626 GE FS
Wiesz Pyton to wszystko zależy od wielu rzeczy, nie będę się rozpisywał o co chodzi bo wiesz dokładnie, ale w moim przypadku start z 4500 obrotów jest kiepskim pomysłem. Startuję z 2000 obrotów i do osiągnięcia 40 km/h nie wciskam pedału gazu do oporu, dopiero po tej prędkości wciskam gaz do dechy co oczywiście wiąże się z utratą przyczepności...
to zależy od opon itd.. czym szersze tym mniej się będą uślizgiwać przy starcie z większych obrotów.. ale i opony i sprzęgło dostaje po piź..e
Ja na dobrej nawieszchni startowałbym od 4000rpm ale tylko na jakimś istotnym wyścigu.. Po puszczeniu na półsprzęgło spadną do 3500rpm.. buta i praktycznie z miejsca masz 40-50km/h na budziku.
Filmik Pytona to podręcznikowy przykład.. (u mnie w LPG jest za mały moment na taki start.. ty masz moment równy jak w dieslu oto cała tajemnica)
Ja na dobrej nawieszchni startowałbym od 4000rpm ale tylko na jakimś istotnym wyścigu.. Po puszczeniu na półsprzęgło spadną do 3500rpm.. buta i praktycznie z miejsca masz 40-50km/h na budziku.
Filmik Pytona to podręcznikowy przykład.. (u mnie w LPG jest za mały moment na taki start.. ty masz moment równy jak w dieslu oto cała tajemnica)
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Patryk przy takiej mocy i momencie jaki masz u siebie na przednia oś to tylko i wyłącznie starty tak jak piszesz
-
Pyton162
sorka a gdzie ten filmik jak sie zbiera to 626 bo coś nie znalazłem
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
Wrócę jeszcze raz do sprawy felg. Ze względu na to, że zdecyduje się na felgę 7 cali, chcę żeby miała offset większy niż mam obecnie czyli 43mm. Szersza felga na tym samym odsadzeniu tarła by pewnie w skrajnych sytuacjach o amortyzator, więc trzeba ją trochę od niego odsunąc. Do nadkola i obrysu nadwozia jest jeszcze trochę miejsca. W związku z powyższym mam do Was pytanie. Która z tych felg bardziej pasowała by do mojej mazdy (tylko one mają odpowiedni offset i są dla mnie atrakyjne wizualnie)
AEZ Xylo, czy AEZ Intenso?
AEZ Xylo, czy AEZ Intenso?
Poszukaj sobie jakichś porządnych dystansów, skoro już tak Ci zależy.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Pyton162 napisał(a):Patryk przy takiej mocy i momencie jaki masz u siebie na przednia oś to tylko i wyłącznie starty tak jak piszesz
a szpera przy startach nie pomaga troche? wiem że świetnie się sprawdza przy wychodzeniu z zakrętów ale myśle że i przy starcie coś by LSD dał.
z całym szacunkiem ale ile włożyłeś w to auto do tej pory? szpera chyba jest jakimś logicznym następstwem mocnego FWD, a 3k to wcale nie tak dużo jeśli dobrze pamietam ktoś sprzedawał szpere do Swifta GTI za 3,5 lub 4,5 tys myślałem że do Mazdy części są droższe
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nareszcie mogę zamknąc temat felg. Są już zamówione i czekam tylko aż przyjdą. Wtedy zrobie kilka fotek
Ostatnio edytowano 20 lis 2007, 17:07 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
Jak skończysz i zechcesz sprzedać samochód w cenie giełdowej
to chętnie go kupię
4wydech,1tys filtr, ze 2kafle? alu? + opony
musisz kochać ten samochód
to chętnie go kupię
4wydech,1tys filtr, ze 2kafle? alu? + opony
musisz kochać ten samochód
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości