626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Mev » 24 wrz 2007, 16:37

Lukas007 napisał(a):Gumy 205mm założe jednak tylko wtedy, gdy na hamowni okarze sie, że mam <125KM.
W innym przypadku nie będe osłabiał auta zbyt szerokimi gumami i założe koła: 195/50R16 (będą o 0,9% większe, ale to chyba zbyt mała różnica by ją wyczuc)


Chodzi bardziej o to, aby nie porysować rantów felg przez zbyt wąską oponę, opona troszkę szersza będzie je bardziej chroniła.
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Lukas007 » 24 wrz 2007, 16:40

Sam masz chyba gumy 205mm.
Nie sądzisz, że szeroka opona osłabi dynamikę auta (przez większe opory toczena) ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 16:40

Dziś pszyszła do mnie długo oczekiwana paczka z nowym filtrem BMC CDA

Obrazek

Po kilkunastu minutach filtr był już na miejscu, oto efekt mojej pracy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po zamontowaniu i próbnej jeżdzie można zaobserwowac:

– szybciej wkręca się na obroty,

– jest nieco bardziej elastyczny,

– jest znacznie cichszy, ale dzwięk ma ładniejszą barwę. Cichy basowy na niskich obrotach, a mocny i metaliczny na wysokich. No i to syczenie przy gwałtownym dodaniu gazu – POEZJA :D


Co to dało jeżeli chodzi o moc, okaże się w niedalekiej przyszłości w czasie wizyty na hamowni.


Pozostałe fotki

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 17:54 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 25 wrz 2007, 16:56

a wiatraczek założyłeś? :D ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 17:08

no wlasnie gdzie ten wiatraczek w dolocie , poka go w ktorym miejscu jest
i po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km
szkoda ze tak daleko mieszkasz ode mnie bo bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda
Mam nadzieje ze wybiore sie do Ryk i Ty tez tam bedziesz to sobie pojezdzimy 2.0 kontra 1.6 90km
moje padlo wazy 1090kg twoje 1140kg , ale masz więcej mocy wiec pewnie dasz mi rady :D :P
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 17:23

a wiatraczek założyłeś?


A niby po co miał bym go zdejmowac i zakładac, skoro on jest na samym początku dolotu pare centymetrów przed przepustnicą <lol>

po co bylo ladowac kase w nowy filtr jak tamten dawał 15km


Po to, żeby ten dał więcej <lol>

bym z chęcią sie przejechal na 400m z tak mocno przerobiona mazda


Po co? I tak wiadomo kto by wygrał <lol>

Poza tym moje auto ma pojemnośc 1,8 a nie 2,0 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 25 wrz 2007, 17:31

Lukas007 napisał(a):Po to, żeby ten dał więcej

to na ile KM teraz liczysz z dolotu? 20? 30? Człowieku jedź na porządną hamownię i zejdź na ziemię :)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 17:47

Nie wiem ile koni dał tamten filtr i mało mnie to obchodzi. Liczy się to, że w stosunku do serii (11.8s – 100km/h) stał się dużo dynamiczniejszy (poniżej 10s – 100 km/h). Sam byłem zdziwiony takim wzrostem mocy. Jeżeli jest zawyżony to z winy tych, którzy zhamowali mi auto po przeróbce, nie? W stosunku do starego filtra różnicę czuc w przyspieszeniu ( szybciej wkręca się na obroty). Mam gdześ to czy przybyło mu z tego powodu 2 czy 20KM. Co to zmieni? Odczucia z jazdy będą nadal te same. Po raz setny mówie, że w sobotę 29 września 2007 roku ( czyli za 4 dni) pojadę na hamownię i zobaczymy czy ma 110, czy 130KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 17:51

wiem jaki byłby wynik ogladni sobie ten filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=1qA_I5ayUT4
teraz jedzie jeszcze lepiej
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 18:11

ogladni sobie ten filmik


To miało byc szybko? hahaha

To ty chyba nigdy nie jeżdziłeś szybkim autem. Do setki ten twój fiat przyspiesza nieżle, ale tylko do 70 km/h dalej to już tylko słabe włoskie 1,6, z którego bez turbo wiele więcej nie wyciągniesz <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 18:20

na twoje 1.8 wystarczy
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 18:40

na twoje 1.8 wystarczy


Do setki twój Fiat przyspiesza w 9,5s (moja mazda poniżej 9s), ale niech Ci będzie, że do 100km/h idą równo. Ale twoje auto od 100 – 140 na III biegu przyspiesza koszmarnie wolno (tak jak mój na IV). Więc na 1/4 dostał byś solidne baty. <bicz>
Ostatnio edytowano 27 wrz 2007, 10:51 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 19:02

hehe na stoperze mierzyłeś hehhehe , nie bede sie sprzeczał , wiem jak jedzie moje auto i wiem jakie auta ze mną dostają na 400m , mowa o ustawkach a nie o wyścigach spod świateł , koncze ten temat bo suche gadania mnie nie interesują. Mam nadzieje ze kiedys sie spotkamy , pogadamy i pojeździmy
Ja zamiast gadania wole stanac na kresce i wsio wyjaśnić
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 19:10

Mądre podejście. Co w tym dziwnego, że policzyłem ile twoje auto ma do setki? Dałeś ten film po to żebym go zobaczył i porównał moje auto z twoim, więc porównóje. Po co się tak irytowac? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez BratCukierka » 25 wrz 2007, 19:18

Pyton ma dobre podejście :D Lukas007 stań z nim na kresce :D i nie będzie gadania kto jest szybszy :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 19:23

Lukas007 stań z nim na kresce


Jeżeli tylko nadarzy się okazja... ;)
Ostatnio edytowano 27 wrz 2007, 10:52 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Mev » 25 wrz 2007, 19:40

Lukas007 napisał(a):Sam masz chyba gumy 205mm.
Nie sądzisz, że szeroka opona osłabi dynamikę auta (przez większe opory toczena)


No bez przesady ;) Ze standardowych 195 przesiadłem się na 205 – nie sądzę, aby ta zmiana miała jakiś zauważalny wpływ na auto przy normalnej jeździe...

A tak po za tym – po coś te V6 tam wsadzili :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez pawelMX6 » 25 wrz 2007, 19:43

Lukas007 to ile ma mocy to malo istotne – moment przy przyspieszeniu sie liczy i to by sie przydalo shamowac bo na wrozeniu z fusow to sa dobre wrozki i czarodzieje :] Moim zdaniem nie ma takiej mozliwosci, zebys z dolotu uzyskal min. 15PS bo jest z deka niemozliwe, przy zalozeniu, ze tylko to jest dlubane. Jesli jest ogol – walek, dolot, wydech – to moze i tak, wiec dopoki nie bedzie <czytaj> nie uwierze :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 19:51

wiec dopoki nie bedzie nie uwierze


Napisałem już, że w sobotę jade na hamownię do MASTERS TUNING w Lublinie.

pawelMX6, znasz się na mazdach, powiec mi ile twioim zdaniem wyjdzie mu na hamowni?
Czym wytłumaczysz to, że teraz przyspiesza do setki poniżej 9s na dobrym paliwie, skoro seryjnie ma do setki 11,8 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2007, 19:58

Ze standardowych 195 przesiadłem się na 205 – nie sądzę, aby ta zmiana miała jakiś zauważalny wpływ na auto przy normalnej jeździe...


No tak, ale ja miałem seryjnie 185. Poza tym mam poważne obawy co do profilu 45...

profil 45......polskie drogi ????
polskie drogi......profil 45 ????

Nie zabardzo mi to pasuje, a wy co myślicie ??

Poza tym ty masz V6, 140KM, o ile się nie myle, mi na hamowni raczej tyle nie wyjdzie, no chyba, że znowu zrządzeniem losu trafię do AT 2000 hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy