Tak właśnie myślałem żeby sobie to dorobić z czegoś, tylko jakieś wymiary by się przydały jakby ktoś rozbierał swoje. Całego zacisku nie potrzebuję bo regenerowałem go w całości z tłoczkiem ( ponieważ po samych gumkach leciał płyn przez tłoczek, który miał wżery no chyba, że dalej będzie leciało to się zgłoszę po ten zacisk ) więc reszta gratów jest ok. Za zestaw gumek z tłoczkiem dałem 54 zł więc nie ma sensu na przyszłość wymieniać tylko gumek, lepiej kupić wszystko niż robić to dwa razy.
Jakby ktoś w niedalekiej przyszłości rozbierał swoje zaciski to proszę rzucić jakieś wymiary tej części zaznaczonej na zdjęciu
Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
żeby wyjąć dźwignie recznego z zacisku to tzreba najpierw wyjąć ten pierścień segera i trzpień na który wchodzi tłoczek?
bo wychodzi do pewnego momentu i dalej nie chce, zapezpieczenie nie przeszkadza
bo wychodzi do pewnego momentu i dalej nie chce, zapezpieczenie nie przeszkadza
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Ja u siebie regenerowalem zacisk tez i obylo sie bez wybijania sruby trzymajacej uchwyt do recznego, wszystko wyszlo bez problemu poza tym nic nie wypadnie bo sprezyna trzyma uchwyt po zlozeniu,
Witam mam pytanie u mnie w X6 hamulec ręczny , lewa strona nie łapie w ogóle a prawa troszkę czy taka regeneracja pomoże na niedziałający ręczny. Czy w każdym zestawie naprawczym są wszystkie gumki nawęd te do ręcznego? Czy zestaw naprawczy B6 I KF jest taki sam?
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Fedu w KF jest to samo co w 626 a więc podejrzewam że i w B6 jest to samo.
Do regeneracji potrzebujesz zestaw naprawczy tłoczka: w skład którego wchodzą: pierścień uszczelniający tłoczek, osłona przeciwpyłowa tłoczka, oring prowadnicy tłoczka i taki ala seger od cięgna ręcznego
Dodatkowo zainwestowałbym w zestaw naprawczy prowadnic zacisku i składaj na smar silikonowy, który w niektórych zestawach dodają.
Do regeneracji potrzebujesz zestaw naprawczy tłoczka: w skład którego wchodzą: pierścień uszczelniający tłoczek, osłona przeciwpyłowa tłoczka, oring prowadnicy tłoczka i taki ala seger od cięgna ręcznego
Dodatkowo zainwestowałbym w zestaw naprawczy prowadnic zacisku i składaj na smar silikonowy, który w niektórych zestawach dodają.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Witam właśnie jestem w czasie regeneracji zacisku lewego i mam problem. Wyjąłem tłoczek, pierścień ten mały ale nie mogę wyciągnąć tego bolca z gwintem. w samo regulacji zjechałem gwint imbusowy, czy to coś przeszkadza? Czemu nie mogę wyciągnąć tego czpienia ?
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Przeszkadza bo po to jest imbus zeby reczny wyregulowac i wkrecic tloczek, jak zjechales go do zera to jak wkrecisz tloczek? A sruby nie mozesz wybic bo jest zapieczona jak by byla zaspawana, u siebie nie musialem wybijac bo dzwigna zeszla bez problemu
odgrzeje kotleta.
Dziś złożyłem zacisk do kupy po wymianie wszystkich uszczelek i nasmarowaniu zacisk chyba nie działa. Chodzi bardziej o ręczny gdyż po schowaniu tłoczka na maxa w zacisku po zaciągnięciu ręcznego tłoczek nie reaguje. Dopiero jak wysunę go gdzieś na 3mm ręczny powraca. Tak ma być czy coś jest nie tak z zaciskiem
Dziś złożyłem zacisk do kupy po wymianie wszystkich uszczelek i nasmarowaniu zacisk chyba nie działa. Chodzi bardziej o ręczny gdyż po schowaniu tłoczka na maxa w zacisku po zaciągnięciu ręcznego tłoczek nie reaguje. Dopiero jak wysunę go gdzieś na 3mm ręczny powraca. Tak ma być czy coś jest nie tak z zaciskiem
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Tak ma być, podnieś koło i nim kręć jednocześnie kręcąc imbusem, aż będzie trochę hamować i go cofnij trochę by nie hamowało, dalej sam się płynem hamulcowym podreguluje podczas normalnego hamowania.
jarek43_16 napisał(a):Tak ma być, podnieś koło i nim kręć jednocześnie kręcąc imbusem, aż będzie trochę hamować i go cofnij trochę by nie hamowało, dalej sam się płynem hamulcowym podreguluje podczas normalnego hamowania.
Dzięki za szybkie info.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
jarek43_16 napisał(a):Tak ma być, podnieś koło i nim kręć jednocześnie kręcąc imbusem, aż będzie trochę hamować i go cofnij trochę by nie hamowało, dalej sam się płynem hamulcowym podreguluje podczas normalnego hamowania.
Możliwe jest to, że na stole zacisk działa a na aucie już nie ? Na sucho po rozebraniu i złożeniu tłoczek od pewnego momentu wysunięcia reagował na ręczny (tłoczek wysuwał się na 2-3mm). Jednak gdy mechanik zamontował go na auto (odpowietrzył itp) hamulec nożny działa dobrze zaś ręcznego w ogóle brak.
Może być to kwestia regulacji ? czy mechanizm już nie ma siły pod obciążeniem klocków
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6