Mazda MX-6 GE KL-DE '93 2,5 V6
Obstawiam słabe połączenia „masowe”. Posprawdzaj wtyczki i masy pod maską.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Dzieki za rady. Mase jutro sprawdze, natomiast aparat – nowy palec i kopulka wystarczy?
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
lucky-luciano napisał(a):Dzieki za rady. Mase jutro sprawdze, natomiast aparat – nowy palec i kopulka wystarczy?
Wątpię często przegrzewa się cewka, ale też może być wina modułu. Jak miałem podobne objawy wysłałem aparat do Yakuzy na regeneracje 200zł za to kasują
Dzis w koncu przyjechał do mnie aparat do podmiany, z Probe. W weekend podzialam z MXem, natomiast nurtuje mnie jedna rzecz. Na aparacie jest symbol KF34, tak ma byc?
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Poczytaj o aparatach które pasują. ProboszczV6 sporo o tym pisał (i na pewno pisał dobrze)
https://www.mazdaspeed.pl/forum/search. ... r_id=57146
https://www.mazdaspeed.pl/forum/search. ... r_id=57146
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dzięki za link, przeczytalem wszystko. Znalazlem tez, ze wystarczy zmienic 2 kable we wtyczce 3pinowej, spróbuję.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Aparat zmieniony, auto nie odpala – kable we wtyczce zmienialem, nic nie daje. To nie jest problem akurat, poniewaz stara usterka pozostala bez zmian... Auto nadal przechodzi w tryb awaryjny. Przekrecam kluczyk na zaplon, mija kilka, czasem kilkanascie sekund i wlacza sie wentylator. Na starym aparacie KL01 po wlaczeniu wentylatora od razu spadaly obroty, brak mocy itd. Teraz na samym zaplonie nadal jest dokładnie to samo, wiec zakladam, ze problem nie lezy w aparacie. Nie mam pomyslu juz na to. Komp do wymiany?
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Szybkie pytanie – mial ktoś taki przypadek, ze po wciśnięciu gazu auto faluje na obrotach? 2000-1000-2000 i tak w kolko? Aparat sprawny na 100%, byl sprawdzany u yakuzy.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Dzięki wielkie za radę, mam gdzieś przepustnice całą, podmienie i dam znac.
EDIT:
TPS zmieniony, caly czas to samo... Miesiac bylo dobrze, wczoraj znowu wrocilo. Przekrecam kluczyk na zapłon, od razu dziala wentylator. Auto odpala, ale wkreca sie powoli, brakuje mocy, przy mocnym wduszeniu gazu dlawi się, wali w wydech... Nie mam pomysłu juz na to, kodow nie moge wymigac, bo dioda pali się caly czas. Ewidentnie jest jakis problem z elektryka, a w tym jestem slaby...
EDIT:
TPS zmieniony, caly czas to samo... Miesiac bylo dobrze, wczoraj znowu wrocilo. Przekrecam kluczyk na zapłon, od razu dziala wentylator. Auto odpala, ale wkreca sie powoli, brakuje mocy, przy mocnym wduszeniu gazu dlawi się, wali w wydech... Nie mam pomysłu juz na to, kodow nie moge wymigac, bo dioda pali się caly czas. Ewidentnie jest jakis problem z elektryka, a w tym jestem slaby...
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
lucky-luciano napisał(a):Auto odpala, ale wkreca sie powoli, brakuje mocy, przy mocnym wduszeniu gazu dlawi się, wali w wydech...
To raczej brzmi jak przestawiony rozrząd.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):lucky-luciano napisał(a):Auto odpala, ale wkreca sie powoli, brakuje mocy, przy mocnym wduszeniu gazu dlawi się, wali w wydech...
To raczej brzmi jak przestawiony rozrząd.
albo zatkany katalizator (jeśli jest)
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Podmień przeplywke. U mnie jak była trafiona auto falowało na obrotach strzelało z wydechu i przykapcalo na czarno
Sprawdzałeś w ogóle błędy
Sprawdzałeś w ogóle błędy
Bledow nie moge sprawdzić. Robie zworke w kostce, dioda pali sie caly czas i chodzi wentylator. Na forum probe wyczytalem, ze to moze byc przestawiony rozrzad, wiec od tej strony chyba spróbuje.
Co do przepływki – jej odpiecie nic nie zmienia, tzn. wyciągnięcie wtyczki, auto chodzi caly czas tak samo. Kupie.
Co do przepływki – jej odpiecie nic nie zmienia, tzn. wyciągnięcie wtyczki, auto chodzi caly czas tak samo. Kupie.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
No ale skoro odłączasz przepływke i nie ma zmian to tak jakby ona całkowicie nie działa ? Tak obserwuję tą konwersacje bo mam podobny problem u siebie w maździe do dziś nie odnalazłem rozwiązania, co prawda inny motor alee objawy noo można powiedzieć że identyko.
Gandzia napisał(a):Jeśli chodzi o przepływkę to sprawdź czynie wydmuchało Ci tej blaszki od mierzenia przepływu powietrza.
W mx6 nie ma drucika, w środku jest plastikowy grzybek który się rusza względem otwarcia przepustnicy
grzybek który się rusza
A może się już "nie rusza" i dlatego brak zmiany w pracy silnika?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości