626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 24 lis 2007, 13:52

Mazda ma taką budowę nadkoli, że jest w nich dużo przestrzeni mimo tego, iż do ziemi nie ma już tak wiele miejsca. Nie raz zdarza mi się zaczepic o krawężnik, a po obniżeniu o 3.5 cm....Poza tym sprężyny przy jednoczesnym obniżeniu muszą utwardzic zawieszenie, żeby koła nie dobijały. Ja zamierzam założyc na lato gumy 205/50 i uwierz mi, że ten rozmiar przy naszych drogach to dla mnie granica zdrowego rozsądku. Nie przecze, że auto niżej posadzone wygląda lepiej, ale wszystko ma swoją cenę i trzeba znajeźc jakiś rozsądny kompromis.

Oto fotki kompletnych kół z oponami TOYO T1-R 205/50 R16. Miłego oglądania i oceniania ;)


Obrazek


Obrazek


Obrazek


A tak wygląda felga po szybkiej przymiarce na auto. Wszystko idealnie pasuje i czeka na nadejście wiosny :)

Obrazek



Pozostałe fotki

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 17:56 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez .:MarciN:. » 6 gru 2007, 02:31

Jak wrażenia po montażu modyfikatora paliwa? Zauważyłeś jakieś zmiany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 386 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Lukas007 » 6 gru 2007, 08:43

Jak wrażenia po montażu modyfikatora paliwa? Zauważyłeś jakieś zmiany?


Jak narazie zrobiłem dopiero 200 KM i już widzę poprawę osiągów. Silnik pracuje bardzo równo, prawdą więc jest, że japońskie silniki są wrażliwe na złe paliwo. Szybciej wkręca się na obroty i reaguje lepiej na dodanie gazu. Co do elastyczności to nie widzę większych zmian. Za to przyspieszenie napewno się poprawiło. Spalania nie sprawdzałem. Pociesza mnie jeszcze fakt, że magnetyzer uaktywnia się w pełni dopiero po ok. 500-1000KM. Jak narazie polecam.

EDIT: Na liczniku mam już 600KM i czuc, że magnetyzer się rozkręca. Poprawa na IV jest bardzo widoczna (elastycznośc 60-100). Auto idzie również lepiej na V, ale zmiana nie jast tak odczuwalna jak w przypadku IV biegu. Spalanie spadło o ok. 0.2 – 0.5 l/100km, oczywiście przy oszczędnej jeździe, bo gdy chce się trochę mocniej wciskac gaz to o spadku spalania nie ma mowy ;)
Ostatnio edytowano 11 gru 2007, 16:36 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez ravo » 6 gru 2007, 10:06

Lukas007
pojawisz sie na jakmis zlocie na lotnisku :) ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez promyczek001 » 6 gru 2007, 10:57

Toche chyba za duze opony sobie zafundowales jak na 1,8 ale fele pomimo ze klasyczne to do twojej bialej 626 beda pasowac jak ulal.
Ostatnio edytowano 6 gru 2007, 13:27 przez promyczek001, łącznie edytowano 1 raz
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Gib » 6 gru 2007, 13:12

pozostaje tylko stwierdzić że TA Mazda jest bardzo podatna na mody :–) nawet magnetyzery w niej działają.
w mojej po polerce dekla wzrosło zużycie paliwa teraz średnia w mieście to jakieś 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez .:MarciN:. » 6 gru 2007, 14:56

Lukas007 napisał(a):Jak narazie polecam.


Dziękuję za opinie. Dużo czytałem o tym produkcie, ale nie miałem okazji dowiedzieć się czegoś od użytkownika tejże zabaweczki. :)

PS Na tych nowych felgach na pewno będzie super. Gleba rzeczywiście by się przydała, chociaż -3cm + te felgi = miód ... a drogi, niestety najlepsze nie są.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 386 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Lukas007 » 6 gru 2007, 18:44

Na tych nowych felgach na pewno będzie super


fele pomimo ze klasyczne to do twojej bialej 626 beda pasowac jak ulal.


Dzięki za pochlebne opinie :)

Gleba rzeczywiście by się przydała, chociaż -3cm + te felgi = miód ... a drogi, niestety najlepsze nie są.



Co do obniżania to faktem jest, że polskie drogi nie sprzyjają obniżaniu samochodu, więc na razie nie wchodzi to w grę.

nawet magnetyzery w niej działają


Teraz po założeniu DfR'a jestem naprawdę przekonany co do jego skuteczności. Nie wiem jak jest z tańszymi magnetyzerami (modyfikatorami paliwa) takimi jak "wynalazki" na allegro za 200zł, czy tańsze modele firmy Maksor.

pojawisz sie na jakmis zlocie na lotnisku


Na chwilę obecną nie mam takich planów, ale może w przyszłości, gdy już skończę robic przy Mazdzie to co zaplanowałem pojawię się na jakimś sympatyczym spocie ;)


Tu zamieszczam fotki nowych hamulców (tarcze + klocki) <faja>

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ostatnio edytowano 7 gru 2007, 21:45 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Mev » 6 gru 2007, 19:23

oOo – ile płaciłeś za tarcze? Lanss jak się patrzy :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez jacobs » 6 gru 2007, 19:25

W ogóle co to za tarcze?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Lukas007 » 6 gru 2007, 19:38

oOo – ile płaciłeś za tarcze? Lanss jak się patrzy


W ogóle co to za tarcze?


Odsyłam na pierwszą stronę. Tam są linki (*tarcze;*klocki) do strony na ebay'u. Tam znajdziecie wszystkie informacje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez promyczek001 » 6 gru 2007, 19:57

To nie lepiej bylo sobie kupic nacinane mikody? szt 100zl przod a tyl kokolo 68zl
http://www.mikoda.pl/public/sklep.php
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2007, 13:07

W tym linku, który podałeś (na stronie tej firmy) nie ma tarcz nacinanych i nawiercanych do mojej Mazdy 626 GE. Są tylko tarcze stałe (nie nacinane i nie nawiercane), a takie mnie nie interesowały. Chciałem poprawic efektywnośc hamulców, oraz ich wygląd. Przez nowe felgi bardziej widac tarcze, więc warto by jakoś się prezentowały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 7 gru 2007, 13:21

http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?C ... et&id=2991
słabo szukałeś, zaznaczasz na dole ze chcesz nacinane i nawiercane i takie ci przesyłają
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2007, 14:40

Poczytajcie sobie opinie dotyczące tarcz, które ja zakupiłem na ebay'u. Nie jest łatwo uzyskac prawie 900 pozytywnych opinii od posiadaczy m. in. takich aut jak Nissan 300ZX, Dodge Viper, czy Toyota Supra. Wyroby firmy z doświadczeniem, która zdobyła uznanie na rynku amerykańskim muszą swoje kosztowac. Wolę zapłacic o 200-300 zł więcej i byc pewnym co do jakości i efektywności. Byc może tarcze firmy Mikoda są dobre, ale ja mam większe zaufanie do technologii amerykańskiej i europejskiej niż do naszej rodzimej, przynajmniej w dziedzinie hamulców.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 7 gru 2007, 18:11

Lukas, naprawde ładujesz w tą mazde.. No tarcze piękne (akurat ostatnio zmieniałem klocki z tyłu to jestem w szoku że oryginalne są takie małe)
Fele.. miód
tarcze.. miód
wydech i BMCCDA.. wiadomo <spoko>
no ale stary ten manetyzer cały temat Ci pieprzy.. wiem co mówię.. W instytucie (kończyłem Politechnike Warszawską) testowaliśmy wybrane z nich od tych importowanych po te z allegro.. magnetyzer, jest urządzeniem OBOJĘTNYM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2007, 18:37

magnetyzer, jest urządzeniem OBOJĘTNYM.


Nie obraź się, ale:

– chyba nie ten model co mam ja
– chyba nie na takim aucie
– chyba nie z takimi modyfikacjami

...testy na uniwersytecie (nie wiem czy uwzględniały też praktykę, czy tylko suche dane i liczby) nie pokażą jak magnetyzer działa na aucie.

Powiedz mi dlaczego magnetyzer "pieprzy" mi temat. Jaki miałbym cel w tym żeby opowiadac historie typu: magnetyzer to cudo i daje mi 20KM, a w realu jest kompletnie bezużyteczny? Firma Maksor, do której nabrałem szacunku po ostatnim zakupie, wyraznie stwierdza, że magnetyzer daje WIĘKSZE efekty w autach ze zmodyfikowanym silnikiem (dolot, wydech itp.). Teraz z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzic, że magnetyzer NIE JEST URZĄDZENIEM OBOJĘTNYM.

Fele.. miód
tarcze.. miód
wydech i BMCCDA.. wiadomo


Serdeczne dzięki za uznanie, a z tym "ładowaniem" to nie przesadzaj, po prostu bardzo lubie swoją Mazdę <serce>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 7 gru 2007, 19:36

a co Ty masz tam za mody , wydech i dolot i nic więcej , silnik seria , to co masz to zaledwie kosmetyka . Możesz smialo sie reklamować na stronach bmccda i el- teca, ze po zmianach masz tak duze przyrosty mocy i momentu . Napisz pismo do bmccda ze jak dodadzą jeszcze turbo wiatraczek z allegro to będą miel jeszcze większe przyrosty , moze i Tobie cos skapnie za ten pomysł :D
Pyton162
 

Postprzez jacobs » 7 gru 2007, 19:42

Lukas007 napisał(a):Firma Maksor, do której nabrałem szacunku po ostatnim zakupie, wyraznie stwierdza, że magnetyzer daje WIĘKSZE efekty w autach ze zmodyfikowanym silnikiem (dolot, wydech itp.).

phi, a co mają napisać że magnetyzer nie działa?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2007, 21:03

a co Ty masz tam za mody , wydech i dolot i nic więcej , silnik seria , to co masz to zaledwie kosmetyka . Możesz smialo sie reklamować na stronach bmccda i el- teca, ze po zmianach masz tak duze przyrosty mocy i momentu . Napisz pismo do bmccda ze jak dodadzą jeszcze turbo wiatraczek z allegro to będą miel jeszcze większe przyrosty , moze i Tobie cos skapnie za ten pomysł


Brawo! Jestem pełen podziwu, cóż za trafna ironia, czapki z głów <uklon>

a co mają napisać że magnetyzer nie działa


Jakby tak napisali to nikt by tego nie kupił i nie przekonał się czy w jego aucie coś to naprawdę daje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy