Witam mam problem w mojej Madzi i chciałem sie poradzić
Co zrobilem źle albo czy ktos wie co to może byc bo juz mam jej dosyć.
Od początku Mazda 6 2007 rok 2.0 d 105kw
Auto u nas od 5 lat podczas kupna sprzedający poinformował ,że został wycięty DPF i Usunięty EGR oraz zostało to zaprogramowane tak by bylo wszystko okej i tak tez bylo zero błędów tylko wymiana oleju i filtrów co 10 tysięcy .
A problem zaczął sie od ok miesiąca , że raz na jakis czas Auto tak jak by tracilo moc i wystarczylo zgasić i odpalić i wracalo wszystko do normy .
Lecz problem z czasem zrobil sie taki , że auto odpalalo i chodzilo na wolnych po dodaniu gazu wkrecalo sie do 1500 obrotow i koniec . Po przeczytaniu stosu ingormacji i forum padło , że czujnik ciśnienia paliwa oraz podciśnienia . Czujnik nowy zamontowany wraz z wymianą na nowy filtr paliwa oraz ogarnięte podciśnienia i co problem nie zniknął .. zacząłem po kolei odpinac wtyczki na wtryskach i 2 wtryski nie reagowały wiec padl pomysł kupienia 4 używanych na gwarancji by mozna bylo jak cos podmieniac .. po majstrowaniu przy wtryskach auto dalej nic a nic sie nie poprawilo a nawet pogorszylo , że potrafi na wolnych chodzic czasem na 3 albo 4 i dalej nie reaguje na gaz . Próbowaliśmy bez pośrednio do pompy wbic się z bańką 5 litrowa ropy by wyeliminowac uklad od baku do pompy wtryskowej i podczas zabiegu auto dalej pracuje jak mu sie podoba .. czy ktos mial taki problem albo wie co dolega ? Pomocyyyy!!!
Silnik nie wkręca się na obroty , szarpie , zero błędów na kompie pomocy
Strona 1 z 1
Niet ... czyli jednak trzeba je kodowac ?
Dopisano 21 sty 2021, 18:32:
Juz zrobiłem adaptacje wtryskow i dalej to samo . Czy ktos wie ile kg na minute powinno byc powietrza na wolnych obrotach ?
Dopisano 21 sty 2021, 18:32:
Juz zrobiłem adaptacje wtryskow i dalej to samo . Czy ktos wie ile kg na minute powinno byc powietrza na wolnych obrotach ?
- Od: 20 sty 2021, 19:00
- Posty: 3
- Auto: Mazda 6 2007 r 2.0 d 105kw
Olsenm50b20 napisał(a):zacząłem po kolei odpinac wtyczki na wtryskach i 2 wtryski nie reagowały
a możesz to rozwinąć ? Odpięcie wtryskiwacza na pewno powinno skończyć się zapisanym błędem. Jak wymieniłeś na nowe, odczytaj jeszcze wartości korekt przy różnych ciśnieniach. Wartości powyżej lub poniżej ok. 80 dyskwalifikują wtryskiwacz.
W Forscanie możesz programowo wyłączać poszczególne wtryskiwacze.
Sprawdził bym jeszcze turbo oraz same przewody do wtryskiwaczy( + przeczyszczenie styków na wtyczkach ).
Ostatecznie do sprawdzenia wiązka przewodów leżąca na górze intercoolera – przecieranie się jej potrafi być powodem wielu problemów w M6
Mam już dosyć tego auta więc szukam kogoś w Warszawie co ogarnia te mazdy i wie z czym to sie wszystko Je
Co Ja zrobiłem ,
Czujnik ciśnienia paliwa ,
filtr paliwa
Ogarnięte podciśnienia na nowe
Podmianke wtryskow z kodowaniem z takiego samego silnika sprawnego , dalej to samo .
Sprawdzony rozrząd .
Ustawione luzy zaworowe .
Wyczyszczony kolektor ssacy wraz z przepustnicą
Co Ja zrobiłem ,
Czujnik ciśnienia paliwa ,
filtr paliwa
Ogarnięte podciśnienia na nowe
Podmianke wtryskow z kodowaniem z takiego samego silnika sprawnego , dalej to samo .
Sprawdzony rozrząd .
Ustawione luzy zaworowe .
Wyczyszczony kolektor ssacy wraz z przepustnicą
- Od: 20 sty 2021, 19:00
- Posty: 3
- Auto: Mazda 6 2007 r 2.0 d 105kw
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6