Witam.Spadła mi moc w silniku, samochód ledwo przyśpiesza a jego prędkość max 140km.Zauważyłem że pękło kolanko od tego przewodu.Co to za przewód , od czego jest i czy może mieć wpływ na spadek mocy.
Gdzie to można kupić, ma ktoś na sprzedaż. Sprawa pilna. Mazda 626 GW Kombi, Silnik 2,0 Ditd, rok prodkukcji 2000 po lifcie.
pęknięcie – co to za wąż przewód, i czy może mieć wpływ na spadek mocy.
Strona 1 z 1
Wygląda na rurę od dolotu. Owszem, jak pojawia się nieszczelność w układzie dolotowym to jest widoczny spadek mocy. Na allegro jest tego dużo, chociażby http://allegro.pl/rura-waz-powietrza-ma ... 57184.html
Standard w 626 z ditd, kolanko można zastąpić innym dopasowanym (był temat o tym), a ta kostka to jest boost sensor i jest tylko przykręcona do tego kolanka.
Poczyta trochę o tym silniku to ułatwi Ci sprawę i będziesz wiedział jaką rolę spełnia to kolanko.
Poczyta trochę o tym silniku to ułatwi Ci sprawę i będziesz wiedział jaką rolę spełnia to kolanko.
Witam.Czyli to jest wąż dolotowy do intercoolera czy wyjście schłodoznego powietrza do kolektora?
Czy przez to pęknięcie jest zasysane czy wydmuchiwane powietrze.jak zasysane to czy po naprawie nie trzeba czegoś przeczyscić lub jak najszybciej zmienić olej?
Czy przez to pęknięcie jest zasysane czy wydmuchiwane powietrze.jak zasysane to czy po naprawie nie trzeba czegoś przeczyscić lub jak najszybciej zmienić olej?
- Od: 29 lip 2005, 09:43
- Posty: 35
- Skąd: Police
- Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r
Widzę że moja rada poszła w las...
Jest to kolanko między intercooletem a kolektorem i panuje w nim z reguły nadciśnienie. Trzeba po prostu wymienić. Radzę poczytać o turbodoładowanych silnikach diesla bo warto wiedzieć co się ma pod maską.
Jest to kolanko między intercooletem a kolektorem i panuje w nim z reguły nadciśnienie. Trzeba po prostu wymienić. Radzę poczytać o turbodoładowanych silnikach diesla bo warto wiedzieć co się ma pod maską.
no przeczytałem cały dział i ditd, ale nie jestem mechanikiem i nie wiem który wąż idzie tu i inny tam.domyslałem się że to jest idący do kolektora dolotowego.
niestety nigdzie w internecie nie znalazłem tego kolanka, można kupic cały zestaw – rura plus kolanko w serwisie mazdy za jedyne – uwaga 2300 pln, kolanek nie sprzedają, nr katalogowy całości 13-3322.
na forum znalazłem ze ktoś dorobił sobie z węza od lublina .
Znasz inny sposób na wyminę tego, wąż silikonowy?
niestety nigdzie w internecie nie znalazłem tego kolanka, można kupic cały zestaw – rura plus kolanko w serwisie mazdy za jedyne – uwaga 2300 pln, kolanek nie sprzedają, nr katalogowy całości 13-3322.
na forum znalazłem ze ktoś dorobił sobie z węza od lublina .
Znasz inny sposób na wyminę tego, wąż silikonowy?
- Od: 29 lip 2005, 09:43
- Posty: 35
- Skąd: Police
- Auto: 626DiTD-2000r, 323-1,6i-1990r
zdemontuj kolanko pomierz średnicę przewodów po obu stronach, potem jaki jest kąt tego kolanka i dobierz coś z uniwersalnych kolanek do budowy układów dolotowych np.
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-45 ... 82164.html
Jest tego sporo i pewnie coś wybierzesz, do tego dobre opaski metalowe i powinno być ok.
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-45 ... 82164.html
Jest tego sporo i pewnie coś wybierzesz, do tego dobre opaski metalowe i powinno być ok.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6