xANDy napisał(a):próbowaliście regenerować zawór SPV?
Nigdy. To jest niewykonalne. Zawór pewnie pada ponieważ traci szczelność.
www.mazdaspeed.pl
tomekrvf napisał(a):Nigdy. To jest niewykonalne. Zawór pewnie pada ponieważ traci szczelność.
Manual podaje, że tak powinno być. Co nie zmienia faktu, że przy SPV nadającym się do wymiany silnik najczęściej chodzi tylko jakoś tak niezbyt ładnieZjacek napisał(a):czy padnie zawór SPV to pompa niepoda na wtryski nawet grama paliwa?
To nie ja dawałem, ktoś na forum to zrobił – problem był ze złożeniem zaworu.tomekrvf napisał(a):To daj mu taki niesprawny i niech go ożywi
GRAFI napisał(a):Pawik gdzie wymieniałeś ten zawór
mam to samo MAZDA 6
---------------------------------
W poniedziałek kupowałem ( czyli gosc nie kłamał ze ostatni ) dla kolegi ....Łagodny napisał(a):w mabi niestety chwilowo nie maja tego zaworu
pol napisał(a):Ja wyczytałem w necie że niekiedy pomaga w w uzdrowieniu zaworu myjka ulltradźwiękowa. Ciekawe jak to się ma do naszych Mazd
Łagodny napisał(a):u mnie po wymianie zaworu wszystko ok.pol napisał(a):Ja wyczytałem w necie że niekiedy pomaga w w uzdrowieniu zaworu myjka ulltradźwiękowa. Ciekawe jak to się ma do naszych Mazd
mam w firmie myjke ultradzwiekowa wiec moge wrzucic stary zawor. tylko potrzebny chetny, ktory by sprawdzil czy to cos pomoglo na swoim wozie.
Tak , wymien ten zawór ... jak znam temat to tylko jego jest wina on utrzymuje cisnienie w Railu .blacky24 napisał(a):ale czy móglbys mi jeszcze napisac skad moge miec 100% pewnosc ze to SCV, a czy nie na przykład pompa, czy moge to jakoś sprawdzic,
Zawór SCV jest jeden dla obu jednostek kupujac zawór nigdy nikt się nie pyta do ktorego silnika ....M6 i wszystko w temacie uzywki nie kupuj ......blacky24 napisał(a):jeszcze jedna prośba czy moglbys mi powiedziec czy SCV z wersji 121 konnej pasuje do 136 konnej, mam do kupienia uzywany zaowr SCV, wielki dzieki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6