Mazda MX-6 GE KL-DE '91
Ladny Mx, choc mi przy tym stylu bardziej brakuje spoilera niz gleby.
Gleba to kosztowna sprawa w mx, sprezyny to za malo. Jedynie customowy badz dedykowany gwint.
Ale jak siedzie na gwincie to zrobi sie plaszczka i brak spoilera lykne
Co do kol, wasko ale zestaw kolorystyczny super, widze ze nie tylko ja tak wybralem
Gleba to kosztowna sprawa w mx, sprezyny to za malo. Jedynie customowy badz dedykowany gwint.
Ale jak siedzie na gwincie to zrobi sie plaszczka i brak spoilera lykne
Co do kol, wasko ale zestaw kolorystyczny super, widze ze nie tylko ja tak wybralem
Zgadzam się z przedmówcą na temat zawieszenia, to trudny i obecnie jeszcze kosztowny temat w tych autach. W aucie brakuje paru kilo, a springi, dopiero co założone, mam nadzieję, że się jeszcze ułożą. W ostatnim czasie, zastanawiam się, że może ponownie zamontuję turbo, tak sobie myślę, zobaczymy.
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
śliczna bestia ;D powiedz mi (bo sam się nad tym groobo zastanawiam) jaki jest koszt "z-turbienia"madzi?
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Dominator napisał(a): 6-7tys
oby...
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Jak zaczynałem swoją przygodę to, uwierzcie, wszytko było droższe i był mniejszy wybór, dużo mniejszy. Na dzień dzisiejszy, to za te 6-7 tysi to bym się pobawił, bo powiedzmy kupując z aledrogo części produkcji chińskiej, nie koniecznie znaczy słabej, to za 2tys. masz turbo, kolektor i wastegate, przydałoby się wygrzać kolektor, w celu odpuszczenia naprężeń po spawaniu, żeby nie pękł w czasie eksploatacji. Planowałem takie coś, ale jakoś mi odeszło, w końcu mam prawie wszystko co potrzeba. Dalej przyda się pompa paliwa o oznaczeniu GSS342 i wtryskiwacze, np. z millenii s. To będzie jakieś 500 zeta (zależne co i jak uda sie kupić) + jakiś regulator ciśnienia paliwa 150-200zł. Układ dolotowy to filtr powietrza 150-200zł, FMIC- 3 stówy, plus kurier oraz orurowanie z łącznikami, tutaj jest dowolnie, ale myślę, że 500-600 złociszy to będzie git. No i to wszystko musi czymś być "spięte" elektronicznie, mi najbardziej odpowaiada DET3 i to jego bym polecał, cena 600zł. Jakoś tak, bez rozbierania słupka, plus jakies drobiazgi typu opaski do węży, trytki, wąż do zasilania turbo w olej, ja płaciłem poniżej 100. Najważniejsze ktoś kto to zrobi, jak sam to masz zaoszczędzone. No i jeszcze wydech, przy takich mocach (do 270-280 koni)to bym tylko wyjął kata i założył z tyłu jakiś przelot i tyle, chyba.
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
przelot bez kata mam, dolot też, wtryski od millenii siedzą już w motorze, det3 też podpięty – tyle mam na start kwestia skompletowania reszty... no i sam niestety nie dam rady tego ogarnąć... a powiedz mi coś: jak mocno podskoczyło spalanie po montażu turbo? nie trza przy tym mieć "zakutego" silnika?
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
No to start masz dobry, nawet nie trzeba by było kupować kolektora, tylko pospawać parę rurek z nierdzy, choć tam masz wszystko gotowe, nawet downpipe. Co do spalania to na pewno, zależy jak kto jeździ, będzie but będzie ponad 16l/100km, jak spokojnie to wiadomo mniej. Generalnie turbo żyje – turbo pije. Kl-e wytrzymują około 290 – 300 koni bez kucia potem trzeba korby wymienić na kute, bądź tłoki ze zwykłego kl ożenić z korbowodami z kj-zem( millenia s), ja od początku chciałem takie LPT(low pressure turbo), max 0,4 bara co z mojej turbiny dało by jakieś 250-290KM, mam nadzieje. Zobaczymy co będzie teraz
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
To zakladaj a my bedziemy podziwiac
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
A co panowie myślicie o akcji turbi plus podtlenek gazotu? Ma to sens z wiadomych względów
Bardzo fajnie że dałeś jej szanse czekam na efekt Twoich działań z przyśpieszeniem autka ;p
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
i jak tam to turbo? bo mnie ciekawość zżera...
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
wow, nieźle sobie poczynasz powodzenia
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość