Mazda MX-3 V6 wracamy do serii.
Bez silencera nie pojeździsz tzn do pierwszej kontroli
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
faflak napisał(a):Bez silencera nie pojeździsz tzn do pierwszej kontroli
Ej, nawet tak nie mów
Nie no poważnie , zobaczymy na ile będzie głośno , kat i środek zostają na swoim miejscu bo mnie tłumikarz sprowadził na ziemię że dźwięk V6 popsuję na pełnym przelocie,i faktycznie może być już problem z policją bez wkładki
Jak będzie za głośno , to wkładka ratunkiem, a fi 100 na spoty/zloty zostanie i wieczorne śmiganie po wioskach
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dobra , lecimy dalej.
Mazda dziś oddana do tłumikarza
No i tak....
WyFuk! – siedzi!
Tu wrzucam link ,bo samego filmu nie mogę coś dodać do posta.
https://youtube.com/shorts/6ZZ4Z9EknLE?feature=share
Z wkładką jest ciszej niż na RM Motor's + TwinLoop (dobre w trasy) , bez zaczyna się
Jest ''głośno'' lekko mówiąc i słyszalne to auto , ale też nie tak że drze się jakby miało być wyłapane przez patrol drogówki.
Mazda dziś oddana do tłumikarza
No i tak....
WyFuk! – siedzi!
Tu wrzucam link ,bo samego filmu nie mogę coś dodać do posta.
https://youtube.com/shorts/6ZZ4Z9EknLE?feature=share
Z wkładką jest ciszej niż na RM Motor's + TwinLoop (dobre w trasy) , bez zaczyna się
Jest ''głośno'' lekko mówiąc i słyszalne to auto , ale też nie tak że drze się jakby miało być wyłapane przez patrol drogówki.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś zrobiłem... krok wstecz
Wleciała przelotnie org. lotka z V6.
I tak w sumie, o ile duża płetwa była kontrowersyjna... to na małej lotce to auto straciło cały urok.
A wy jak myślicie?
No ale żeby nie było , mam w planie przygotować tą płetwę do stanu takiego wizualnie żeby można było to polakierować i wsadzić na auto znów , oraz pęknięciami się zająć.
Wleciała przelotnie org. lotka z V6.
I tak w sumie, o ile duża płetwa była kontrowersyjna... to na małej lotce to auto straciło cały urok.
A wy jak myślicie?
No ale żeby nie było , mam w planie przygotować tą płetwę do stanu takiego wizualnie żeby można było to polakierować i wsadzić na auto znów , oraz pęknięciami się zająć.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
moim zdaniem na dużej lotce wygląda spoko ale ta mała to klasyk i lepiej komponuje się z linią
Wczoraj miałem wyjazd dość kawałek bo 900-1050km +/– , i padło że jedziemy Mx-3 w 3 osoby w trasę po kraju
Silincer założony , można gonić.
I dawno nie jeździłem autem po trasie ,ale coś jest nie do końca jak powinno być z zawieszeniem..
Wczoraj wiało dość mocno ,ale mimo obniżenia i 3 osób na pokładzie...
Auto myszkowało przy wyprzedzaniu tria , czy wyjazdu z za ekranów na S'kach.
Muszę odwiedzić SKP na dokładne sprawdzenie zawieszenia dokładne.
Wcześniej była przyjemność z jazdy ,a nie walka o tor jazdy...
Spalanie
Spalanie LPG ok 11.5L-12L w trasie przy nie oszczędzaniu , choć to nie do końca wiarygodne , bo raz do butli wchodziło 33l a następnym prawie 39l... w ciągu jednego dnia (markowe stacje) Ale tak było od ostatniego tankowania , może syfu jakiegoś gdzieś zalało bo z każdym tankowaniem wraca poziom tankowań do tego co wlewało się wcześniej.
Silincer założony , można gonić.
I dawno nie jeździłem autem po trasie ,ale coś jest nie do końca jak powinno być z zawieszeniem..
Wczoraj wiało dość mocno ,ale mimo obniżenia i 3 osób na pokładzie...
Auto myszkowało przy wyprzedzaniu tria , czy wyjazdu z za ekranów na S'kach.
Muszę odwiedzić SKP na dokładne sprawdzenie zawieszenia dokładne.
Wcześniej była przyjemność z jazdy ,a nie walka o tor jazdy...
Spalanie
Spalanie LPG ok 11.5L-12L w trasie przy nie oszczędzaniu , choć to nie do końca wiarygodne , bo raz do butli wchodziło 33l a następnym prawie 39l... w ciągu jednego dnia (markowe stacje) Ale tak było od ostatniego tankowania , może syfu jakiegoś gdzieś zalało bo z każdym tankowaniem wraca poziom tankowań do tego co wlewało się wcześniej.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Ostatnio mało się dzieje , Mazda więcej stoi i jest przestawiana po podwórku..
Wczoraj wyszabrowałem z auta mgły przód bo jedna regulacja była obrobiona, a i sam lakier po 4 latach zaczął być rudy miejscami.
Zrobione-
Malowanie piór wycieraczek Czarny Mat
Malowanie podszybia Czarny Mat
Rozebranie halogenów i naprawa regulacji wysokości świecenia/5 z 6 śrub urwana ,rozwiercenie śruby regulacji wysokości i zostąpieniem jej pasującą śrubą z podkładką. + malowanie Czarny Mat
Zostało je wyregulować przed ścianą w nocy
Przy okazji sprawdziłem ładowanie które wynosi –
14.45v
Po rozgrzaniu
14.30v
Czyli po prawie 5 latach alternator po regeneracji za ok 220zł nadal daje radę
Wczoraj wyszabrowałem z auta mgły przód bo jedna regulacja była obrobiona, a i sam lakier po 4 latach zaczął być rudy miejscami.
Zrobione-
Malowanie piór wycieraczek Czarny Mat
Malowanie podszybia Czarny Mat
Rozebranie halogenów i naprawa regulacji wysokości świecenia/5 z 6 śrub urwana ,rozwiercenie śruby regulacji wysokości i zostąpieniem jej pasującą śrubą z podkładką. + malowanie Czarny Mat
Zostało je wyregulować przed ścianą w nocy
Przy okazji sprawdziłem ładowanie które wynosi –
14.45v
Po rozgrzaniu
14.30v
Czyli po prawie 5 latach alternator po regeneracji za ok 220zł nadal daje radę
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Dziś w wolnej chwili zawitałem na ścieżkę SKP oraz coś dłubałem
SKP jeździłem po okolicy gdzieś gdzie nie będzie kolejki na 1h..
Dobra trafiłem , sprawdzamy zawias – 100% sztywne wszystko.
Zauważył diagnosta że po 4 latach pękła lekko osłona przegubu zew. i w 2 miejscach widać że smar poleciał – świeży temat.
Wykręciłem świece po ok 1400-2000km (nie wiem ile dokładnie)
Świece ok ,ale wykręciłem zmniejszyć przerwę z 1.1 na 0.8 pod LPG.
No i zaczyna się jazda...
Na LPG spora poprawa,ale nadal nie to, Przymulanie/lag w obrotach etc.
PB i tu się robi ciekawie... mazda miała problemy od dłuższego czasu na wolnych chodziła bo chodziła ,ale po zmianie przerwy chodzi na rozgrzanym jak potłuczona/wypada zapłon itp..
I tu nie wiem co jej dolega... przełączając na LPG nagle obroty oraz kultura pracy wraca na swoje miejsce (mimo że wymaga jeszcze regulacji ta instalacja)..
SKP jeździłem po okolicy gdzieś gdzie nie będzie kolejki na 1h..
Dobra trafiłem , sprawdzamy zawias – 100% sztywne wszystko.
Zauważył diagnosta że po 4 latach pękła lekko osłona przegubu zew. i w 2 miejscach widać że smar poleciał – świeży temat.
Wykręciłem świece po ok 1400-2000km (nie wiem ile dokładnie)
Świece ok ,ale wykręciłem zmniejszyć przerwę z 1.1 na 0.8 pod LPG.
No i zaczyna się jazda...
Na LPG spora poprawa,ale nadal nie to, Przymulanie/lag w obrotach etc.
PB i tu się robi ciekawie... mazda miała problemy od dłuższego czasu na wolnych chodziła bo chodziła ,ale po zmianie przerwy chodzi na rozgrzanym jak potłuczona/wypada zapłon itp..
I tu nie wiem co jej dolega... przełączając na LPG nagle obroty oraz kultura pracy wraca na swoje miejsce (mimo że wymaga jeszcze regulacji ta instalacja)..
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
moze zaplon masz przestawiony na aparacie? skrocenie przerwy to tez zmiana kata wyprzedzenia zaplonu bo iskra pojawia sie wczesniej. moze pogmeraj aparatem w lewo prawo i zobacz czy jest lepiej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Temat benzyny..
Chciałem sprawdzić sondy, ale wydają się działać obie ok.
Przerywnikiem...
Wymieniłem wczoraj podświetlenie tablicy tył z modułów LED na pasek ledowy – Mam nadzieję że poświeci dłużej niż moduły , oraz że nie daje za dużo światła
LPG:
W związku z niepowodzeniami na tle PB , postanowiłem pomęczyć gt10r5
Psst... Tu wielkie podziękowania dla Michała za staranie się opanować tej instalacji.. Co tu dużo mówić.. wśród osób znających się na LPG i to w dodatku stojąc furę zdalnie , walcząc z moim nie zdecydowaniem czy było lepiej czy nie, oraz ruchem wokół przy strojeniu. SZACUN!
Lapka już miałem , kabel do LPG też , także jeszcze się zgadać co do czasu i wycieczka w poszukiwaniu zasięgu (25km od domu udało się normalnie stroić )
Po strojeniu nie ma porównania , mazda praktycznie jeździe bardzo podobnie jak na PB.
Dziś idąc za ciosem strojenia , postanowiłem kupić dysze kierunkowe i je zmienić , dwie poszły gładko ,w tej ze słabym dojściem zrypał się gwint... po godzinie udało się naprawić i wkręcić wkrętkę kierunkową , czyli 3/6 było późno i trzy najgorsze zostawiam na jutro – będę próbował je zmienić (ale łatwo nie będzie bez ściągania kolektora z auta...
Do tego kupiłem nowe filtry LPG bo ostatnio były zakładane przy montażu czyli ok 7-8kkm temu .
Po nocy po odpaleniu nadal występował problem '' laga '' ale Michał podziałał w tym kierunku i będziemy obserwować , Ale tu daję pole tobie gt10r5 do wypowiedzi
Choć chyba zbliża się mniej przyjemna cześć całej ''zabawy'' ,a zmierzyć kompresję....
C.D.N
Chciałem sprawdzić sondy, ale wydają się działać obie ok.
Przerywnikiem...
Wymieniłem wczoraj podświetlenie tablicy tył z modułów LED na pasek ledowy – Mam nadzieję że poświeci dłużej niż moduły , oraz że nie daje za dużo światła
LPG:
W związku z niepowodzeniami na tle PB , postanowiłem pomęczyć gt10r5
Psst... Tu wielkie podziękowania dla Michała za staranie się opanować tej instalacji.. Co tu dużo mówić.. wśród osób znających się na LPG i to w dodatku stojąc furę zdalnie , walcząc z moim nie zdecydowaniem czy było lepiej czy nie, oraz ruchem wokół przy strojeniu. SZACUN!
Lapka już miałem , kabel do LPG też , także jeszcze się zgadać co do czasu i wycieczka w poszukiwaniu zasięgu (25km od domu udało się normalnie stroić )
Po strojeniu nie ma porównania , mazda praktycznie jeździe bardzo podobnie jak na PB.
Dziś idąc za ciosem strojenia , postanowiłem kupić dysze kierunkowe i je zmienić , dwie poszły gładko ,w tej ze słabym dojściem zrypał się gwint... po godzinie udało się naprawić i wkręcić wkrętkę kierunkową , czyli 3/6 było późno i trzy najgorsze zostawiam na jutro – będę próbował je zmienić (ale łatwo nie będzie bez ściągania kolektora z auta...
Do tego kupiłem nowe filtry LPG bo ostatnio były zakładane przy montażu czyli ok 7-8kkm temu .
Po nocy po odpaleniu nadal występował problem '' laga '' ale Michał podziałał w tym kierunku i będziemy obserwować , Ale tu daję pole tobie gt10r5 do wypowiedzi
Choć chyba zbliża się mniej przyjemna cześć całej ''zabawy'' ,a zmierzyć kompresję....
C.D.N
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
A podobno na forum to tylko dla pieniędzy jestem
Trochę kolega ma pecha co do majstrów od gazu bo co kolejny to lepszy. Samochód gubi poprawny odczyt obrotów.to zróbmy korektę (mieszanki) od obrotów i powiedzmy klientowi, że szarpie bo wina Tuska.
Jeszcze parę mankamentów będziemy musieli wyeliminować jak za duże dysze, czy poprawny odczyt obrotów. no ale już powinno to jechać sensownie na gazie.
Ps. Strojone bez afru, bez lambdy, bez tygodniowego zbierania map. No przecież tak się nie da
Trochę kolega ma pecha co do majstrów od gazu bo co kolejny to lepszy. Samochód gubi poprawny odczyt obrotów.to zróbmy korektę (mieszanki) od obrotów i powiedzmy klientowi, że szarpie bo wina Tuska.
Jeszcze parę mankamentów będziemy musieli wyeliminować jak za duże dysze, czy poprawny odczyt obrotów. no ale już powinno to jechać sensownie na gazie.
Ps. Strojone bez afru, bez lambdy, bez tygodniowego zbierania map. No przecież tak się nie da
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Idąc za ciosem i namową zmierzyłem kompresję , i ogólnie ciężko mi się odnieść trochę bo krótka metalowa rurka do pomiaru lekko się zepsuła przy 4 próbie.
Na gumowej wkrętce i przedłużce wyniki są takie:
Cyl. KG/M2
1. 9
5. 10
6. 10/ +/-12- na rurce metalowej mierząc
4. 10
2. 10 / +/– 12- na rurce metalowej mierząc
3. 10 / +/– 12 – na rurce metalowej mierząc
Ciężko mi się odcieniść na teraz do tego , muszę coś zmajstrować co będzie bardziej wiarygodne.
Za to te na gumowej łączce wkręcanej w gniazdo świecy z każdym razem były identyczne (3 próby robiłem w sumie każdego cyl.)
Temat LPG i zmiany 3 wkrętek, jutro postaram się wrócić do tego co było tzn zwykłe wkrętki bo mazda dostała żabki w okolicach 4 tyś obr. Tyle roboty i latania po okolicy za wkrętkami , na ten moment na nic.
Próbowałem też podmienić wkrętki z tyłu kolektora , i może dało by się to zrobić na aucie , ale są one pod dość sporym kątem i dość nisko – kierunkowa wkrętka mogła by walić w ściankę (tyle z teorii mojej jak kolektor jest na aucie)
Plan, na ten moment wrócę do tego na czym mazdę stroił Michał czyli zwykłych wkrętkach.
Na gumowej wkrętce i przedłużce wyniki są takie:
Cyl. KG/M2
1. 9
5. 10
6. 10/ +/-12- na rurce metalowej mierząc
4. 10
2. 10 / +/– 12- na rurce metalowej mierząc
3. 10 / +/– 12 – na rurce metalowej mierząc
Ciężko mi się odcieniść na teraz do tego , muszę coś zmajstrować co będzie bardziej wiarygodne.
Za to te na gumowej łączce wkręcanej w gniazdo świecy z każdym razem były identyczne (3 próby robiłem w sumie każdego cyl.)
Temat LPG i zmiany 3 wkrętek, jutro postaram się wrócić do tego co było tzn zwykłe wkrętki bo mazda dostała żabki w okolicach 4 tyś obr. Tyle roboty i latania po okolicy za wkrętkami , na ten moment na nic.
Próbowałem też podmienić wkrętki z tyłu kolektora , i może dało by się to zrobić na aucie , ale są one pod dość sporym kątem i dość nisko – kierunkowa wkrętka mogła by walić w ściankę (tyle z teorii mojej jak kolektor jest na aucie)
Plan, na ten moment wrócę do tego na czym mazdę stroił Michał czyli zwykłych wkrętkach.
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Wkrętki przekręcone,Mazda zap... jak przy strojeniu przez MICHAŁA!
Śmiga aż miło
Spalanie spadło ,ale jeszcze za mało KM zrobione ,żeby chwalić,bo noga ciężka teraz .
Niedługo jakieś nagrywki z jazd wpadną
Śmiga aż miło
Spalanie spadło ,ale jeszcze za mało KM zrobione ,żeby chwalić,bo noga ciężka teraz .
Niedługo jakieś nagrywki z jazd wpadną
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
W wolnej chwili działam coś z lotką tył , co by jednak wróciła na auto
I teraz sam nie wiem , malowanie tego z puchy wyjdzie raczej słabo
Rozsądek by mówił oddać to lakiernikowi , rzeczywistość jest taka że idealna ona nie jest, sam nie wiem jak to rozegram jeszcze.
A dziś wycieczka ,a przejazdem wjazd na dość znaną miejscowe
I teraz sam nie wiem , malowanie tego z puchy wyjdzie raczej słabo
Rozsądek by mówił oddać to lakiernikowi , rzeczywistość jest taka że idealna ona nie jest, sam nie wiem jak to rozegram jeszcze.
A dziś wycieczka ,a przejazdem wjazd na dość znaną miejscowe
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Jak nie czujesz się na siłach nie masz kompresora, pistoletu to oddaj do lakiernika. ale w sumie możesz kupić podkład z grubym ziarnem co dużo wybaczy w sprayu np novola szpachel lakier i jazda to proty płaski element. tylko określ co potrzebujesz czy bazę w klar czy bez do takiej zabawy to lekko w spray z 0,25l
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
faflak napisał(a):Jak nie czujesz się na siłach nie masz kompresora, pistoletu to oddaj do lakiernika. ale w sumie możesz kupić podkład z grubym ziarnem co dużo wybaczy w sprayu np novola szpachel lakier i jazda to proty płaski element. tylko określ co potrzebujesz czy bazę w klar czy bez do takiej zabawy to lekko w spray z 0,25l
Lakierowanie zostawiam na ten moment.. , w skrócie wyszło źle, nawet bardzo źle.
Podkład + baza po tyg. paznokciem można było ściągać lakier
Cóż , ogarniemy jak będę miał czas, lusterko wyszło 3.5/5 na ten moment.
A wczoraj mazda zrobiła szybką trasę wylot ok 530km , u celu zrobiłem małe zakupy , olej,filtr,płukanka Xado na której zrobiłem do teraz ok 360km (wersja na której można jeździć), do tego domówiłem płukankę Archoil AR2820 która ma być jutro. Doleję ją do tego , i zmienię olej.
A dziś , dokupiłem płukankę do układu chłodzenia która ma pozbyć się Kamienia kotłowego i syfów , i tutaj też ryzykuję , ale nie wlałem tego na 5-10min, tylko zostawię na kilka dni , dziś zrobiła ok 30-40km na tej płukance . Zapach samej płukanki inny niż wszystkie , dość mocna chemia.
Żeby zalać płukankę musiałem upuścić trochę płynu , no i syf jednym słowem , a zlałem ok 0.6l może...
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Miałem zmienić olej , no i pojechałem odebrać płukankę, i rozgrzać olej. Luzik nie ?
Ta,paczkę odebrałem , zrobiłem z 6km, i przy dojeźdzaniu do domu smród tej płukanki do chłodnic , mówię wyjeb** nagrzewnicę
Dojechałem bo miałem z 600m do domu pędem.
Wysiadam a z pod maski dymy.... otwieram i co ?
Czy płukanka się przyczyniła do tego? Nie wiem.
Wąż org. 30 lat , 280kkm przelatał , w środku rudy, oraz żaba straszna ,po rozgrzaniu widać było że puchł zanim went. się nie załączył. Tyle że dziś ona ledwo się dogrzała tak naprawdę na przestrzeni tych 8-10km..
Cóż , jak wczoraj pisałem , na własną odpowiedzialność zostawiłem płukankę, może mam za swoje ,może to fart że nie dwa dni temu 250km od domu nie strzelił.. w nocy w trasie gdzieś.
Jutro jak chęci pozwolą podejście nr.2 do wymiany oleju... tu już nie kombinuję, wleje na 1h na wolnych i zleję. Znów zalewał będę Valvo Max life 5w40 .
- Załączniki
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Aktualizując,wąż z Andori daje radę Choć nadal zalana woda destyl.
Mazda tydzień temu dostała dodatkowo płukankę z Archoil na której pochodziła z godzinę + 5w40 maxlife .
Udało mi się kupić nową lotkę na klapę ,ale nie jest kolorowo , bo 5cm jest za mała , ogólnie pasuje ale trzeba ją dobrze naciągnąć i powiercić dziury nowe w klapie bo jest inna trochę niż ta stara ..
Przy okazji tydzień temu umówiłem się na przyciemnienie szyby tył , rozważałem 80% lub najciemniejszą ,wybór był oczywisty
I tu mały dodatek , przy okazji szyby stwierdziłem że może zrobimy pasek na szybkie skoro oryginalnie nie ma
Chodzi mi po głowie jeden pomysł ,ale jak wyjdzie to się okaże niebawem , chodzi o zmianę koloru maski/dachu folią – materiał już mam
A poza tym auto robi 300-600km tygodniowo , spalanie LPG na poziomie +/– 11l/100km
Dopisano 31 maja 2023, 20:51:
Wolne popołudnie to tak ,
Lotka na miejscu , jeszcze nie docelowym bo muszę z prawej strony z otworu zrobić fasolę żeby o ok 1cm przesunąć lotkę.. bo nie leży idealnie jeszcze ,ale dobrze że teraz a nie po lakierowaniu bo ze 30 razy ją targałem na przymiarki na auto, na ten moment przykręcona niby na gotowo jak ma być , trzeba tylko ciut przesunąć
Tutaj próby oklejenia maski folią ,ciężki temat ,zobaczę jak za dnia to wyszło bo dość ciężko się te tanie folie układają
Mazda tydzień temu dostała dodatkowo płukankę z Archoil na której pochodziła z godzinę + 5w40 maxlife .
Udało mi się kupić nową lotkę na klapę ,ale nie jest kolorowo , bo 5cm jest za mała , ogólnie pasuje ale trzeba ją dobrze naciągnąć i powiercić dziury nowe w klapie bo jest inna trochę niż ta stara ..
Przy okazji tydzień temu umówiłem się na przyciemnienie szyby tył , rozważałem 80% lub najciemniejszą ,wybór był oczywisty
I tu mały dodatek , przy okazji szyby stwierdziłem że może zrobimy pasek na szybkie skoro oryginalnie nie ma
Chodzi mi po głowie jeden pomysł ,ale jak wyjdzie to się okaże niebawem , chodzi o zmianę koloru maski/dachu folią – materiał już mam
A poza tym auto robi 300-600km tygodniowo , spalanie LPG na poziomie +/– 11l/100km
Dopisano 31 maja 2023, 20:51:
Wolne popołudnie to tak ,
Lotka na miejscu , jeszcze nie docelowym bo muszę z prawej strony z otworu zrobić fasolę żeby o ok 1cm przesunąć lotkę.. bo nie leży idealnie jeszcze ,ale dobrze że teraz a nie po lakierowaniu bo ze 30 razy ją targałem na przymiarki na auto, na ten moment przykręcona niby na gotowo jak ma być , trzeba tylko ciut przesunąć
Tutaj próby oklejenia maski folią ,ciężki temat ,zobaczę jak za dnia to wyszło bo dość ciężko się te tanie folie układają
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Oceńcie sami.
Ciekawe ile osób tu zagląda , o paru wiem. FB powoli zjada forum mam wrażenie.., zresztą post niżej z 323 BG było mówione już o tym
Ciekawe ile osób tu zagląda , o paru wiem. FB powoli zjada forum mam wrażenie.., zresztą post niżej z 323 BG było mówione już o tym
- Od: 7 lis 2018, 12:51
- Posty: 251
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 133km 98KW ,1993.r (czerwona podobno szybsza :) )
i
i
Mazda 323F BA GT v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości