiej za bogato niz lapac tloki w wiadero. Zaniedlugo wieksze wtryski, świnka i afr bedzie optymalny.
Troche gratow: suszarka , kolektor, ic i jakies tam pierdoly z wylosowane z pudełka :
Pompa walbro (zakup w pl thanks 2 Jacol za grupowe zamowienie)
Gdyby ktos nie wiedzial w mx5 zbiornik z paliwem jest zaraz za plecami:
Lepsiejsze wrogiem dobrego
Walbro juz na miescu:
Syczek do syczenia, made in...Bydgoszcz Polecam produkty ProPerfekt brzmi pięknie. http://www.properfekt.re5pect.pl
Branding musi byc
Burdello bum bum:
Aluminiowy wypełniacz dziur w zderzaku:
IC na miejscu:
Orurowanie intercoolera to dzieło firmy YAKUZA http://www.yakuza.com.pl . Polecam!
Rzut okiem na silnik :
Sprawczyni całego zamieszania:
BOV – blow off valve lub jak kto woli zawór upustowy
FMU – cisnieniowy regulator cisnienia paliwa na listwie – dba o odpowiednia dawke wachy w funkcji doladowania. To male czarne to MAP sensor – mierzy nad- i podcisnienie i rzuca wartosci na wskaznik doladowania.
W kolejce czeka bandaz oraz sprzeglo stage1 seco (sprawka Piotrusia). Widoczne na fotce MBC, takze made in Bydzia, dba o 0,5 bara
Polerken machen :
MBC instaliren :
A tak bylo wczoraj:
I zusamen do kupy:
A teraz maly filmik, od jedynki do dwojki, delikatnie na .3 bara
-->Od jedynki do dwojki – bov demo
-->Filmik z wnetrza
(ten syk na koncu to imitacja bov'a w wykonaniu operatora – Piotrusia )
Krotka relacja z wycieczki kilka przecznic dalej.
Na początek klienta nalezy unieruchomic, aby bez zapalaty nie oddalil sie z warsztatu:
Nastepnie nalezy upewnic sie czy da sie wyjsc z auta w razie eksplozji/implozji....
...i potem wlaczyc wentylatorek i zakręcic czterema tylnimi rolkami
I wykresik: grube linie wykres nowy, cienkie linie stary
Podziękowania dla wszystkich co pomagali i nadal pomagaja w tym projekcie, szczegolnie Piotrusiowi, Otikowi, Patrykowi, Stelmiemu i Filipowi z http://www.tuning-studio.pl za dobre ceny
Wnętrze:
Tak było, czarno, smutno i bez ikry :
A tak jest teraz, na nowo i na moherowo
A tak wyglada trapicerka juz na swoim miejscu :
Zgodnie z zapowiedzią, przedstawiam fakty dokonane Stare foty i teksty ponizej.
To co najlepsze w mx5:
A tak seryjna madzia śmiga:
http://www.witam.net/mazda/lot_miaty.avi
bez dachu gtech wyplul 8,6 do 96 km/h
A tak madzia znosi zagazowanie rozweselaczem od pierwszego do trzeciego biegu przy dyszach +50
–<< Do pobrania film 12,5 MB >>–
No i fajwopakowa madzia na dopingu podczas polfinalow TUNEBALL vs 2.0 v6 – 38MB
http://www.witam.net/tuneball/mx5_vs_32 ... lfinal.MPG
I na koniec trochę złomu:
LPG w bagażniku, butla ekonomiczna 4,5 kg :
Stary opis
Jeszcze tylko dekielki do doklejenia i bedzie lans&bounce
Wizyta na hamowni i moc silnika po 16 latach od opuszczenia bram Hiroshimy:
---------------------------------------------------------------------------------
Na razie fotki i krotki opis.
Po ciezkim emocjonalnie rozstaniu z mx3 (Link do autka tutaj), ktory na szczescie trafil w bardzo dobre rece, przyszla pora na najlepszy roadster swiata i za razem na jendo z najmniej awaryjnych auto swiata (sprawdze ).
Auto to Mazda MX-5 Miata model kultowy NA. Kolor chabrowy (taki jak w RS4 ), silniczek to wzdłużna R4 1.6 115km, naped na tył
Auto pochodzi z niemiec, od pierwszej wlascicielki, sprowadzony dwa dni temu do Polski, gdzie czujne oko five'a je wypatrzylo Ponizej fotki z wyprawy
knujący Piotruś, nasz friendly neighbourhood moderator knuje, a jak!
Pierwszy rzut okiem
Jazda probna
Szybka, meska decyzja i auto juz na lawecie
I strzałka do bydzi
Thanxxx to Piotruś za asystowanie w tej jakze ciezkiej chwili [/img]
Ostatnio edytowano 29 maja 2015, 17:12 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 70 razy
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Less roof, more fun
ha ha wczoraj z nudów ogladałem ją na allegro
ogołnie wygląda na zadbana – fajnie że jest hardtop bo dokupywane tego później to nie jest ani takie łatwe ani specjalnie tanie
mx5 fajna sprawa ale rodzinnym tego samochodu nazwać nie można
czekamy na następne zdjęcia ze zmianami które pewnie nastąpią
ogołnie wygląda na zadbana – fajnie że jest hardtop bo dokupywane tego później to nie jest ani takie łatwe ani specjalnie tanie
mx5 fajna sprawa ale rodzinnym tego samochodu nazwać nie można
czekamy na następne zdjęcia ze zmianami które pewnie nastąpią
Ostatnio edytowano 27 lut 2006, 11:40 przez MAXX, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
hmm no super autko i ten kolorek niebieski ... to kiedy sprzedajesz
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
stary masz [tiiit] mazde, wlasnie o takiej marze, ale niestety w najblizszym czasie nie bede mogl sobie takiej kupic, bo w moim przypadku to musial by byc drugi samochodzik, a obecnie mnie poprostu nie stac, ale gratuluje i zycze milych wrazen z jazdy
ps. kolorek jest zajebeisty
ps. kolorek jest zajebeisty
- Od: 9 sie 2005, 10:48
- Posty: 35
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V 91r
MAXX napisał(a):ha ha wczoraj z nudów ogladałem ją na allegro
ogołnie wygląda na zadbana – fajnie że jest hardtop bo dokupywane tego później to nie jest ani takie łatwe ani specjalnie tanie
mx5 fajna sprawa ale rodzinnym tego samochodu nazwać nie można łoł
czekamy na następne zdjęcia ze zmianami które pewnie nastąpią
Jaki ten swiat maly Zmiany beda i to radykalne
Polnik@studio napisał(a):hmm usmiech no super autko i ten kolorek niebieski oczko ... to kiedy sprzedajesz oczko
Obawiam sie, ze nie szybko. A chcialbys kupic?
Less roof, more fun
Bardzo fajne autko ... no i kolorek odpowiedni do cabrio ....
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
no prosze jakie zmiany
Troszke jestem zawiedziony że NA zastąpiła Mx3 no ale też śliecznie wygląda. Teraz tylko Ciebie wywalić zza kierownicy i wsadzić tam Edytkę. Yeeeeeee
Już my latem będziemy jechać za dziewczynami moim stromnym autkiem i będziemy sprawdzać reakcję innych kierowców
Troszke jestem zawiedziony że NA zastąpiła Mx3 no ale też śliecznie wygląda. Teraz tylko Ciebie wywalić zza kierownicy i wsadzić tam Edytkę. Yeeeeeee
Już my latem będziemy jechać za dziewczynami moim stromnym autkiem i będziemy sprawdzać reakcję innych kierowców
Prawdziwy mężczyzna powinien posiadać wał a nie jakieś tam przeguby :P
- Od: 16 lis 2003, 12:35
- Posty: 899
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: CLS320 CDI
RULES napisał(a):no prosze jakie zmiany
Troszke jestem zawiedziony że NA zastąpiła Mx3 no ale też śliecznie wygląda. Teraz tylko Ciebie wywalić zza kierownicy i wsadzić tam Edytkę. Yeeeeeee
Już my latem będziemy jechać za dziewczynami moim stromnym autkiem i będziemy sprawdzać reakcję innych kierowców język
Kiepski pomysl, moze lepiej nie chyba ze chcemy sami "zyskac na czasie"
Jerry napisał(a):No wiesz Five.............chyba bardziej podobała mi sie MX3 ysz
Niestety mx3 miała dach i naped na przod miata to typowy samochod do zabawy, zero walorow uzytkowych
Less roof, more fun
no i kolejne auto dla kobitek ktorym bedzie smigal mezczyzna ,autko ladne ale ja mam inne zdanie na temat tego modelu, pozdro
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):no i kolejne auto dla kobitek ktorym bedzie smigal mezczyzna ,autko ladne ale ja mam inne zdanie na temat tego modelu, pozdro
Specjalnie dla ciebie zmienie płeć.
Gdybys mial okazje przejechac sie tym autem zmienilbys zdanie
Less roof, more fun
eee tam bardzo fajne autko i liczę że niedługo zobaczę je na własne oczy (jak to obiecałeś )
eee tam ja tam nie narzekam
Niestety mx3 miała dach i naped na przod
eee tam ja tam nie narzekam
Ostatnio edytowano 27 lut 2006, 13:26 przez polnik@studio, łącznie edytowano 1 raz
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Piękna Madzia w pięknym Kolorku!!!
Gratulujemy udanego zakupu
Pozdrowienia
Gratulujemy udanego zakupu
Pozdrowienia
Marcin783
1997-2003 Fiat 126, Fiat TIPO, VW Golf I, Fiat PUNTO
10/2003-06/2004 626 GE 2,0
07/2004-10/2006 MX-6 2,5
08/2006- 3S 2,3
06/2007-12/2007 VW Golf III 1,8
10/2007- Nissan Primera P11 Kombi 2,0
12/2007-07/2008 Seat Leon 1,9
1997-2003 Fiat 126, Fiat TIPO, VW Golf I, Fiat PUNTO
10/2003-06/2004 626 GE 2,0
07/2004-10/2006 MX-6 2,5
08/2006- 3S 2,3
06/2007-12/2007 VW Golf III 1,8
10/2007- Nissan Primera P11 Kombi 2,0
12/2007-07/2008 Seat Leon 1,9
- Od: 24 paź 2003, 21:15
- Posty: 324
- Skąd: Sulejówek
- Auto: Mazda 3S
jechalem taka i specjalnie mnie nie urzekla, za slaba moc jak na auto na tyl , zeby mozna bylo sie pobawic a i jak dla mnie za male auto , bo przy moim wzroscie 198cm poprostu nie miescilem sie w tym aucie , moze stad moje zdnaie na temat tego modelu , pozdro
-
Pyton162
Zmiany, Zmiany, Zmiany
Widze że kolega gar w niebieske. Ja też. Świetna decyzja, super autko.
Miejmy nadzieje że wiosna i lato bedzie gorąco. Bardzo Mi się podoba.
Pozdrawiam
Widze że kolega gar w niebieske. Ja też. Świetna decyzja, super autko.
Miejmy nadzieje że wiosna i lato bedzie gorąco. Bardzo Mi się podoba.
Pozdrawiam
- Od: 24 maja 2005, 14:10
- Posty: 510
- Skąd: MALBORK
- Auto: MAZDA mx3 BP-T
Paweł...i masz szczęście, że kupiłeś Madzię...hehe. Jak odbiorę swoją od lakiernika trzeba będzie zrobić mały spocik. Ale jest śliczna .... tylko szkoda że nie czarna lub czerwona hehe
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Gratki, Gratki.... za wspaniały model i wiernośc marce...
jak w niej sie wspaniale siedzi... prawie jak na ziemi.
jak w niej sie wspaniale siedzi... prawie jak na ziemi.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości