Jak pompa wody ?
DiTD
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
- Od: 1 sie 2006, 08:24
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.
www.hipol.com.pl tutaj sprawdz lub www.auto2000.waw.pl
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jasiq
Masz juz pompę???
Wklej , proszę jej fotkę lub napisz gdzie, za ile kupiłeś i jaki ma kod w sklepie.
Czemu zmieniasz pompę??? Cieknie czy hałasuje???
Jaki masz przebieg???
Podejrzewam, że moja się sypie...
Masz juz pompę???
Wklej , proszę jej fotkę lub napisz gdzie, za ile kupiłeś i jaki ma kod w sklepie.
Czemu zmieniasz pompę??? Cieknie czy hałasuje???
Jaki masz przebieg???
Podejrzewam, że moja się sypie...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Wiesz co u Jaksy nabylem ale troche za pozno bo juz jest w aucie chyba ze na jutro napisze dane z pudełka.Mam 165000.Miała juz luzy i trzeba bylo wymienic
spox samochód-nowy nabytek.Nastepna bedzie 6-stka
- Od: 26 sty 2005, 21:54
- Posty: 40
- Skąd: Warka/mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD '98
Hmmm – pompa winna wytrzymać dwie wymiany rozrządu, a jeśli sypie się przy 165kkm, to możliwe, że przebieg jest "skorygowany". 20 kkm na rok na diesla na zachodzie? trochę mało...
Chyba, że feler pompy. Czy można sprawdzić jej stan bez zdejmowania z rozrządu?
Chyba, że feler pompy. Czy można sprawdzić jej stan bez zdejmowania z rozrządu?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
To nie jest smar , ta torebka jest przeciw wilgoci w opakowaniu.....jasiq napisał(a):Mam pytanie a do czego służy smar dołączony do pompy wody
Mozesz tylko na pracującym silniku osłuchac prace łozyska ale nie jest to tak do konca dobra weryfikacja.xANDy napisał(a):Czy można sprawdzić jej stan bez zdejmowania z rozrządu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
yesfan napisał(a):http://motocom.pl/mazda/626_wagon_2000td_16v/pompa_wody/czesci,597,5,4406,4219,2000,0,,51270,,18.html
czy to oryginał ? cos za tanio
- Od: 21 lis 2006, 12:12
- Posty: 39
- Skąd: Warszawa
- Auto: Madzia 626 GW DITD'99 115KM
Oryginał kosztuje 422 złbafanabafana napisał(a):czy to oryginał
Bo to sprzedaz internetowa – gosc nie ma kosztów ( jak allegro – wszystko na lewo )bafanabafana napisał(a):cos za tanio
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Gosc mi powiedzial ze miala luzy na lozysku jutro prawdopodobnie ja bede mial bo dzis nie bede juz jechal.Jarek chodzi mi o tą "dodatkowa " torebke co mi dales z pompa...niebieska z japonskimi napisami[cos plynnego w srodku] chyba ze mialem cos 'gratis' .Wstydzilem sie troche bylem pierwszy raz u Ciebie z cala wycieczka u boku i nie bylo troche czasu pogadac.
spox samochód-nowy nabytek.Nastepna bedzie 6-stka
- Od: 26 sty 2005, 21:54
- Posty: 40
- Skąd: Warka/mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD '98
jasiq napisał(a):Jarek chodzi mi o tą "dodatkowa " torebke co mi dales z pompa...niebieska z japonskimi napisami
Jaksa napisał(a):To nie jest smar , ta torebka jest przeciw wilgoci w opakowaniu
Taki duzy a się wstydzi trzeba było pytać o wszystko , zawsze mozesz podjechac juz naprawionym samochodem i pogadać – zapraszam.jasiq napisał(a):Wstydzilem sie troche bylem pierwszy raz u Ciebie z cala wycieczka u boku i nie bylo troche czasu pogadac.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A i powiedzial ze jezeli pojdzie pompa i zacznie cieknac na pasek to moze przeskoczyc dlatego nie chcialem ryzykowac.Zaplaciłem 230 zeta za wymiane kompletu rozrzadu+pompy wody+wymianie oleju w skrzyni+jego plyny tzn.chlodzacy+wspomagania[chyba niedrogo].Nie znam sie na mechanice az tak bardzo ale patrzylem sie i raczej nie bylo to kowalstwo artystyczne.
Dobrze mówiles ta pompa byla od Comprexa szkoda tylko ze nie chca mi za bardzo zwrocic $$$ bo minelo 14 dni od daty zakupu ale jutro ide i bedzie wojna
Mam jeszcze jedno laickie pytanie czy jako w miare mlody samochod trzeba ustawiać luz zaworowy czy jest on ustawiany przez samoregulatory?
Dobrze mówiles ta pompa byla od Comprexa szkoda tylko ze nie chca mi za bardzo zwrocic $$$ bo minelo 14 dni od daty zakupu ale jutro ide i bedzie wojna
Mam jeszcze jedno laickie pytanie czy jako w miare mlody samochod trzeba ustawiać luz zaworowy czy jest on ustawiany przez samoregulatory?
spox samochód-nowy nabytek.Nastepna bedzie 6-stka
- Od: 26 sty 2005, 21:54
- Posty: 40
- Skąd: Warka/mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD '98
W DiTD nie ma samoregulatorów – tylko szczelinomierz w łapkę i klucz + śrubokręt. Co 30kkm i lepiej to robić bo nie tylko hałas się robi większy ale i można z czasem uszkodzić troszkę...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dziex ciekawe jak to u mnie jest a to slychac ze jest nie wyregulowane?U mnie slychać jak jest zimny i dlugo postoi troche glosne terkotanie[za chwile ustaje] ale mechanior powiedzial ze to popychacze zaworow i jest to normalne
spox samochód-nowy nabytek.Nastepna bedzie 6-stka
- Od: 26 sty 2005, 21:54
- Posty: 40
- Skąd: Warka/mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD '98
jasiq napisał(a):mechanior powiedzial ze to popychacze zaworow i jest to normalne
Dobrze powiedział.
Wynika to z temperatury elementów – wszak metale zmieniają swoją objętuść (tutaj – długość) w zależności od temp.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
jasiq napisał(a):Dziex ciekawe jak to u mnie jest a to slychac ze jest nie wyregulowane?U mnie slychać jak jest zimny i dlugo postoi troche glosne terkotanie[za chwile ustaje] ale mechanior powiedzial ze to popychacze zaworow i jest to normalne
Ale pamiętaj, że jedne mogą być OK i terkotać ,a inne byc podparte i przypalać zawory i gniazda zaworowe...
...czyli co 30 tys km – regulacja. (z wymianą na nowe podkładki pod przelewami)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
xANDy napisał(a):Co 30kkm i lepiej to robić bo nie tylko hałas się robi większy ale i można z czasem uszkodzić troszkę...
magicadm napisał(a):...czyli co 30 tys km – regulacja. (z wymianą na nowe podkładki pod przelewami)
Czy wy się wściekliście czy co??!!
Zapodałem temat o regulacji luzu zaworowego w kwietniu i dowiedziałem się że robi się to co 90tkm.
W serwisie w Lublinie to samo mi powiedzieli.
Czytając takie newsy zaczynam powoli żałować że zamieniłem moja poczciwą GD 2.0D na DiTD.
zGrzes
- Od: 9 maja 2005, 14:39
- Posty: 119
- Skąd: Rzeszów
- Auto: CX-30
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6