KF + nitro
1, 2
+35 bez progresji na biegach 3 i 4 w zakresie 4-7 krpm
progresywnie można wysterować większe strzały
...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika
progresywnie można wysterować większe strzały
grzmot napisał(a):KF
...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika
Jesli chodzi o KL to Max strzal przy standardowej pompie paliwa to +50kM (wiecej nie radze bo pompa nie daje wystarczajaco paliwa i moze byc ubogo bezpiecznie jest stosowac strzaly tak jak kolega napisal +35kM (przy zalozeniu ze jest to strzal mokry
WG amerykanskich zrodlel max strzal na fabrycznym setupie (ze zmieniona pompa paliwa)to 100kM przy progresji mozna by sie pokusic o kilka kucy wiecej ale takie strzaly sa juz niebezpieczne dla silnika
Pozdrawiam
WG amerykanskich zrodlel max strzal na fabrycznym setupie (ze zmieniona pompa paliwa)to 100kM przy progresji mozna by sie pokusic o kilka kucy wiecej ale takie strzaly sa juz niebezpieczne dla silnika
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
Puhcio napisał(a):Piotruś napisał(a):...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika
Ale grzmot kupił już chyba MX6 z KF ... bo pewnie KL był zajechany
..tak więc +35 mokry bez progresji i custom pompy będzie maximum
Dosias z doswiadczenia swojego oraz ludzi ze stanow ktorzy podtlenek do KL-ek montowali jak u nas ludzie jezdzili tuningowanymi duzymi fiatami to zart oczywsicie (a skoro fachowiec tak powiedzial strzelaj 70ps ale obawiam sie ze tloki ci splyna bardzo szybko ) maxymalna granica to 50kM i jest to bezpieczne dla naszego motoru przyjmujac ze jesgo stan jest bardzo dobry natomiast strzal 70kM na pewno spowoduje zubozenie mieszanki i w konsekwencji (moze nie przy pierwszym strzale ) dziure w tloku taki stan rzeczy jest zwiazany z niezbyt wydolna pompa paliwa
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
no i pozbyłem sie dzięki temu pierwszego silnika.
Prawda jest taka ze jak juz sie załozy to ciężko sie powstrzymać od strzelania z tego.
5-kilową butle czasami tankowałem dwa razy w tygodniu hehehe.Jak dla mnie szkoda rozweselać normalny silnik i zreszta teraz nie znam w kregu moich znajomych aby ktoś jeździł na gazie bez wczesniejszych zmian w silniku.
Ja sam znam 6 autek w których rozweselacz totalnie rozweselił kierowców hihihi ale moze trafilismy na zbyt rozweselający gaz wiec moze i być zupełnie inaczej.
Poza tym to chilowe wierz mi zabawa szybko Ci minie jak zaczniesz wydawać kase na butle i okaze sie ze to jednak nie taki efekt jaki bys chciał.
Zalezy to jeszce od układu jako zalożysz ale naprawde nie chce mi sie juz tego pisac.Ja juz rozweseliłem sie na maxa i nigdy wiecej tego nie założe chyba ze po modach.
Prawda jest taka ze jak juz sie załozy to ciężko sie powstrzymać od strzelania z tego.
5-kilową butle czasami tankowałem dwa razy w tygodniu hehehe.Jak dla mnie szkoda rozweselać normalny silnik i zreszta teraz nie znam w kregu moich znajomych aby ktoś jeździł na gazie bez wczesniejszych zmian w silniku.
Ja sam znam 6 autek w których rozweselacz totalnie rozweselił kierowców hihihi ale moze trafilismy na zbyt rozweselający gaz wiec moze i być zupełnie inaczej.
Poza tym to chilowe wierz mi zabawa szybko Ci minie jak zaczniesz wydawać kase na butle i okaze sie ze to jednak nie taki efekt jaki bys chciał.
Zalezy to jeszce od układu jako zalożysz ale naprawde nie chce mi sie juz tego pisac.Ja juz rozweseliłem sie na maxa i nigdy wiecej tego nie założe chyba ze po modach.
- Od: 18 kwi 2004, 13:00
- Posty: 1907
..no niestety...
1) nie można oszczędzać na systemie
2) trzeba troszeczkę wiedzy posiąść na temat samej instalacji jak i sposobu używania
...inaczej można silnikowi zafundować szybsze odejście na emeryturę
najczęściej awarie są związene ze zubożeniem mieszanki poprzez niewydolną pompę ,źle dobranym zakresem obrotów w jakim N2O jest podawany, a także źle dobraną mocą strzału dla danego silnika.
1) nie można oszczędzać na systemie
2) trzeba troszeczkę wiedzy posiąść na temat samej instalacji jak i sposobu używania
...inaczej można silnikowi zafundować szybsze odejście na emeryturę
najczęściej awarie są związene ze zubożeniem mieszanki poprzez niewydolną pompę ,źle dobranym zakresem obrotów w jakim N2O jest podawany, a także źle dobraną mocą strzału dla danego silnika.
Piotruś napisał(a):..no niestety...
1) nie można oszczędzać na systemie
2) trzeba troszeczkę wiedzy posiąść na temat samej instalacji jak i sposobu używania
...inaczej można silnikowi zafundować szybsze odejście na emeryturę
najczęściej awarie są związene ze zubożeniem mieszanki poprzez niewydolną pompę ,źle dobranym zakresem obrotów w jakim N2O jest podawany, a także źle dobraną mocą strzału dla danego silnika.
święta prawda!!!Ale prawda jest też to iż za koszt dobrej instalacji można spokojnie kupić wałki zmienić soft i osiągnąć lepszy rezultat bo równomierny przyrost mocy Kiedys jak zaczynałem zabawe w te klocki to rozweselacz był atrakcja obecnie.....to kontrowersyjny temat
- Od: 18 kwi 2004, 13:00
- Posty: 1907
mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo i chcialem sobie go zalozyc. ale napierw chcialem sie dowiedziec czegos wiecej. wiem ze dysza jest 35ps. jak najlepiej tego uzywac wiem ze gdy przepustnica jest otwarta na maxa jakie sa to obroty w mojej mazdzie? 1,6 16v dohc. nie chcial bym zejechac juz drugiego silnika dla tego wole zapytac
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
Xus napisał(a):mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo i chcialem sobie go zalozyc. ale napierw chcialem sie dowiedziec czegos wiecej. wiem ze dysza jest 35ps. jak najlepiej tego uzywac wiem ze gdy przepustnica jest otwarta na maxa jakie sa to obroty w mojej mazdzie? 1,6 16v dohc. nie chcial bym zejechac juz drugiego silnika dla tego wole zapytac
1) 35 to zdecydowanie za duża dysza do suchego systemu i Twojego silnika.
Będzie za ubogo.
2) maxymalne otwarcie przepustnicy nie ma nic wspólnego z obrotami silnika!
Czujnik położenia przepustnicy załącza system w momencie, gdy przypustnica jest otwarta w pełni, a co za tym idzie ciśnienie paliwa jest największe
Xus napisał(a):mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo
daj mi ten system, jak nie zalożysz
btw – macie gdzie tankować? hehe
ad1 koles co chce mi dac podtlenek nie ma innej:(
ad2 to przy jakich obrotach mam zaczynac strzelac?
ad3 jest w ad1
ad4 tankowac mamy gdzie bo jest firma w ZG co niby zatankuje mi butle 3,5kg za 80zl
ad2 to przy jakich obrotach mam zaczynac strzelac?
ad3 jest w ad1
ad4 tankowac mamy gdzie bo jest firma w ZG co niby zatankuje mi butle 3,5kg za 80zl
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
Xus napisał(a):ad1 koles co chce mi dac podtlenek nie ma innej:(
...dokup mniejszą dyszę (jest tańsza od nowego silnika)
Xus napisał(a):ad2 to przy jakich obrotach mam zaczynac strzelac?l
start minimum przy 3500, kończ 500 przed odcinką
Xus napisał(a):ankowac mamy gdzie bo jest firma w ZG co niby zatankuje mi butle 3,5kg za 80zl
80 zł to chyb za usługę tankowania, bo cena gazu to średnio 50 zł za kilogram
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje