Mazda 323 BG GTX 1991 rok 4 x 4 1.8 BPT
Bartuś auto zostawiam 99 % ori GTX
– dziś wygłuszyłem boczki drzwi pianką
– wymieniłem podszybie plastikowe i ramiona wycieraczek
przy okazji wyczyściłem i udrożniłem całe podszybie z liści i błota
– zamontowałem pasek wielorowkowy od wspomagania
– obudowa rozrządu ściągnięta ( zamówiłem cały nowy zestaw rozrządu , pasek , rolki i sprężynkę oraz
pompę wody )
– tak auto prezentuje się na dziś
– dziś wygłuszyłem boczki drzwi pianką
– wymieniłem podszybie plastikowe i ramiona wycieraczek
przy okazji wyczyściłem i udrożniłem całe podszybie z liści i błota
– zamontowałem pasek wielorowkowy od wspomagania
– obudowa rozrządu ściągnięta ( zamówiłem cały nowy zestaw rozrządu , pasek , rolki i sprężynkę oraz
pompę wody )
– tak auto prezentuje się na dziś
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Tak z ciekawosci te stare bagietki ale z 30 latami na karku nadal sie swietnie prowadza ? Czy juz wszystko rozlazle. Ja z mega sentymentem wsppminam bg jako najlepiej prowadzace sie auto jakie mialem. Swietny uklad kierowniczy o dwie klasy lepszy niz w nowej trojce, swiwtnie wyczuwalny pedal hamulca sprzegla i gazu, swietnie sprezysty zawias w wersji gt. Jak to wyglada po 30 latach? Ile z tego zostalo?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Auto szykuję na sezon 2022
Bedzie na paru Imprezach Mazdy , Sakura , Tor Poznań i Osaka
Jak się prowadzi BG – Obłędnie . Jestem Ciekawy jak będzie z 4 łapem – liczę na jeszcze lepsze
prowadzenie . Na pewno nie będzie uciekać tyłem w zakrętach jak ośka .
A tu weekendowe prace nad autem – jestem coraz bliżej końca prac ....
– wpadła kierownica skórzana MOMO
– odblokowałem trzymające hamulce z tyłu , przesmarowałem prowadnice i zaciski
– mamy 4 nowe tarcze i 4 nowe klocki
– do zmiany został płyn hamulcowy ( to z podnośnika )
– pomalowałem specjalnym sprejem podsufitkę 4 warstwy
– wymieniłem cała konstrukcję szyberdachu na nową
– i założyłem 17 calowe opony + alusy
Bedzie na paru Imprezach Mazdy , Sakura , Tor Poznań i Osaka
Jak się prowadzi BG – Obłędnie . Jestem Ciekawy jak będzie z 4 łapem – liczę na jeszcze lepsze
prowadzenie . Na pewno nie będzie uciekać tyłem w zakrętach jak ośka .
A tu weekendowe prace nad autem – jestem coraz bliżej końca prac ....
– wpadła kierownica skórzana MOMO
– odblokowałem trzymające hamulce z tyłu , przesmarowałem prowadnice i zaciski
– mamy 4 nowe tarcze i 4 nowe klocki
– do zmiany został płyn hamulcowy ( to z podnośnika )
– pomalowałem specjalnym sprejem podsufitkę 4 warstwy
– wymieniłem cała konstrukcję szyberdachu na nową
– i założyłem 17 calowe opony + alusy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Podsufitka to chyba jeszcze do pomalowania – jedna puszka pewnie nie starczy,
Postęp prac zacny
Tak z ciekawości skąd nowy szyberdach?
Co do prowadzenia to też mam sentyment, moja pierwsza to 323f BG
Postęp prac zacny
Tak z ciekawości skąd nowy szyberdach?
Co do prowadzenia to też mam sentyment, moja pierwsza to 323f BG
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
kolejny postęp prac
– kupiłem rozrząd w Carspeed – Lublin wymiana w przyszłym tygodniu
Postawiłem na ORI Japan na 60.000 km
– wymieniłem przednią krzywą i porysowana maskę na nową
– dziś montaż podsufitki
– zamontowałem nowy pasek wielorowkowy od wspomagania
– kupiłem rozrząd w Carspeed – Lublin wymiana w przyszłym tygodniu
Postawiłem na ORI Japan na 60.000 km
– wymieniłem przednią krzywą i porysowana maskę na nową
– dziś montaż podsufitki
– zamontowałem nowy pasek wielorowkowy od wspomagania
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
ten drugi pasek też już chyba ma dość
Też jest nowy wymienimy go razem z rozrządem – po co robić sobie 2 razy robotę : )
Montaż czarnej podsufitki
Montaż czarnej podsufitki
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Piękny progres
Docelowo listwy boczne będą czarne czy w kolor?
Docelowo listwy boczne będą czarne czy w kolor?
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Znam projekt i nawet miałem w nim swój mały udział
Wracając do GTX to mamy zrobione :
– nowy rozrząd ( pasek , pompa wody , rolki , napinacz ) z gwarancją 60.000 km
– pompa wody
– nowy filtr paliwa
– nowy oring ( między aparatem zapłonowym a głowicą )
– nowy płyn hamulcowy DOT 4
– nowy olej 75W90 skrzynia biegów , transfer i dupka
każda z tych przekładni ma 2 otwory ( śruby ) dolna spustowa , górna do zalania oleju i wyznacza jego
poziom
Wracając do GTX to mamy zrobione :
– nowy rozrząd ( pasek , pompa wody , rolki , napinacz ) z gwarancją 60.000 km
– pompa wody
– nowy filtr paliwa
– nowy oring ( między aparatem zapłonowym a głowicą )
– nowy płyn hamulcowy DOT 4
– nowy olej 75W90 skrzynia biegów , transfer i dupka
każda z tych przekładni ma 2 otwory ( śruby ) dolna spustowa , górna do zalania oleju i wyznacza jego
poziom
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Auto zarejstrowane we Wrocławiu .
Przeszło przegląd bez problemu . Mina diagnosty bezcenna... a stara mazda ile to 31 lat bedzie rdza i dziury ......
zmieniłem alusy na 16 cali OZ F1
wpadła rozpórka przód – GTR
zamontwoałem 4 głosniki
wygłuszyłem nadkola i boczki Lewa i prawa strona
wymnieniłem stare przewody gumowe podciiśnienia
w wolnej chwili dłubię czakają na ciepło i słońce
Przeszło przegląd bez problemu . Mina diagnosty bezcenna... a stara mazda ile to 31 lat bedzie rdza i dziury ......
zmieniłem alusy na 16 cali OZ F1
wpadła rozpórka przód – GTR
zamontwoałem 4 głosniki
wygłuszyłem nadkola i boczki Lewa i prawa strona
wymnieniłem stare przewody gumowe podciiśnienia
w wolnej chwili dłubię czakają na ciepło i słońce
Ostatnio edytowano 7 kwi 2022, 07:32 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Teraz tylko przywrócic blask czerwieni meksykańskiej masce i błotnikom i będzie sztos! A e ropurki to nie są czasem identyczne?
Ostatnio edytowano 7 kwi 2022, 09:25 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Jak się okazuje rozpórka przednia z Mx3 pasuje do 323 BG , ale nie pasuje do 323 BG F .
Więcej wspólnego mają ze sobą Mx3 i 323 BG ( amorki , sprężyny , hamulce itd )
Więcej wspólnego mają ze sobą Mx3 i 323 BG ( amorki , sprężyny , hamulce itd )
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Ciekawy jestem jak widzisz prowadzenie BG FWD vs MX-3 vs BG 4x4. Czy emixy prowadzą się podobnie skoro dużo mają wspólnego z BG? Domyślam się, że może być różnica z powodu silników (rzędówki i v6), ale jako jeden z niewielu jeździłeś BG z v6
Czarna 323 BG GT + T była najszybsza i najłatwiej było zerwać trakcję
jak turbo sie napompowało to trzeba było szukać trakcji
Zielona 323 Bg V6 dzieki ładnej lini przyrostu mocy nie miała problemów az takich z trakcja
szła jedwabiście od samego dołu do samej góry gdzie Turbo już kończyło pracę
Czerwona 323 Bg GTX 4 x 4 jedzie ładnie od samego dołu
Nie szukasz trakcji , nie walczysz z kierownicą , całkiem inna bajka ale 162 Km to trochę już za mało .
Takie bezpieczne 190 KM to była by frajda w 4 łapie
Aczkolwiek cały czas wspominam Mx3 z Klde – to był uśmiech na twarzy za każdym razem jak wcisnęło się gaz . Mam wielki sentyment do V6 w takiej małej budzie .
I powiem wam w tajemnicy ,że mam już na oku V6 w Mx3 ale temat musi zostać wyklarowany a to wymaga czasu. Na pewno wrócę do V6 . Jedyny mój projekt jaki chodzi mi po głowie dosyć długo
to 323 BG V6 z Klde pod maską w Sedanie
jak turbo sie napompowało to trzeba było szukać trakcji
Zielona 323 Bg V6 dzieki ładnej lini przyrostu mocy nie miała problemów az takich z trakcja
szła jedwabiście od samego dołu do samej góry gdzie Turbo już kończyło pracę
Czerwona 323 Bg GTX 4 x 4 jedzie ładnie od samego dołu
Nie szukasz trakcji , nie walczysz z kierownicą , całkiem inna bajka ale 162 Km to trochę już za mało .
Takie bezpieczne 190 KM to była by frajda w 4 łapie
Aczkolwiek cały czas wspominam Mx3 z Klde – to był uśmiech na twarzy za każdym razem jak wcisnęło się gaz . Mam wielki sentyment do V6 w takiej małej budzie .
I powiem wam w tajemnicy ,że mam już na oku V6 w Mx3 ale temat musi zostać wyklarowany a to wymaga czasu. Na pewno wrócę do V6 . Jedyny mój projekt jaki chodzi mi po głowie dosyć długo
to 323 BG V6 z Klde pod maską w Sedanie
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kolekcja fajna i sam mam mx-3 v6 na oku ale zainteresowanie jest duże z tego co gadałem z kilkoma sprzedającymi k8 (na przykład naście zapytań w 30min od wystawienia). No a trzeba pamiętać, że z roku na rok mniejsza szansa na znalezienie budy w sensownym stanie.
A tak bardziej jeżeli chodzi o samo prowadzenie / czucie w zakręcie / zwinność samochodu / przyjemność w winklach czy jak to nazwać? Chodzi mi o to czy jest odczuwalna różnica między BG a MX-3 (podobne w jakimś tam stopniu budy), a jeżeli taka istnieje to na korzyść której
Z jednej strony pewnie można powiedzieć, że MX-3 to nie MX-5 w zakrętach, ale kiedyś w necie usłyszałem opinie od kogoś kto ścigał się dużo (nawet chyba zawodowo miał do czynienia z motorsportem) i mówił, że MX-3 to nadzwyczaj dobry samochód na tor.
W mojej opinii (nie jeździłem z cięższym v6 pod maską) emix z 1.6 prowadzi się dobrze chodź inaczej od MX-5 NA 1.6 i tak tak wiem że porównywanie 100kg lżejszego cabrio RWD do MX-3 to trochę jak kulą w płot
A tak bardziej jeżeli chodzi o samo prowadzenie / czucie w zakręcie / zwinność samochodu / przyjemność w winklach czy jak to nazwać? Chodzi mi o to czy jest odczuwalna różnica między BG a MX-3 (podobne w jakimś tam stopniu budy), a jeżeli taka istnieje to na korzyść której
Z jednej strony pewnie można powiedzieć, że MX-3 to nie MX-5 w zakrętach, ale kiedyś w necie usłyszałem opinie od kogoś kto ścigał się dużo (nawet chyba zawodowo miał do czynienia z motorsportem) i mówił, że MX-3 to nadzwyczaj dobry samochód na tor.
W mojej opinii (nie jeździłem z cięższym v6 pod maską) emix z 1.6 prowadzi się dobrze chodź inaczej od MX-5 NA 1.6 i tak tak wiem że porównywanie 100kg lżejszego cabrio RWD do MX-3 to trochę jak kulą w płot
Auto zarejestrowane już na Wrocław , twardy dowód odebrany .
Zatankowane pod korek , wyjedziemy cały bak zobaczymy ile to pali po mieście .
Zatankowane pod korek , wyjedziemy cały bak zobaczymy ile to pali po mieście .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Darek, ja wiem ile pali – ile wlejesz tyle spali a tak serio pewnie koło dychy nie krecąc zbyt wysoko
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości