Najlepiej zrobic przeszczep zaworu z innej szóstki i zobaczyc jak bedzie pracować.blacky24 napisał(a):czy np moge jechac na jakis warsztat i tam moga mi to przemierzyc
gasnący silnik – prawd. zawór SCV, zdjęcia str.4
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Numery na pewno wadliwych zaworów ( górny rząd liczb wygrawerowanych na zaworze): "003" lub "006".
ps. ASO w Katowicach chciało w moim przypadku wysłać pół silnika do Mabi, w ogóle nie chcieli słyszeć o sprawdzeniu zaworu u siebie
ps. ASO w Katowicach chciało w moim przypadku wysłać pół silnika do Mabi, w ogóle nie chcieli słyszeć o sprawdzeniu zaworu u siebie
Te ( nie ) wadliwe tez sie psują ..... mnie chyba czeka zmiana na nowy , wczoraj 2 razy na zimnym silniku zgasła a na ciepłym czasami dostaje lekkiej czkawki ( podobnie jak w benzynie przy kiepskich przewodach WN )Pawnik napisał(a):Numery na pewno wadliwych zawo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Te ( nie ) wadliwe tez sie psują ..... mnie chyba czeka zmiana na nowy , wczoraj 2 razy na zimnym silniku zgasła a na ciepłym czasami dostaje lekkiej czkawki ( podobnie jak w benzynie przy kiepskich przewodach WN )Pawnik napisał(a):Numery na pewno wadliwych zawo
Denso miało już to poprawić . Z którego roku masz zawór?
Jak widac cos sie zaczyna dziac ..... a moze to wina paliwka..... nie wiem obecnie wszystko ok.Pawnik napisał(a):Denso miało już to poprawić
Nie oglądałem go jeszcze .....Pawnik napisał(a):Z którego roku masz zawór
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Pawnik napisał(a):Oby nie trzeba ich wymieniać okresowo tak jak klocków hamulcowych
Tiaa...
Ciekawe kiedy mnie to czeka (SPV)
Dziś rano kiepsko mi zapaliła.. (za pierwszym razem ale musialem ciut dluzej pokrecic) ...ale to chyba wina baterii (ma juz 8lat)
Pawnik napisał(a):Oby nie trzeba ich wymieniać okresowo tak jak klocków hamulcowych
Nie no, Panowie... Co z tymi Waszymi traktorkami?? (brak mi smileya, w którym gościu jest na kolanach i wali głową w ziemię, a następnie tarza się po ziemi, lejąc ze śmiachu...)
Czyli mamy tak: rozrząd, turbinka, koło dwumasowe, wtryski, pompa wtryskowa, zawór SCV, DPF....
O czymś zapomniałem, bo nie znam się na nowoczesnych dieslach, a działu "Diesel" nie odwiedzam z przekonania??
Ostatnio edytowano 11 paź 2007, 18:57 przez Maciej Loret, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
witam wszystkich
zamówiłem do swojej mazdy zawór SCV i mam w związku z tym jedno pytanie, jak najlepiej go zamontowac, czy moge to zrobic samemu, czy jednak jechac do mechanika, czy w związku ze zmianą zaworu wiążą sie jakies podłączenia do komputera, jakies regulacje itd... czy można go po prostu wykręcic i wkręcic nowy, dzwoniłem na serwis to powiedzieli mi ze wymiana zaworu to koszt 250 zl, bo przy zmianie wyskakuje jakiś błąd i trzeba podłaczac kompa i jeszcze tam jakieś duperele... może ktoś jest w temacie i może mi jakoś pomóc???
jeśli ktoś zna jakiegoś dobrego fachure w woj.śląskim to prosze podac namiary..
z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi..
pozdrawiam
zamówiłem do swojej mazdy zawór SCV i mam w związku z tym jedno pytanie, jak najlepiej go zamontowac, czy moge to zrobic samemu, czy jednak jechac do mechanika, czy w związku ze zmianą zaworu wiążą sie jakies podłączenia do komputera, jakies regulacje itd... czy można go po prostu wykręcic i wkręcic nowy, dzwoniłem na serwis to powiedzieli mi ze wymiana zaworu to koszt 250 zl, bo przy zmianie wyskakuje jakiś błąd i trzeba podłaczac kompa i jeszcze tam jakieś duperele... może ktoś jest w temacie i może mi jakoś pomóc???
jeśli ktoś zna jakiegoś dobrego fachure w woj.śląskim to prosze podac namiary..
z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi..
pozdrawiam
Pawnik napisał(a):Numery na pewno wadliwych zaworów ( górny rząd liczb wygrawerowanych na zaworze): "003" lub "006".
Ja mam "006" ale odpukać (puk puk puk) auto sprawuje się OK. Mam pytanie czy zawory "003" i "006" są wadliwe wszystkie, czy pieprzą się wybiórczo??
Innymi słowy – czy jest szansa że nie będę musiał mojego wymieniać??
miniu
- Od: 14 wrz 2007, 00:45
- Posty: 20
- Skąd: Kraków
- Auto: mazda 6 sportkombi top
Ja za wymiane zaplacilem 80zl (razem z czyszczeniem EGR)no i za zawor 700 oczywiscie. Jezeli komp nie zglosil ci bledow na desce rozdzielczej to mozna smialo go zalozyc i jezdzic. Jedynie zostanie ci pewnie slad w kompie, ktory mozesz usunac pozeniej. Inna sprawa, ze moj mechanik nie potrzebowal zadnego kompa zeby zdiagnozowac, ze to o SCV chodzi. Po samej wymianie spalanie mam normalne i nie zauwazylem jakiejkolwiek roznicy.
Ja tez mam taki sam i czasami ma jednak problemy ......do wymiany .miniu napisał(a):Ja mam "006"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Juz wybaczyłemPawnik napisał(a):Chyba wybaczy to swojej Szóstce
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
witam
ja tez mialem problem z opalemiem M6 MZR-CD 143PS 2006
czasami odpalil czsami wogule nie chcial (cuda wianki sie dzialy) siedzialem nad tym tydzien
okazalo sie ze lapal lewe powietrze na przewodach paliwowych
pozakladalem po 2 opaski na przewody paliwowe
ale jeszcze przy tej okazji sprawdzilem zamocowanie przewodow przy zbiorniku
po tych zabiegach wszystko OK !!!!
pozdrawia
skibcze
ja tez mialem problem z opalemiem M6 MZR-CD 143PS 2006
czasami odpalil czsami wogule nie chcial (cuda wianki sie dzialy) siedzialem nad tym tydzien
okazalo sie ze lapal lewe powietrze na przewodach paliwowych
pozakladalem po 2 opaski na przewody paliwowe
ale jeszcze przy tej okazji sprawdzilem zamocowanie przewodow przy zbiorniku
po tych zabiegach wszystko OK !!!!
pozdrawia
skibcze
- Od: 10 wrz 2007, 13:19
- Posty: 26
- Skąd: Bilgoraj
- Auto: mazda 6 143PS
skibcze napisał(a):witam
ja tez mialem problem z opalemiem M6 MZR-CD 143PS 2006
czasami odpalil czsami wogule nie chcial (cuda wianki sie dzialy) siedzialem nad tym tydzien
okazalo sie ze lapal lewe powietrze na przewodach paliwowych
pozakladalem po 2 opaski na przewody paliwowe
ale jeszcze przy tej okazji sprawdzilem zamocowanie przewodow przy zbiorniku
po tych zabiegach wszystko OK !!!!
pozdrawia
skibcze
Problemy ze źle poskładanymi samochodami po dzwonkach pomijamy, bo to oddzielny problem. Wadą fabryczną były póki co w dieslach te zawory. Pozostały osprzęt silnika nie miał fabrycznych masowych wad
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6