Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez no_fear » 18 cze 2007, 12:10

xXx napisał(a):Do posiadaczy 323F BA KF kieruję również sugestię, aby sprawdzili drożność pre-katów zamontowanych w niektórych rocznikach przy głowicy, chodzi o ten krótki element kolektora wydechowego, który zatyka się najprędzej

OT
w niektórych BA Z5 też jest ten pre-kat :]
xXx to proponujesz zrobić z tym pre-katem? wyciąć i wspawać rurke czy są jakieś inne efektywniejsze rozwiązania?
/OT
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Pyton162 » 18 cze 2007, 12:20

ale i tak z Z5 duzo nie zrobisz , staniesz z pierwsza lepsza honda i tak plecy i tak :)
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 18 cze 2007, 12:24

Ja się poważnie zastanawiam nad sugestią Patryka, żeby wywalić środek katalizatora i go sprzedać. Może w tygodniu podjadę do swojego tłumikarza spytać czy i za ile wykona mi taką operację bo samemu będzie ciężko – jak mi wymieniał środkowy tłumik, to żeby odkręcić śruby rozgrzewał je do czerwoności palnikiem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 18 cze 2007, 12:28

powymieniaj wszystkie filtry, swiece ,kable. Wywal kata i i zobaczysz czy będzie różnica czy tez nie.
Pyton162
 

Postprzez no_fear » 18 cze 2007, 12:32

Pyton162 napisał(a):ale i tak z Z5 duzo nie zrobisz , staniesz z pierwsza lepsza honda i tak plecy i tak :)

ehhh to żadna modyfikacja ani "tjunink" tylko na 99% mam zatkanego tego pre-kata i za nim pojade do tłumikarza jestem ciekaw sugestii co do jego wycięcia/wykruszenia... :]
tyle i nic więcej..

bo za przeproszeniem to nawet te BA 2.0 V6 mają śmieszne moce w stosunku do wagi i ciężko je nazwać szybkimi :]
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez xXx » 19 cze 2007, 00:46

Prekata należy wybić za pomocą młotka i przecinaka <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 19 cze 2007, 00:57

Pyton162 napisał(a):powymieniaj wszystkie filtry, swiece ,kable.

filtry i świece sa nowe, kable nie wiem jak długo są założone na pewno 2,5 roku i 50tyś km:P
Pyton162 napisał(a):Wywal kata

niedługo
Pyton162 napisał(a):zobaczysz czy będzie różnica czy tez nie.

bedzie trzeba DynoDay powtorzyc:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 19 cze 2007, 01:06

kolego, a ile Ci łyka paliwka ta mazdzioszka ??
Gość
 

Postprzez Adaś » 19 cze 2007, 01:14

minister23 napisał(a):kolego, a ile Ci łyka paliwka ta mazdzioszka ??

10-10,5 i wzwyż @ miasto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez no_fear » 19 cze 2007, 14:54

xXx napisał(a):Prekata należy wybić za pomocą młotka i przecinaka <ganja>

przepraszam za kontynuowanie OT – po operacji wybicia prekata nic nie brzęczy,nie wpada w rezonans itp? bo tego nie toleruje :P
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez ELIANO55 » 9 lip 2007, 04:01

wymien wszystkie czesci eksploatacyjne.

Zwlaszcza uklad wydechowy.

I zobaczysz ze bez problemu masz 140ps. NA STOWE!!!
A wiadomo ze np siwece, olej, kable, dolot, zuzyty wylot ZABIERA , moze i po 2% mocy ale jak zsumujesz to masz wlasnie o tyle mneij ile masz.
Watpie azeby silnik w jakimkolwiek japonczyku ponizej 220-230 tys km tracil moc samą z siebie.

POPROSTU ICH FABRYKACJIA CZĘŚCI MECHANICZNCYH NIE POZWALA NA TEGO TYPU MOŻLIWOŚCI W PRZYSZŁOŚCI.
a i tak da sie z neigo bez problemu wycisnac 170 kuca :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2007, 17:29
Posty: 34
Skąd: KIELCE
Auto: 323f BA 2,0 v6 1994

Postprzez Adaś » 11 lip 2007, 21:27

ELIANO55 napisał(a):a i tak da sie z neigo bez problemu wycisnac 170 kuca

nie do końca bez problemu:)
ELIANO55 napisał(a):wymien wszystkie czesci eksploatacyjne.

wszystko mam na bieżąco wymieniane:)
ELIANO55 napisał(a):Zwlaszcza uklad wydechowy.

jak będę miec trochę czasu (już wcześniej pisałem) zajme sie katami:) na razie nie mam czasu na te operacje:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 11 lip 2007, 21:29

aa zapomniałbym:) jakiś czas temu usunąłem orange z przednich kierunków;)
zrobiłem chyba nawet fotki ale nie wiem gdzie są:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ELIANO55 » 12 lip 2007, 18:35

Widzialem, wyglada lepiej , zwlaszcza w tym morskim kolorku.

Jak to nie do konca bez problemu?

Dolot-caly
Wyot-caly.
SMT6-na 170 ps

I nie wyjdzie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2007, 17:29
Posty: 34
Skąd: KIELCE
Auto: 323f BA 2,0 v6 1994

Postprzez Adaś » 20 lip 2007, 10:40

Jak byłem wczoraj na działce porobiłem trochę przy autku. Denerwowały mnie pozostałości po oryginalnym dolocie schowane w błotniku, więc postanowiłem się ich pozbyć:)
Trzeba było zdjąć przednie lewe koło (od strony kierowcy), następnie zdjąć osłonę nadkola i juz tylko 1 śrubka trzymająca całe to ustrojstwo.
Wygląda to tak, że od ori dolotu idzie w dół rura, która wchodzi w błotnik w prawo, w błotniku sa 2 puszki które kończą się rurą z otworem łapiącym powietrze zza przedniej lampy.
Dzięki temu zabiegowi zrobiło się duzo miejscamiędzy zderzakiem a nadkolem – postanowiłem upchnąć tam stożek, co się oczywiście udało:) W tym momencie stożek jest schowany i ciepłe powietrze z wiatraka nie wieje na niego bezpośrednio. Muszę pomysleć jeszcze o doprowadzeniu zimnego powietrza w tą wnękę, tak żeby woda się tam nie dostawała, i całkowite odgrodzenie stożka od komory silnika ale to już teraz będzie proste:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 23 lip 2007, 13:12

Na pierwszej stronie odswiezone fotki z 20.07.07:) Po raz kolejny okazało się, ze im lepszy aparat tym ciężej zrobić ładne zdjęcie:) dodatkowo fotosik zmniejszył zdjęcia nie wiem czemu, ogarne to jak już złożę kompa i będe mieć normalnie działający net a nie iPlus;)

Imageshack zachowuje rozmiar foty:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 23 lip 2007, 15:05

A dales w fotosiku "pelny rozmiar na stroonie".Przy naszym kolorze Mazdy im mocniej slonko swieci tym bardziej sie kolor zmieni i inaczej wychodzi na zdieciach.A pozatym taka jak moja piekna :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Artiks » 23 lip 2007, 16:15

BenyV6 napisał(a):Przy naszym kolorze Mazdy im mocniej slonko swieci tym bardziej sie kolor zmieni i inaczej wychodzi na zdieciach.
:| To jaka ona w końcu jest .. turkusowa czy zielona :D A ogólnie autko bardzo sympatyczne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Adaś » 24 lip 2007, 11:54

ArtX napisał(a):To jaka ona w końcu jest .. turkusowa czy zielona

turkusowy mettalic:) kolor dziwnie wyszedł bo ja nieogarniam tego lepszego aparatu ojca i nie wiem jak go trzeba ustawić żeby ładne zdjęcia wyszły:) następnym razem zdjęcia będę robić drugim – łatwiejszym w obłudze:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 27 lip 2007, 23:05

Pomalowałem dziś na działeczce zaciski:) Poniżej fotorelacja.
Całość operacji trwała 8godzin ponieważ trzeba było 2 razy pomalować każdy zacaisk – wstępnie oraz jak wyschnie. Na operację złożyły się zdęcie koła, umycie zacisku, wysuszenie, odtłuszczenie, wysuszenie, pomalowanie, założenie koła i tak x 4. Następnie ponowne zdjęcie koła i drugie malowanie i założenie koła. Razem dziś 8 razy zdejmowałem i zakładałem każde koło podnosząc przy tym auto:) Nie miałem drugiego podnośnika, a nawet gdybym miał to na nierównym piaszczystym terenie niebezpiecznie byłoby tak robić. Generalnie jestem średnio zadowolony z efektu bo nie chciałem malować na czerwono, ale lepszy rydz niz nic:P

trzeba uważać z farbą – pomalowane miałem całe ręce, którymi pomazałem felgi, ale szybko wyczyściłem;)

Przed malowaniem wyglądało to tak – nijak:)
Obrazek
Zacisk po zdjęciu koła
Obrazek
Offroadowy setup zawieszenia;) – coś dla Pytona:P
Obrazek
Mycie zacisku
Obrazek
Obrazek
Offroadowe zawieszenie part 2
Obrazek
Suszarka Farel 1981r pomocna przy suszeniu;)
Obrazek
Obrazek
Hammerite & pedzelki
Obrazek
Przedni zacisk po pierwszym malowaniu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tylny zacisk po umyciu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Stanowisko robocze – prawie jak strefa serwisowa w Rajdach;) parasol był potrzebny ponieważ momentami lekki deszcz padał, oraz zabezpieczał przed spadającym badziewiem z drzew, które mogło się przykleić do świeżo pomalowanego zacisku – paraslol zmieniał miejsce wraz ze zmianą koła
Obrazek
Zacisk tylny po pierwszym malowaniu
Obrazek
Obrazek
zacisk przedni po drugim – finalnym malowaniu
Obrazek
Obrazek
Widok z założonym kołem
Obrazek

Zacisk tylny po drugim malowaniu
Obrazek
Obrazek
Widok przedniego koła
Obrazek
i tylnego
Obrazek
Minutę po tym jak założyłem ostatnie koło i zacząłem sprzątać teren w około zaczęło bardzo padać w związku z czym postanowiłem profesjonalnie zabezpieczyć efekt mojej harówki;)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy