Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
fotki założonej "części 710"
później dodam fotorelację z montażu tweeterów:)
później dodam fotorelację z montażu tweeterów:)
ciekawe czy bedzie parzyl jak sie silnik nagrzeje
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Pyton162 napisał(a):teraz mając taki korek oleju można śmiało dolewać olej do v6
oleju muszę trochę dolewać bo mi puszcza przez uszczelnienie silikonem miski olejowej (miałem wymienianą)
promyczek001 napisał(a):ciekawe czy bedzie parzyl jak sie silnik nagrzeje
też się nad tym zastanawiałem;)
W końcu się zabrałem dziś ( a w sumie wczoraj ) za montaż tweeterów (SinusLive Neo25s )
Ponieważ nie mam czasu na zabawy z rzeźbą słupków (a takie umiejscowienie byłoby najlepsze) postanowiłem zamontować w drugim fajnym miejscu – na trójkąciku przy lusterkach:)
Na początek trzeba zdjąć boczek – odkręcamy 4 śruby widoczne na zdjęciu – pod trójkącikiem, za klamką oraz 2 sztuki w schowku (trzeba zdjąć zaślepki)
Tak wyglądają gołe drzwi
Na tym trójkąciku przymocowałem tweeter – jest on na 2 zatrzaskach, ale z wyczuciem trzeba go wyjąć, żeby nie połamać – najbardziej oporny okazał się górny zatrzask
Mocowanie tweetera – tylna część jest pod dwoma różnymi katami, dzięki czemu łatwiej ustawić i odpowiednio skierować głośniczek
Wyjęty trójkącik do którego przykręciłem tweeter – widoczne 2 zatrzaski, oraz gąbka pod spodem, której lepiej chyba nie usuwać, chociaż nie wiem jakie jest jej zadanie;)
Kolejny krok to zrobienie 2 otworów w trójkąciku – górny do przykręcenia mocowania głośnika, a dolny do przepuszczenia kabli. Użyłem wkrętarko – wiertarki bo niepotrzebne były duże obroty – wiertarka przyda się później:)
Przykręcone mocowanie głośnika – użyłem tylko 1 śrubki, żeby móc wykonać ewentualną korektę ustawienia tweeter`a bez konieczności ponownego wiercenia.
Trójkącik z tweeterem wędruje na swoje miejsce i przechodzimy do trudniejszej części zabawy:)
Teraz czas na okablowaine – odłączyłem oryginalna kostkę od głośnika i przeciąłem kable sygnałowe zostawiając kilka centymetrów, żeby inaczej to podłączyć. Ten zestaw filtr odcinający dolne pasmo (szkoda że nie pełna zwrotnica) więc trzeba było doprowadzić sygnał do niego. Kable idą teraz tak, że sygnałowy łączy się z kablem głośnika dolnego i wchodzą w input zwrotnicy, do której podłączony jest również tweeter. Wybrałem takie rozwiązanie, żeby zachować oryginalną kostkę głośnika dolnego
Dalej trzeba przykręcić zwrotnicę do drzwi – tutaj przyda się normalna wiertarka, żeby przewiercić drzwi, no i wybranie miejsca takiego, żeby można było założyć boczek bez problemów.
Kolejny krok to zakładamy boczek z powrotem i cieszymy sie wysokimi tonami w samochodzie:)
Nie mam teraz fotki jak to wygląda złożone do kupy, ponieważ siadła mi bateria w aparacie dodam później
PS.
Obydwa tweetery skierowałem tak, żeby grały w stronę kierowcy
PS. jak już zdejmiemy boczki to warto wyczyścić górne uszczelki szyb – po latach jest na nich taki syf, że nie dziwię się jak mamy porysowane szyby
Ponieważ nie mam czasu na zabawy z rzeźbą słupków (a takie umiejscowienie byłoby najlepsze) postanowiłem zamontować w drugim fajnym miejscu – na trójkąciku przy lusterkach:)
Na początek trzeba zdjąć boczek – odkręcamy 4 śruby widoczne na zdjęciu – pod trójkącikiem, za klamką oraz 2 sztuki w schowku (trzeba zdjąć zaślepki)
Tak wyglądają gołe drzwi
Na tym trójkąciku przymocowałem tweeter – jest on na 2 zatrzaskach, ale z wyczuciem trzeba go wyjąć, żeby nie połamać – najbardziej oporny okazał się górny zatrzask
Mocowanie tweetera – tylna część jest pod dwoma różnymi katami, dzięki czemu łatwiej ustawić i odpowiednio skierować głośniczek
Wyjęty trójkącik do którego przykręciłem tweeter – widoczne 2 zatrzaski, oraz gąbka pod spodem, której lepiej chyba nie usuwać, chociaż nie wiem jakie jest jej zadanie;)
Kolejny krok to zrobienie 2 otworów w trójkąciku – górny do przykręcenia mocowania głośnika, a dolny do przepuszczenia kabli. Użyłem wkrętarko – wiertarki bo niepotrzebne były duże obroty – wiertarka przyda się później:)
Przykręcone mocowanie głośnika – użyłem tylko 1 śrubki, żeby móc wykonać ewentualną korektę ustawienia tweeter`a bez konieczności ponownego wiercenia.
Trójkącik z tweeterem wędruje na swoje miejsce i przechodzimy do trudniejszej części zabawy:)
Teraz czas na okablowaine – odłączyłem oryginalna kostkę od głośnika i przeciąłem kable sygnałowe zostawiając kilka centymetrów, żeby inaczej to podłączyć. Ten zestaw filtr odcinający dolne pasmo (szkoda że nie pełna zwrotnica) więc trzeba było doprowadzić sygnał do niego. Kable idą teraz tak, że sygnałowy łączy się z kablem głośnika dolnego i wchodzą w input zwrotnicy, do której podłączony jest również tweeter. Wybrałem takie rozwiązanie, żeby zachować oryginalną kostkę głośnika dolnego
Dalej trzeba przykręcić zwrotnicę do drzwi – tutaj przyda się normalna wiertarka, żeby przewiercić drzwi, no i wybranie miejsca takiego, żeby można było założyć boczek bez problemów.
Kolejny krok to zakładamy boczek z powrotem i cieszymy sie wysokimi tonami w samochodzie:)
Nie mam teraz fotki jak to wygląda złożone do kupy, ponieważ siadła mi bateria w aparacie dodam później
PS.
Obydwa tweetery skierowałem tak, żeby grały w stronę kierowcy
PS. jak już zdejmiemy boczki to warto wyczyścić górne uszczelki szyb – po latach jest na nich taki syf, że nie dziwię się jak mamy porysowane szyby
a może 17 cali??:)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Wiekszosc z tych wzorow jest juz zbyt oklepana i jezdzi na zbyt wilu golfach No i nawet Don ma bardzo podobne zimowki
Ale mi sie podoba wzor nr 1 i to bardzo. Chociaz maja rant i sruby, ale sa takie jakies ciekawe.
Nr 7 tez moglby calkiem ok sie prezentowac. A nr 6 jest chyba najbardziej w Twoim stylu, czyli czarny srodek i polerowany rant Tez by to moglo fajnie wygladac.
No a 17" to na pewno rozsadny wybor, chociaz moje zdanie na temat wielkosci felg chyba znasz Size matters
Ale mi sie podoba wzor nr 1 i to bardzo. Chociaz maja rant i sruby, ale sa takie jakies ciekawe.
Nr 7 tez moglby calkiem ok sie prezentowac. A nr 6 jest chyba najbardziej w Twoim stylu, czyli czarny srodek i polerowany rant Tez by to moglo fajnie wygladac.
No a 17" to na pewno rozsadny wybor, chociaz moje zdanie na temat wielkosci felg chyba znasz Size matters
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
właściwie moim faworytem jest model Sokudo ze śrdokiem ciemno grafitowym:) nr.6 sa łądne ale mają za ostre kształty i nie będą się dobrze komponowały z płynną linią BA:)
promyczek001 napisał(a):ciekawe czy bedzie parzyl jak sie silnik nagrzeje język
parzy ten korek, bo tez taki mam... Lepiej poczekac az autko ostygnie
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
I ja tez, ale jeszcze nie zakladalem Bardzo fajna fotorelacja!
W kwestii felg zdecydowanie "siodemka", prezentuje sie klasowo i optycznie powieksza obrecz. "Jedynka" tez jest okej. Ciagniesz je ze Stanow, Adasiu?
W kwestii felg zdecydowanie "siodemka", prezentuje sie klasowo i optycznie powieksza obrecz. "Jedynka" tez jest okej. Ciagniesz je ze Stanow, Adasiu?
Globy napisał(a):Ciagniesz je ze Stanow, Adasiu?
dokładnie, i być może będę miał w tym interes do Twojego brata
do tego z USA jeszcze pewnie opony do kompletu przylecą
ale tak jak pisałem, w niedzielę się wyjaśni czy będę miał na to budżet:)
Powodzenia, i tak jest sliczna
Cześć.
Przepiękna. naprawdę podoba mi się to autko i ten silniczek.
Następczyni mojego to właśnie ten model Madzi
Widzę że każdą przeróbkę dogłębnie planowałeś i nic na łapu capu i chybił trafił nie robiłeś.
Wielkie słowa uznania.
Pozdrawiam.
Przepiękna. naprawdę podoba mi się to autko i ten silniczek.
Następczyni mojego to właśnie ten model Madzi
Widzę że każdą przeróbkę dogłębnie planowałeś i nic na łapu capu i chybił trafił nie robiłeś.
Wielkie słowa uznania.
Pozdrawiam.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
Moc Poranka napisał(a):Wielkie słowa uznania.
dzięki:) jeszcze trochę pracy i pieniędzy ( z zwłaszcza tego ) i będzie miód malina:)
tymczasem dziś zawitał do mnie kurier z nowym ogumieniem
Falken FK 452 205/50ZR16
u Smirnoffa zamówiony już komplet sprzęgła Exedy, oraz kilka pierdółek zawieszenia:)
super wózek!!!!
ja mam F z 92r 1.6 16V ale planuje kupić w najbliższym czasie taką jak twoja madzia CUDEŃKO na kółkach
mam pytanko do Ciebie........... ile ta piękność spala na 100km
ja mam F z 92r 1.6 16V ale planuje kupić w najbliższym czasie taką jak twoja madzia CUDEŃKO na kółkach
mam pytanko do Ciebie........... ile ta piękność spala na 100km
-
Rafler
ładnie oponki dobree a nie wolałeś toyo jakiś
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
Rafler napisał(a):mam pytanko do Ciebie........... ile ta piękność spala na 100km
teraz jakieś 11,3 litra
krakusik mx-3 napisał(a):oponki dobree a nie wolałeś toyo jakiś
różnice między Falken a Toyo są pewnie czysto marketingowe:) o Falkenach mam opinie z pierwszej ręki, od osoby która się na tym zna i dużo jeździ:) poza tym Toyo są droższe o prawie 400zł (komplet)
a co do felg z poprzedniej strony, to jesli się zdecyduje na import z USA to będą to Enkei
trochę się działo przez ostatnie kilka dni
w poniedziałek zamontowany został nowy komplet sprzęgła + wymienionych kilka elementów przedniego zawieszenia – w końcu cisza, spokój nic nie stuka i nie puka, auto sie o wiele lepiej prowadzi
dzisiaj przyszedł czas na zmianę kapci na letnie Falkeny, oraz ustawiona laserowo geometria
jeszcze w poniedziałek mam wymianę poduszek tylnego stabilizatora i zawiecha jest OK:)
w maju planuje zmienić filtr powietrza na jakiś markowy, oraz usunięcie katalizatora i wspawanie rurki w jego miejsce – w żadne strumienice się bawić nie będę
w poniedziałek zamontowany został nowy komplet sprzęgła + wymienionych kilka elementów przedniego zawieszenia – w końcu cisza, spokój nic nie stuka i nie puka, auto sie o wiele lepiej prowadzi
dzisiaj przyszedł czas na zmianę kapci na letnie Falkeny, oraz ustawiona laserowo geometria
jeszcze w poniedziałek mam wymianę poduszek tylnego stabilizatora i zawiecha jest OK:)
w maju planuje zmienić filtr powietrza na jakiś markowy, oraz usunięcie katalizatora i wspawanie rurki w jego miejsce – w żadne strumienice się bawić nie będę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości