Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
no zrobione pompa jest ok premasica smiga az miło koszt to 3700 zł zmontazem i demontazem apal od cyknięcia ,robiłem w mabi walą w h..a z terminami ale naprawde są konkretni ,moja znajoma robiła w pezalu w gdańsku zapłaciła 2000 zł i auto pojezdziło z 2 dni i znowu lipa od 3 miesięcy stoi i niepotrafią tego naprawic porazka......
Tanz Der Teufel
- Od: 29 cze 2005, 16:39
- Posty: 101
- Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
- Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.
3700 zł to dużo, ale nie jest to aż tak kosmiczna cena, inni płacili o wiele więcej. Super, że wszystko jest w porządku i jesteś zadowolony.
Decyzja o oddaniu do naprawy do Mabi była jak najbardziej słuszna. Rzeczywiście lepiej oddać auto do dobrego warsztatu i mieć gwarancję dobrze wykonanej roboty niż głupio oszczędzać i jeździć na poprawki po kilka razy.
Decyzja o oddaniu do naprawy do Mabi była jak najbardziej słuszna. Rzeczywiście lepiej oddać auto do dobrego warsztatu i mieć gwarancję dobrze wykonanej roboty niż głupio oszczędzać i jeździć na poprawki po kilka razy.
Wiecie co – ja się może nie znam na pompach a tym bardziej na dieslach, ale u mnie w okolicy ostatnio kilka osób musiało regenerować pompę w dieslu i tak:
bmw – koszt naprawy 5kpln
fordzik mondziak – łącznie 3,8kpln
renault – nie zapytałem, bo gościu ma słabe serce a olejów nie miałem przy sobie
astra 2.0 – 4,5kpln
myślę, ża taki sobie Nadarzyn jest całkiem niezłym rozwiązaniem.
Ceny części i usług do DiTD systematycznie tanieją, bo te auta zaczynają być u nas popularne. Unikajmy więc histerii, bo to zbędne.
Im nowszy diesel tym droższe naprawy/remonty/serwis.
bmw – koszt naprawy 5kpln
fordzik mondziak – łącznie 3,8kpln
renault – nie zapytałem, bo gościu ma słabe serce a olejów nie miałem przy sobie
astra 2.0 – 4,5kpln
myślę, ża taki sobie Nadarzyn jest całkiem niezłym rozwiązaniem.
Ceny części i usług do DiTD systematycznie tanieją, bo te auta zaczynają być u nas popularne. Unikajmy więc histerii, bo to zbędne.
Im nowszy diesel tym droższe naprawy/remonty/serwis.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
badolog napisał(a):renault thalia 1.5 zaspiewali 6 tys .
Czyli sam widzisz, że 3 tysiące zł za bilet do nobilitującego Klubu Posiadaczy DITD to nic w porówniu ze wstydem wynikającym z jazdy tak kiepawym autem jak Renia Talia naprawiona za 6 tysi...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
xANDy napisał(a):Im nowszy diesel tym droższe naprawy/remonty/serwis.
Też tak myśle.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Jeśli dobrze kojarzę, to dCI 1,5 działa na delphi... i takie coś jest tak drogie w naprawach...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Wczoraj wlałem do zbiornika formułę STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Celem zabiegu była tylko i wyłącznie profilaktyka. Problemów z układem paliwowym oczywiście nie mam (odpukać), reszta też gra na medal. Po przejechaniu 120km nie odczułem żadnych spadków mocy czy innych niepożądanych zjawisk. Na razie mogę mówić jedynie o autosugestii (że niby autko ciszej pracuje itp.itd. ). Więcej napiszę po wypaleniu całego zbiornika paliwa.
Zdecydowałem się na STP ponieważ z tą firmą miałem najwięcej do czynienia. Kilkanaście lat temu kupiłem smar ich produkcji i od tamtej pory marka ta ma uznanie w moich oczach. Korzystałem również z pianki do czyszczenia tapicerek.
Zdecydowałem się na STP ponieważ z tą firmą miałem najwięcej do czynienia. Kilkanaście lat temu kupiłem smar ich produkcji i od tamtej pory marka ta ma uznanie w moich oczach. Korzystałem również z pianki do czyszczenia tapicerek.
badolog napisał(a):czy po montazu pompy paliwa ustawia sie jakies zapłony czy cóś
raczej nie, tam nie ma co ustawiać, a jeżeli coś trzeba było (kalibracja pompy), to powinno to zrobić MABI
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Jestem innego zdania ....Nadarzyn nie wszystko zrobi ( zawiodłem się 3 razy , po naprawie pompy auto jezdzilo 4 dni i padło ) teraz tylko Mabi ....drogo ale solidnie , przede wszystkim ludzie mają pojecie i aparature do tego tematu.xANDy napisał(a):taki sobie Nadarzyn jest całkiem niezłym rozwiązaniem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
badolog napisał(a):pozatym po naprawie pompy auto dostało takiego wigoru ze niemogę jej opanowac
Dynamika tego silnika w główniej mierze zależy właśnie od tego w jakim stanie jest pompa u mnie pomogło czyszczenie dolotu bo pompa wtryskowa jest w b. dobrej kondycji jak ktoś ma zajechaną pompę to nie ma sensu ruszać reszty..
Tak czytam i czyatm aż się dziś zalogowałem bo już nie mogę. Ja wiem że nowe diesle są drogie. Zaawansowane. Ale dlaczego do japońskich tak trudno o jakieś części?!? W mojej w grudniu umarła pompa, raz paliła raz nie. Przy okazji stwierdzania wyszło że trzeba by ruszyć rozrząd bo juz czas. Po lekturze tutaj zacząłem szukać. Ceny różnią się dramatycznie. Ale nie o to chodzi. Chcąc wykluczyć problem zapalania spróbowaliśmy (znajomy warsztat) ruszyć swiece aby je poprostu wymienić jakby co. tak zapobiegawczo. Po odkręceniu jednej okazało sie że dupa trzeba wymieniać zaznaczę ze kontrolka nic nie mrygała. I co? wszystko fajnie tylko jedna się urwała w gnieżdzie a druga wogóle ukręciła. Trzeba było sciągać głowice i do fachowca dobrze że paru znam to i od głowic się znalazł.Tak więc przy pomocy zepsutej pompy mam zrobiony rozrząd, zaślepiony egr, wyczyszczone ze smoły w środku, nowe świece, filtry płaszczyzne głowicy, uszczelki. A samochód dalej stoi bo jak powiedzieli macherzy od pomp zepsuty jest zawór dawkowania. I tu pytanie? czy jest to któryś z tych co tu nazwy krążą? I czy to prawda że jest on trudny do dostania? Wręcz niemozliwy? Szukać pompy nie będę bo znając moje szczęście kupie drugą zepsutą. I wogóle w jakiej jeszcze mazdzie występuje taki typ pompy jak w premacy z RF2A?
Koszt dotychczas był nie tak wielki jak podajecie za wszystko 2200 plus pompiarz, który też powiedział mi (po kolejnej znajomości) cene duzo mniejszą niż normalnie. Tylko twierdził że taki zawór to juz o tak, później miał byc używany juz o tak z gwarancją a teraz nie ma wogóle...
PS.Znalazłem coś takiego ,tylko zastanawia mnie napis na pompie... Hungary?!?!
http://photos02.allegro.pl/photos/orygi ... /309366213
Koszt dotychczas był nie tak wielki jak podajecie za wszystko 2200 plus pompiarz, który też powiedział mi (po kolejnej znajomości) cene duzo mniejszą niż normalnie. Tylko twierdził że taki zawór to juz o tak, później miał byc używany juz o tak z gwarancją a teraz nie ma wogóle...
PS.Znalazłem coś takiego ,tylko zastanawia mnie napis na pompie... Hungary?!?!
http://photos02.allegro.pl/photos/orygi ... /309366213
nick555 napisał(a):I wogóle w jakiej jeszcze mazdzie występuje taki typ pompy jak w premacy z RF2A?
Witam!W 323F,S (BJ) DiTD i w 626 z DiTD.Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
nick555 napisał(a):za wszystko 2200 plus pompiarz,
2200 za rozrząd, świece z naprawą głowicy, zaślepka na EGR i pewnie jeszcze kilka innych "pierdół" z robicizną ????
no i PLUS pompiarz, po naprawie którego nie odpala
nie wiem i nie nie chcę wiedzieć ile w Twoim przypadku wynosi plus, ale coś mi się zdaje, że te Twoje znajomości Cię wykończą jeśli nie finansowo to nerwowo
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości