Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91
do 94 miał 133km, a po 1994 mial 129km... nie robic mi tu ot
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Cukierek napisał(a):
A czy to tyczy się też 323F BG?
Interesują mnie silniki od BP-ZE do BPD-T. <diabel.
Cukierek, masz silnik B6 więc tabelka tyczy się Ciebie tak samo jak MX3 niestety
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
Dane mi było przejechać się z Jackiem gratuluję – fajnie, jak ktoś sam dłubie przy aucie i jeszcze mu to wychodzi
Piotruś napisał(a):Dane mi było przejechać się z Jackiem gratuluję – fajnie, jak ktoś sam dłubie przy aucie i jeszcze mu to wychodzi
Dzięki Piotruś, szkoda że nie moglismy wykorzystać mocy autka, ale w przyszły weekend ...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Mini fotorelacja ze swapu
Witam, przedstawie skróconą fotorelacje ze swapu jaki wykonałem sam w moim małym garażyku
Na początku trzeba było po ten silnik pojechać, więc takim oto transportem wybraliśmy sie do Gdańska
Autko po załadowaniu i zabezpieczeniu bezcennego towaru wyglądało tak:
Silnik przez jakis czas przestał w garażu oczekując aż ja wezmę urlop i wezmę się do pracy:
Aż w końcu wstawiłem autko do garażu i wziąłem się do roboty.
Oto mój super duży garaż
Do szczęscia potrzebowałem jeszcze prądu:
I odrobiny wiedzy merytorycznej
I do roboty, trzeba było zdjąć maskę
I zacząć powolne rozłączanie, opisywanie kabli:
I podpiąć łańcuchy
I wiszące K8:
I wyjęte K8:
I mój pomagacz na silniku:
I pustka pod maską:
Kilka fotek z pracy:
Wyjęta skrzynia:
Później trzeba było powiesić KLZE
I w końcu pod maską zagościło KL-ZE wraz z klimatyzacją Cool
Do tego doszły 2 gadżety w postaci lamp tylnicj lexus clear black i zestawu bixenonów na przód
Podziękowania:
– dla Lukiego za silnik i pomoc w postaci: Telefon do przyjaciela
– dla Letkoletkiego za pomoc przy robocie
– dla 88ET za pożyczenie agregatu
– dla chłopaków z bloku za podawanie kluczy i chlanie browarków koło garażu
Witam, przedstawie skróconą fotorelacje ze swapu jaki wykonałem sam w moim małym garażyku
Na początku trzeba było po ten silnik pojechać, więc takim oto transportem wybraliśmy sie do Gdańska
Autko po załadowaniu i zabezpieczeniu bezcennego towaru wyglądało tak:
Silnik przez jakis czas przestał w garażu oczekując aż ja wezmę urlop i wezmę się do pracy:
Aż w końcu wstawiłem autko do garażu i wziąłem się do roboty.
Oto mój super duży garaż
Do szczęscia potrzebowałem jeszcze prądu:
I odrobiny wiedzy merytorycznej
I do roboty, trzeba było zdjąć maskę
I zacząć powolne rozłączanie, opisywanie kabli:
I podpiąć łańcuchy
I wiszące K8:
I wyjęte K8:
I mój pomagacz na silniku:
I pustka pod maską:
Kilka fotek z pracy:
Wyjęta skrzynia:
Później trzeba było powiesić KLZE
I w końcu pod maską zagościło KL-ZE wraz z klimatyzacją Cool
Do tego doszły 2 gadżety w postaci lamp tylnicj lexus clear black i zestawu bixenonów na przód
Podziękowania:
– dla Lukiego za silnik i pomoc w postaci: Telefon do przyjaciela
– dla Letkoletkiego za pomoc przy robocie
– dla 88ET za pożyczenie agregatu
– dla chłopaków z bloku za podawanie kluczy i chlanie browarków koło garażu
Ostatnio edytowano 23 paź 2009, 23:49 przez Jacol, łącznie edytowano 2 razy
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
- Od: 21 paź 2006, 10:40
- Posty: 141
- Skąd: Warszawa-Radzymin
- Auto: 323fBA i PuntoII sporting
Jacol gratki fajna fotorelacja
Mam podobny problem.. ale już niedługo zabieram się do pracy..... bedzie garaż
darekk86 napisał(a):Kurcze, gdybym ja mial normalny garaz w ktorym dalo by sie cos porobic
Mam podobny problem.. ale już niedługo zabieram się do pracy..... bedzie garaż
Riki napisał(a):Mam podobny problem.. ale już niedługo zabieram się do pracy..... bedzie garaż
To Wy uważacie że mój garaż jest normalny?? Toć to klitka, gdzie jak chciałem przejsc do tyłu samochodu to idzie sie bokiem
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):To Wy uważacie że mój garaż jest normalny?? Toć to klitka, gdzie jak chciałem przejsc do tyłu samochodu to idzie sie bokiem
Heh... ale nawet taki jak Ty masz by mi wystarczył 5x3m jest OK...
xXx napisał(a):Widać, że to był Twój pierwszy raz(rozpięta pompa wspomagania oraz przewód hydrauliczny od sprzęgła itp)
No to był mój pierwszy raz (wyjmowania silnika w trabancie nie licze ). Nie jestem mechanikiem a informatykiem, ale od zawsze lubiłem majsterkować wiec podjąłem sie tego i dzieki bogu wyszło
A nie powinno sie odlaczac sprzegla i pompy??
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Gratula Jacek. Co prawda guzdrałeś się z tym jak baba ale ważny efekt końcowy Jak oglądam Twój wątek to łza się w oku kręci Dobre w tym jest to, że silniczek poszedł w dobre ręce. Wiedziałem do kogo zadzwonić Mam nadzieję, że w niedługim czasie powrócę do grona szybkich i wściekłych. Jednak tym razem mój bolid nie będzie cieszył ucha brzmieniem wściekłej mazdowskiej V'ki a radosnym pssst pssst I musi być szybszy od mx3 klze
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
KyRy napisał(a):Każdy coś strzela to ja obstawiam, że silniczek będzie od Lukiego
trafiłem, hehe
GRATULUJĘ i niesamowicie zazdroszczę!
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Jacol toż to monster garaż
Piękności bestia
a moze mała fotorelacja z bixenonów (ceny jakieś )
Już muwiłem ze chce zebyś mnie tym monstrum przewiózł
Piękności bestia
a moze mała fotorelacja z bixenonów (ceny jakieś )
Już muwiłem ze chce zebyś mnie tym monstrum przewiózł
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości