Nasze Modyfikacje

Postprzez toomas » 16 wrz 2007, 12:25

Wiem że trochę nie ten temat ale może ktoś mi poleci kogoś kto ma (robi) dobre rozpórki a konkretnie chodzi o przód 626 GE ewentualnie czy pasuje od MX 6.
Dzięki i sorry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2007, 00:34
Posty: 207
Skąd: Łódź
Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8

Postprzez pawelMX6 » 19 wrz 2007, 09:41

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez promyczek001 » 21 wrz 2007, 01:13

Hello mam prosbe bo chcialem sam obszyc tapicerke na nowo czarnym welurem. Czy ktos poratuje jakims tanim i dobrym materialem? Dodatkowo bede poleroewal ramki halogenow. Zanosi sie na wydech 2.5 cala i moze zderzak ktory zaproponowalem w Vt. Wydec chce ala mugen jako koncowy ale musi byc cichy bo halasu nie lubie.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez S Ł O N E C Z K O » 21 wrz 2007, 09:34

O, to jednak Cię namówiłam :D
S Ł O N E C Z K O
 

Postprzez pawelMX6 » 21 wrz 2007, 11:27

promyczek001, polerka ramek dobra rzecz :D ja polerowalem najpierw pasta zaworowa "0" a pozniej na blysk Cifem :]

Wydech ala mugen i cichy? Takie rzeczy to chyba "tylko w erze", chociaz El-tec zachwala swoje tlumiki jako rzeczywiscie tlumiace dzwiek, wiec moze na ich towar bys sie skusil – ja planuje zalozyc na wiosne wlasnie od nich to sie okaze ile w tym prawdy. Bo z ryku juz wyroslem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez mX-MEN » 22 wrz 2007, 22:08

Maciej napisał(a):Hamulce (tył) – tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove | klocki hamulcowe EBC Green Stuff


Nie ma takich klocków na tył :)

Sporo planujesz jak na auto którego jeszcze nie ma :) Zdajesz sobie sprawe, że koszt tych modów 3-krotnie przekroczy wartość auta ?? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez qbass » 22 wrz 2007, 23:34

pawelMX6 napisał(a): ja polerowalem najpierw pasta zaworowa "0"

Zwykłym Automaxem lepiej ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez promyczek001 » 26 wrz 2007, 15:32

No i tak... ramki wypolerowane. Po rozwiercenu halogenow udal mi sie tam wstawic 21W kierunkowskazy bo zarowki w5w nie bylo widac. Dostałem od dziewczyny na urodzinki amerykanski lampy tylne ktore mi sie snily od dawna <jupi> oczywiscie juz zalozylem tylko musze instalacje elektryczna przerobic bo sie nieco rozni a mianowcie trzeba zmienic oprawki zarowek postojowych. Teraz musze zakupic xenony i przerobic przeslone soczewki na ruch prawstronny zeby nie oslepiac.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez pawelMX6 » 26 wrz 2007, 15:58

Dajesz foty tych hamerykanckich lampek ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez promyczek001 » 27 wrz 2007, 10:58

Jak juz zapowiadalem fotki wrzucam.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wkoncu dzisiaj zmienilem olej silnikowy i motor znowu jest bezszelestny.

Nastepny mod to xenony a niedlugo ruszma z projektem wyspawania sobie 2.5 calowego wydechu oczywiscie w wersji DIY tylko musze znalezc gotowy projekt.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Lukas007 » 30 wrz 2007, 19:28

Nie wiesz może gdzie mógłbym znaleźc ramki do halogenów do mojej mazdy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pawelMX6 » 30 wrz 2007, 20:31

Na allegro bo GE na czesci jest masa – trzeba byc cierpliwym i szukac. Ja szukalem 2 tygodnie ale oplacilo sie bo zaplacilem za komplet z przesylka 60zl :] Odpalasz sobie aukcje – wpisujesz "czesci 626" i jechana do kazdego, mi wyszlo chyba z 50 maili wyslanych ale oplacilo sie :D Takie same masz do MX-6 co w 626 GE, z tego pytalem Xedos ma inne.

promyczek001 lampki zacne ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez qbass » 30 wrz 2007, 22:19

Niezbyt mi podchodzą, no ale nie mi się mają podobać :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez promyczek001 » 13 paź 2007, 02:07

Dzisiaj odnowilem ori felgi. Sa paskudne z natury ale co tam trza trzymac serie i dzisiaj je pomalowalem na nowo. Jak tylko zaloze dam fotki. Uzylem lakieru do felg zwykly srebrny plus 3 wastwy klaru. Nawet ciekawie wyszlo bo fele odzyskaly blask i przezywaja druga mlodosc. Dam foty jakt tylko zimowki zarzuce. reweki niema ale jako paskudene ori wygladaj przyzwoicie.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Waluś » 14 paź 2007, 18:46

No to i ja się pochwale wczorajszym modem, nad którym siedziałem kilka godzin wczoraj i o mały włos nie spóźniłem się na moją urodzinową wódkę hahaha Mazda uzależnia gorzej jak alkohol <lol>
ale do rzeczy. Oto mój nowy dolocik hehe. Nie wiele widać bo niestety silniki tego typu są tak poupychane że dopiero po głębszej diagnozie można stwierdzić różnicę <lol>

Tak było przed (czyli wcześniejszy dolot, również niefabryczny)
Obrazek
Tak jest obecnie, czyli najkrótsza możliwa droga od stożka do turba, a dokładnie około 25 cm dolotu w linii prostej bez żadnych załamań i zawirowań
Obrazek
Obrazek

Mały opisik.
Inspiracją dla tego wynalazku było uszkodzone kolano na przepustnicy. Orginalne kolano było połamane (jest to jakaś twarda guma i popękała pod zaciskiem przy przepustnicy, standardowy przypadek w F2 turbo, a kolano to jest praktycznie niedouzyskania na rynku wtórnym) Podpatrzyłem tego typu dolocik na forum Probe i wymyśliłem że też sobie zrobię podobne, co nie było takie proste ze względu na nieco inną budowę ramy auta obok miejsca po aku. ale sie udało.
Musiałem przede wszystkim przesunąć przepływkę która jest dość duża i nie bardzo było gdzie ją upchać, ale jakoś sie udało pod skrzynką z bezpiecznikami głównymi (przerobiłem podstawę i mocowanie skrzynki), do tego doszedł przedłużacz kabla przepływki. Potem kawałek rury alu ze wspawanym wyjściem z boku na orginalnego wastegata (czyli po prostu fabryczny BOV). Nie obeszło się bez niespodzianek. Pod rurą orginalną zaraz przy turbinie po zdjęciu owej rury ukazała mi sie jeszcze jeden przewód cieniutki od jakiegoś podciśnienia pewnie hehe. Ale rozwiązałem sprawę zakładając drugi zacisk, wiercąc w nim dziurkę przez zacisk, łącznik gumowy i rurę, potem wsadziłem w tą dziurka rurką i skręciłem zacisk. Jest szczelnie :D bez prowizorki ani rusz.
najlepszy motyw mam z BOV. Nie trafiłem w w niego trójnikiem. Błąd pomiaru <lol> a rurka jest dośc gruba a miejsca niewiele hehe. Jutro poprawie, na razie wentyluje się do atmosfery hehe. Ale przepięknie syczy <lol> A przez wydalanie powietrza bovem do atmosfery (zawór nie jest do tego przystosowany) silnik zalewany jest paliwem (uzupełnia niedobór powietrza paliwem) ale niestety na ładowaniu 0,7 bara odcina paliwo, najprawdopodobniej czujnik stuku, więc muszę to spiąć hehe
Odczucia genijalne. Nie wiem czy zyskałem kilka kucy <lol> ale zdecydowanie szybciej reaguje na wciśnięcie gazu (krótsza droga = zimniejsze powietrze = więcej powietrza) Coś pięknego Ale na otwartym zaworze zajeb.....e sie rozpręża silnik keke, wszyscy się za mna oglądali, ale niestety spalanie <szok> pojeździłem parenaście minut i w oczach wskaźnik mi opadał hahaha. Jutro dokończę połączenie.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez lukaszek323f » 16 paź 2007, 16:14

elegancki dolocik ciekawe czy u mnie by sie nadawał taki :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 14:01
Posty: 595
Skąd: LUBLIN
Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D

Postprzez Waluś » 16 paź 2007, 23:33

jak zamontujesz suszarę to i owszem :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez lukaszek323f » 19 paź 2007, 09:54

a co to jest ta suszara <lol> ? bo ja swieżak i nie orjentuje sie co mi potrzebne do przeróbki pałkerson powiedział że nie bedzie taki stożek pasował kiedys tam jak gadalismy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 14:01
Posty: 595
Skąd: LUBLIN
Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D

Postprzez jacobs » 19 paź 2007, 15:26

lukaszek323f napisał(a):a co to jest ta suszara ?

turbina.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez pawelMX6 » 24 paź 2007, 21:50

W weekend wyspawalem flansze do metalowego kata od El-teca, zalozylem a dzisiaj zrobilem pomiar – 9,04 do 100 :] czyli urwalem jakies 0,3-0,4 w stosunku do mojej mierzonej serii :D Teraz czas na pozostale czesci wydechu od El-teca – srodkowy i koncowy ale to bede sukcesywnie zakladal i mierzyl co i jak wyszlo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje