Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez grze.gorz » 7 gru 2007, 23:21

Gratuluję,
Zupełnie nie rozumiem takiego nacisku niektórych posiadaczy mps-ów na spalanie. To nie jest ekonomiczny samochód.
Napisz coś ciekawszego, np. kolor i zaraz zacznie się rzeczowa dyskusja <klotnia> . Jakieś fotki by się przydały.
Ja w wawie widziałem 2 mps-y, jeden czarny WI... drugi srebrny. Może to Ty.
pozdr
Grzegorz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 10:14
Posty: 162
Skąd: Warszawa
Auto: szybkie sześć

Postprzez Andrzej53 » 8 gru 2007, 15:05

moj jest czarny ale na rejestracji WL...wiec raczej nie ja:) nio wlasnie chetnie wstawie fotki ale nie bardzo wiem jak to zrobic wczoraj probowalem ale mi nie wyszlo wiec moze jeszcze dzis ztym powalcze i jak sie uda cos wstawic to obejrzycie:)
Andrzej53
 

Postprzez Globy » 18 gru 2007, 00:53

grze.gorz napisał(a):Napisz coś ciekawszego, np. kolor i zaraz zacznie się rzeczowa dyskusja

<co jest>

Krotki nius => http://autofoto.pl/blogs/jacobs/archive ... mps-a.aspx

O ile domyslam sie, z ktorego poczytnego amerykanskiego bloga wziela sie ta plotka, to jedynym konkretnym powodem pewnego chlodu w wynikach sprzedazy jest brak porzadnej automatycznej skrzyni biegow (tiptronic). Dla Amerykanow, gdzie "szostek" mogloby jezdzic znacznie wiecej, to powazny – by nie rzec "zatrwazajacy" – brak, podobnie zreszta w przypadku 3 MPS.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez baccara14 » 19 gru 2007, 13:23

grze.gorz napisał(a):Jeszcze chwila i wróci pomysł, który już się tu przewijał czyli osobnego działu dla mps-a a którego rolę pełni ten temat.


Kiedys próbowałem stworzyc oddzielna kategorie dla mps, ale moderator sie na mnie wydarł i zamknał temat. <killer> Pozostaje nam tylko wymiana informacji w aktulnym temacie. Nie ukrywam, ze mysle o stworzeniu strony www dla 6mps. musze tez przyznac, ze strona mazdaspeed nie spełnia moich oczekiwan: rzadko aktualizowana, mało informacji technicznych (poza formum), niepełne informacje. Posiadacze mps'ow sa spychani na margines, a tak naprawde to 6mps jest flagowym modelem i powinien byc bardziej uwypuklony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 19:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

Postprzez baccara14 » 19 gru 2007, 13:32

To, co napisze powinno zaciekawic uzytkownikow mps.
Miałem mozliwosc testowac przez 4 tygodnie Alfe Romeo 159 3,2l V6 260 KM 4x4.
Przedstawiam ponizej moje wrazenia z jazdy. DLa porównania moje wrazenia z 7 miesiecznego uzytkowania mojego mps.

Zaczne od Alfy 159.
1. bardzo ciezkie auto, silnik nie daje rady z taka masa (w porównaniu do MPS), bardzo słaba elastycznosc, 6 bieg do uzycia tylko na drogach szybkiegie ruchu (nadbieg)
2. bardzo miły dziwiek silnika, taki rasowy, ale nawet lepszy niz w BMW
3. strasznie duzo pali, trasa do 130 km/h- 15l 98oktanówki, miasto -19l !!!
4. ładna karaoseria- laski ogladaja sie :D
5. ładna deska i wykonczenie wnetrza (prawdziwe wstawki metalowe!!!), ale słabej jakosci plastiki, super mała i gruba kierownica, słabe trzymanie boczne foteli przednich,
6. mało miejsca w bagazniku w kombiaku
7. Naped 4x4 znosny, ale nie daje takiego poczucia bezpioeczntwa jak w MPS,
8. układ kierowniczy bardziej precyzyjny niz w MPS, nawet bardziej niz w nowym Mondeo,
9. Zawieszenie znacznie gorsze niz w MPS, nadozie wychyla sie na zakretach (chyba tez efekt masy), za mało twarde, ale trakcja w zakrecie jest bardzo dobra
10. dosyc dobrze wyciszony (wszystko oprócz silnika, czyli słychac tylko to co ładnie gra),
11. skrzynka biegów mało precyzyjna, za długie skoki (do auta z taka moca powinnos ie wkładac cos lepszego),
12. cena ponadc 200 tys. !!!! powinna wyleczyc kazdego, auto nie jest warte tej ceny. W takim budzecie mozna kupic lepsze auta sportowe, lepsze limuzyny
13. uczucia mieszane, za 200 tys. wolałbym Subaru, EVO IX czy A4, auto dla osób lubiacych lans i szpan


Mazda 6 MPS 2.3 turbo 260 KM, 380 Nm 4x4

1. w stosunku do innych aut tej klasy jest tez dosyc ciezka- 1,7 t, chyba przez wzmocnienia (wieksza sztywnosc) i naped 4x4,
2. bardzo dynamiczny i elastyczny silnik, ciagnie od 3 tys obrotów, osiagi katalogowe sa przekraczane (Vmax- ponad 250km/h),
3. idealna skrzynia biegów (6)– krótka, precyzyjna- najlepsza z jaka jeździłem,
4. dziwek silnika jak w motorze wyscigowym (4 cylindry) powyzej 4 tys. obrotów, do 4 tys. brzmi bardziej rasowo, przyjemnie,
5. super stylistyka wnetrza, surownosc i prostota, ale duzo smaku, siwetna ergonomia, ektra fotele, dobrze trzymaja na bokach,
6. zawieszenie rewelacja, zadnych przechłow, idealne na prostych i w zakretach, nie ma znaczenie czy dorga jest dziurawa, zawsze auto jedzie jak po sznurku,
7. układ kierowniczy bardzo dobry, ale znam lepsze, troszke za mało prezyzyjny (ma lekkie opóxnienie),
8. zbyt głosno w kabinie pow. 140 km/h, słychac szum powietrza,
9. naped nie tak dobry jak w subaru, ale poczucie bezpieczenstwa jest wysokie, w poczatkowej fazie w zakrecie nalezy auto mocniej skrecic, wetdy mozna wjechac sporo ostrzej bez utratu przyczpnosci i toru jazdy, przy za mało ostrym skrecie w zakrecie zachowuje sie jak przednionapedówka,
10. spalanie: min w trasie z predkoscia do 130 km/h – 9,9 l, mieszany- 12,5 do 14,5 l ( w zaleznosi od udziału miasta), nigdy strednia nie przekroczyła 14,5 l (nawet przy ostrej jezdzie w miescie)
11. mimo twradego zawieszenia, bardzo lubie jexdzic w trase, nie daje sie to we znaki, rodzina preferuje wyjzedzac Mazda niz Alfa czy np, Mondeo, jedynie kot czasami wymiotuje jak troche przegne :)
12. mało jest takich aut w Polsce, nie rzucaja sie w oczy, ale intryguja. najwieksza frajda, jak sie odjezdza wszytskim V6 i zbyt ciezkim V8,
13. spory bagaznik (455l), ale nie ma mozliwosci rozłozenia siedzc (usztwnienia nadwozia), na tylnej kanapie duzo miejsca,
14. swietny sprzet seryjny Bose,
15. Przejechałem dopiero 16 tys. km, wiec o serwisie i awariach nic nie moge napisac (jedyna rzecz to zwariował czujnik i informuje o błedzie silnika, ale silnik błedu nie ma, konieczna wyiana czujnika na gwarancji)
16. auto jest wspaniałe, nie widziałem, ze za 142 tys, zł mozna kupic cos takiego, dopóki tego nie zrobiłem
17. braki w wyposazeniiu: mi osobiscie brakuje inteligentnych wycieraczek i samosciamniajcego sie lusterka wstecznego, wszytsko inne jest
18. koła 215 niski profl na felgach 18cali nie przeszkadzaja w jezdzie nawet w miescie. uwazam, ze mogły byc szersze min. 225, a optymlanie 235, ale nie mam pewnosci,czy zmiesciły by sie pod karoseria
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 19:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

Postprzez baccara14 » 19 gru 2007, 13:53

Jak juz jestem do dorzuce link do fotek mojej madzi ;P :



http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=42411&highlight=
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 19:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

Postprzez Maciej Loret » 19 gru 2007, 14:17

baccara14 napisał(a):Zaczne od Alfy 159.
1. bardzo ciezkie auto, silnik nie daje rady z taka masa (w porównaniu do MPS), bardzo słaba elastycznosc, 6 bieg do uzycia tylko na drogach szybkiegie ruchu (nadbieg)


Niestety. Jeszcze w 156, można było znaleźć akcenty Alfy. 159, to już nie Alfa... No cóż, globalizacja powoduje, że jest za dużo części współnych z Saabem (no tu jeszcze by może uszło), z GM czy innymi wylazkami zza oceanu jednego i drugiego...

baccara14 napisał(a):5. ładna deska i wykonczenie wnetrza (prawdziwe wstawki metalowe!!!), ale słabej jakosci plastiki, super mała i gruba kierownica, słabe trzymanie boczne foteli przednich,


Ładna deska?? Hm... Ale to jeszcze nic, kierownica to chyba z Trabanta wzięli... :|

baccara14 napisał(a):6. mało miejsca w bagazniku w kombiaku


To w Alfie zawsze było mało istotne...

baccara14 napisał(a):11. skrzynka biegów mało precyzyjna, za długie skoki (do auta z taka moca powinnos ie wkładac cos lepszego),


No to nie dobrze. Ja bardzo lubię krótką dźwignię, krótki skok i lekki opór... <lol>
Tak było w mojej Alfie...

baccara14 napisał(a):12. cena ponadc 200 tys. !!!! powinna wyleczyc kazdego, auto nie jest warte tej ceny. W takim budzecie mozna kupic lepsze auta sportowe, lepsze limuzyny


Dokładnie – cena jest po prostu z kosmosu...
Na szczęście ponoć w salonach łatwo o duży upust

baccara14 napisał(a):13. uczucia mieszane, za 200 tys. wolałbym Subaru, EVO IX czy A4, auto dla osób lubiacych lans i szpan


Subaru i Evo, to inna półka, Alfa z nimi raczej nie konkuruje...
Wszyscy Alfiści czekają na zapowiadaną od roku wersję GTA z 400KM V8 od Maserati
Cena nie znana, ale dla większości i tak nie ma znaczenia... :D

baccara14 napisał(a):Mazda 6 MPS 2.3 turbo 260 KM, 380 Nm 4x4
[...]

2. bardzo dynamiczny i elastyczny silnik, ciagnie od 3 tys obrotów, osiagi katalogowe sa przekraczane (Vmax- ponad 250km/h),


Licznikowe czy rzeczywiste?

baccara14 napisał(a):3. idealna skrzynia biegów (6)– krótka, precyzyjna- najlepsza z jaka jeździłem,


Też bym coś takiego chciał...

baccara14 napisał(a):7. układ kierowniczy bardzo dobry, ale znam lepsze, troszke za mało prezyzyjny (ma lekkie opóxnienie),


Mam nadzieję, że lepszy niż w mojej "6", bo tu jest jakiś taki kisielowaty... Zdecydowanie bardziej leżał mi ten w mojej byłej Alfie...

baccara14 napisał(a):12. mało jest takich aut w Polsce, nie rzucaja sie w oczy, ale intryguja. najwieksza frajda, jak sie odjezdza wszytskim V6 i zbyt ciezkim V8,


Nie wszystkim –> Vectra V6 w podobnej cenie.


baccara14 napisał(a):16. auto jest wspaniałe, nie widziałem, ze za 142 tys, zł mozna kupic cos takiego, dopóki tego nie zrobiłem


Stosunek KM/PLN chyba jeden z najlepszych. Może w Vectrze jest ciut lepiej?

baccara14 napisał(a):17. braki w wyposazeniiu: mi osobiscie brakuje inteligentnych wycieraczek i samosciamniajcego sie lusterka wstecznego, wszytsko inne jest


A co najmniej 2-strefowa klimatyzacja jest? Nawiewy na nogi siedzących z tyłu?
Nawigacja z mapami Polski?
Ale dość czepiania się... Za te pieniądze trudno o coś lepszego dla lubiącej szybciej jeździć głowy rodziny... ;)
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez baccara14 » 19 gru 2007, 14:32

Maciej Loret napisał(a):baccara14 napisał:

12. mało jest takich aut w Polsce, nie rzucaja sie w oczy, ale intryguja. najwieksza frajda, jak sie odjezdza wszytskim V6 i zbyt ciezkim V8,



Nie wszystkim –> Vectra V6 w podobnej cenie.


Dzieki za komentarze... :)
Nie bede sie czepiał innych, ale do tej vectry musze wtracic. Miałem na testach przed zakupem mazdy Signum 2,8 V6 Turbo. Moze i na prostej, rownej drodze miałby szanse, ale w pierwszym zakrecie lub na drodze nierownej musi spasowac. Nie wspomne juz o elektronice, która jest bardzo agresywna i wczesnie zaczyna działac, a to nie zawsze pomaga w osiagach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 19:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

Postprzez Maciej Loret » 19 gru 2007, 15:14

baccara14 napisał(a):Nie bede sie czepiał innych, ale do tej vectry musze wtracic. Miałem na testach przed zakupem mazdy Signum 2,8 V6 Turbo.


Były różne wersje Signum, ale każda była zawsze ciut z tyłu, za Vectrą.
ostatnio 280KM kontra 250KM. W tej chwili widzę, że jest już 275KM w Signum...
W 280KM Vectrze 0-100km/h jest ciut lepsze niż MPS, ale brak 4x4...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez grze.gorz » 19 gru 2007, 15:50

Maciej Loret napisał(a):
baccara14 napisał(a):12. mało jest takich aut w Polsce, nie rzucaja sie w oczy, ale intryguja. najwieksza frajda, jak sie odjezdza wszytskim V6 i zbyt ciezkim V8,


Nie wszystkim –> Vectra V6 w podobnej cenie.


Ale tylko do pierwszego zakrętu...http://youtube.com/watch?v=dAR7Z9cEls8 trochę śmiesznie wypada Vectra – polecam ostatnią minutę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 10:14
Posty: 162
Skąd: Warszawa
Auto: szybkie sześć

Postprzez grze.gorz » 19 gru 2007, 16:33

Pozwolę sobie skomentować.

baccara14 napisał(a):Mazda 6 MPS 2.3 turbo 260 KM, 380 Nm 4x4


2. bardzo dynamiczny i elastyczny silnik, ciagnie od 3 tys obrotów, osiagi katalogowe sa przekraczane (Vmax- ponad 250km/h),

silnik rewelacja, osiągów nie porównywałem


baccara14 napisał(a):3. idealna skrzynia biegów (6)– krótka, precyzyjna- najlepsza z jaka jeździłem,

Na początku trochę mi to przeszkadzało ale teraz jest ok.


baccara14 napisał(a):4. dziwek silnika jak w motorze wyscigowym (4 cylindry) powyzej 4 tys. obrotów, do 4 tys. brzmi bardziej rasowo, przyjemnie,

Brzmi ok, ale bez przesady.


baccara14 napisał(a):5. super stylistyka wnetrza, surownosc i prostota, ale duzo smaku, siwetna ergonomia, ektra fotele, dobrze trzymaja na bokach,

stylistyka tak, w ergonomii coś bym poprawił, ale fotele to, moim zdaniem, porazka, nic nie trzymają – muszę zapierać sie nogami o drzwi i pas środkowy


baccara14 napisał(a):6. zawieszenie rewelacja, zadnych przechłow, idealne na prostych i w zakretach, nie ma znaczenie czy dorga jest dziurawa, zawsze auto jedzie jak po sznurku,

Idzie jak po sznurku ale jednak trochę sie buja – choc gdyby się nie bujał to po polskich drogach nie dało by sie jeździć.
Dodam, że system pomocy przy hamowaniu jest rewelacyjny – dwupasmówka, głębokie koleiny, woda, zmiana pasa i ostre hamowanie i ....nic.... wszyscy cali i zdrowi.


baccara14 napisał(a):7. układ kierowniczy bardzo dobry, ale znam lepsze, troszke za mało prezyzyjny (ma lekkie opóxnienie),

Opóźnienia nie zauważyłem... nie bardzo rozumiem o jakie opóźnienie chodzi


baccara14 napisał(a):8. zbyt głosno w kabinie pow. 140 km/h, słychac szum powietrza,

Chyba tak – choć jest czym zagłuszyć..


baccara14 napisał(a):9. naped nie tak dobry jak w subaru, ale poczucie bezpieczenstwa jest wysokie, w poczatkowej fazie w zakrecie nalezy auto mocniej skrecic, wetdy mozna wjechac sporo ostrzej bez utratu przyczpnosci i toru jazdy, przy za mało ostrym skrecie w zakrecie zachowuje sie jak przednionapedówka,

dość stabilny samochód, w zakrętach pomaga tylny napęd – jak się włączy...



baccara14 napisał(a):10. spalanie: min w trasie z predkoscia do 130 km/h – 9,9 l, mieszany- 12,5 do 14,5 l ( w zaleznosi od udziału miasta), nigdy strednia nie przekroczyła 14,5 l (nawet przy ostrej jezdzie w miescie)

Znowu to samo,trzeba było kupić diesla..... a mi przekroczyła i nie powiem o ile.


baccara14 napisał(a):11. mimo twradego zawieszenia, bardzo lubie jexdzic w trase, nie daje sie to we znaki, rodzina preferuje wyjzedzac Mazda niz Alfa czy np, Mondeo, jedynie kot czasami wymiotuje jak troche przegne :)

Czasami lubię przejechać się mondeo – bardzo miękko się wydaje...i jakby się silnik popsuł...nic nie jedzie :)


baccara14 napisał(a):12. mało jest takich aut w Polsce, nie rzucaja sie w oczy, ale intryguja. najwieksza frajda, jak sie odjezdza wszytskim V6 i zbyt ciezkim V8,

tu się zgodzę – kilka razy po różnych "odjazdach" pytano mnie ze zdziwieniem o parametry samochodu,


baccara14 napisał(a):13. spory bagaznik (455l), ale nie ma mozliwosci rozłozenia siedzc (usztwnienia nadwozia), na tylnej kanapie duzo miejsca,

Dla mnie i tak za mało, szkoda, ze nie ma kombi. Mondeo jest w środku większe i tym rodzinnie jeżdżę.


baccara14 napisał(a):14. swietny sprzet seryjny Bose,

Zgadzam sie, choć znawcy narzekają.


baccara14 napisał(a):15. Przejechałem dopiero 16 tys. km, wiec o serwisie i awariach nic nie moge napisac (jedyna rzecz to zwariował czujnik i informuje o błedzie silnika, ale silnik błedu nie ma, konieczna wyiana czujnika na gwarancji)

A ja 32000 i miałem juz parę przygód serwisowych, co mnie nieco rozczarowało.


baccara14 napisał(a):17. braki w wyposazeniiu: mi osobiscie brakuje inteligentnych wycieraczek i samosciamniajcego sie lusterka wstecznego, wszytsko inne jest

wycieraczki by się przydały,
ford ma niezły patent – ogrzewanie przedniej szyby


baccara14 napisał(a):18. koła 215 niski profl na felgach 18cali nie przeszkadzaja w jezdzie nawet w miescie. uwazam, ze mogły byc szersze min. 225, a optymlanie 235, ale nie mam pewnosci,czy zmiesciły by sie pod karoseria

Ja już jedna oponę wymieniłem

Jest jeszcze parę rzeczy które mi przeszkadzają ale ogólnie jestem bardzo zadowolony i POLECAM..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 10:14
Posty: 162
Skąd: Warszawa
Auto: szybkie sześć

Postprzez Faja » 19 gru 2007, 17:21

grze.gorz napisał(a):baccara14 napisał:

15. Przejechałem dopiero 16 tys. km, wiec o serwisie i awariach nic nie moge napisac (jedyna rzecz to zwariował czujnik i informuje o błedzie silnika, ale silnik błedu nie ma, konieczna wyiana czujnika na gwarancji)

A ja 32000 i miałem juz parę przygód serwisowych, co mnie nieco rozczarowało.

Nie wiem co sie dzieje... ale u nas mamy już 87 tyś i nic po błocie po asfalcie trawie po wszystkim poginalismy autostrady niemieckie max speed są co miesiąc, i nic nam sie nie dzieje... może różnica jest w serwisach, my serwisujemy go w Niemczech:) Osiągi są [jakie?] my mieliśmy 5.9 0-100. po 100 tys zdejmujemy blokadę i parę dupereli zakładamy....
Z chęcią bym uczęszczał na oddzielnej stronie o MPS-sie....
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 20:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez baccara14 » 19 gru 2007, 22:39

grze.gorz napisał(a):baccara14 napisał:

15. Przejechałem dopiero 16 tys. km, wiec o serwisie i awariach nic nie moge napisac (jedyna rzecz to zwariował czujnik i informuje o błedzie silnika, ale silnik błedu nie ma, konieczna wyiana czujnika na gwarancji)

A ja 32000 i miałem juz parę przygód serwisowych, co mnie nieco rozczarowało.


Mozesz zdradzic, jakie to były przygody serwisowe ? Bede bardziej czujny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 19:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

Postprzez baccara14 » 19 gru 2007, 22:50

grze.gorz napisał(a):baccara14 napisał:

7. układ kierowniczy bardzo dobry, ale znam lepsze, troszke za mało prezyzyjny (ma lekkie opóxnienie),

Opóźnienia nie zauważyłem... nie bardzo rozumiem o jakie opóźnienie chodzi


Piszesz, ze masz Mondeo (obojetne czy III czy II). Powonaj prace układu kieroniczego. W mondeo jest bajka. :D Przed mazda miałem mondeo 2,2 TDCI, wiec porwnanie mam. Sporo tez jexdzilem nowym.


grze.gorz napisał(a):baccara14 napisał:

6. zawieszenie rewelacja, zadnych przechłow, idealne na prostych i w zakretach, nie ma znaczenie czy dorga jest dziurawa, zawsze auto jedzie jak po sznurku,

Idzie jak po sznurku ale jednak trochę sie buja – choc gdyby się nie bujał to po polskich drogach nie dało by sie jeździć.
Dodam, że system pomocy przy hamowaniu jest rewelacyjny – dwupasmówka, głębokie koleiny, woda, zmiana pasa i ostre hamowanie i ....nic.... wszyscy cali i zdrowi.


Nie moge sie zgodzic. ze buja. No chyba,ze porownasz do wyczynowych wyscigowek. Alfa 159, signum, mondeo, passat (mysle o wersjach z mocnymi silnikami) to dopiero bujaja. Twardsze sa subaru sti czy evo 9, ale to inna klasa i przeznaczenie. nawet legacy nie jest juz taki twardy jak mps.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2007, 19:56
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: 6MPS

Postprzez andreass » 20 gru 2007, 03:41

MPS miała właśnie swój pierwszy przegląd i wrzucili nam nowy soft do komputera. Czu ktoś wie co jest w nim pozmieniane w porównaniu z poprzednim? Wydaje mi się, że jakby mniej brutalnie wbija się na obroty, ale na większym zakresie ciągnie. Ręki jednak sobie uciąć nie dam, że jest tak napewno, więc pytam grzecznie ;)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2006, 16:42
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Auto: e46 330xd eMpowered by Jetronik, 6 Mps

Postprzez fazer72 » 20 gru 2007, 16:21

Moje poprzednie auto to Focus ST170 i z niego zabrał bym: zawieszenie (twardsze niż w MPSie), fotele (Recaro półskóra, w dupsko nie zimno i trzymanie bajka), ogrzewaną przednią szybę (wygodne to jak diabli, dlaczego w Mazdach tego nie ma?), układ kierowniczy (zajeb.... precyzyjny, w MPSie jest taki trochę "elektryczny" – nie czujesz po czym jedziesz), bixenony (pstryk i mamy dzień w nocy)
Co do MPSa: silnik fajny ale mógłby "ciągnąć" troszeczkę niżej (tak od 2300-500), sprzęgło wymaga przyzwyczajenia (w foce miałem twarde, ale działało płynnie), biegi jak w masło (wolę troszkę bardziej "męskie" skrzynie biegów), heble rewelacja (tylko kto ustala cenę klocków hamulcowych – 900 zł ?), 4x4 ? (jeżdżę głównie w mieście więc trudno coś powiedzieć), ergonomia daje radę, tunel środkowy mógłby mieć miękką wstawkę na wysokości kolana bo od zapierania się noga boli, wykończenie wnętrza cacy.
Generalnie auto daje radę. Nie ma samochodów idealnych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez Muskel » 27 gru 2007, 17:25

Witam,

Nosze sie z zamiarem kupna Mazdy 6 MPS, wyczytalem tutaj dosc duzo pozytywnych opini szczesliwych posiadaczy tego auta. Jedyny minus w tym aucie (jak dla mnie) to to, ze nie da sie zlozyc tylnej kanapy. No chyba ze zgodnie z powiedzeniem "Polak potrafi" udalo sie to komus z was :D
Moje pytanie odnosi sie do kwestii zalozenia instalacji gazowej do tej Mazdy, czy jest to mozliwe?

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 27 gru 2007, 17:14
Posty: 5

Postprzez DISItune » 27 gru 2007, 18:13

Muskel napisał(a):Moje pytanie odnosi sie do kwestii zalozenia instalacji gazowej do tej Mazdy, czy jest to mozliwe?


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <boje się> <szok> <co jest>

podobno nie da to sie trzasnac drzwiami obrotowymi, ale mam głęboką nadzieję, że to druga taka rzecz :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 27 gru 2007, 19:18

Tylna kanapa się składa, tylko zostają żebra wzmacniające karoserię więc gabarytu nie przewieziesz (ewentualnie coś długiego)
Gaz do MPS'a ? Boże pomiłuj. Jak chcesz mieć prawie tak samo fajnie ale oszczędnie to kup audi quatro z dieslem i 4x4 (dodatkowo możesz mieć kombi).
Na gaz to polecam kuchenkę (elektryczne też są dobre, ale prąd drożeje od nowego roku).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 16:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez Muskel » 27 gru 2007, 20:17

fazer72 napisał(a):Tylna kanapa się składa, tylko zostają żebra wzmacniające karoserię więc gabarytu nie przewieziesz (ewentualnie coś długiego)
Gaz do MPS'a ? Boże pomiłuj. Jak chcesz mieć prawie tak samo fajnie ale oszczędnie to kup audi quatro z dieslem i 4x4 (dodatkowo możesz mieć kombi).
Na gaz to polecam kuchenkę (elektryczne też są dobre, ale prąd drożeje od nowego roku).



Za 21000 Euro Audi? 2006 lub 2007 z tym samym wyposazeniem co Mazda? To chyba "dzwona" jakiegos. ;)
Początkujący
 
Od: 27 gru 2007, 17:14
Posty: 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed