Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
mój może stać pół godziny na wolnych obrotach i nic nie dymi a do tego nie pali oleju wcale a turbo ma przebieg ponad 200kkm. tak więc coś mazda dała ciała z tymi MPSami bo nie powinno być tak jak opisujecie...
marek, zgodze sie z Toba, ze mazda dala ciala z MPS/Mazdaspeed. Turbo to tylko jedna z kilku bolaczek tego auta Co ciekawe, nie zdarza sie w kazdym egzemplarzu. Ja u siebie poki co na gwarancji mialem jedynie naprawiana antene od "keyless entry" (nie wiem jaka jest polska nazwa tego) i korek wlewu paliwa
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
andreass – jaki jest sens porownywac 6MPS (turbo, AWD, 256KM i 6.6 do setki) z CRXem (nawet i VTI – raptem 160KM i 7.7 do setki)? toc to dwa rozne samochody..
323F BG 1.8 | Prelude 2.2vtec JDM | MX-6 2.5v6 EDM | MX-6 JDM KLZE | Civic 1.6esi | Civic 1.8VTI | Przekonywanie drugiej polowy do Imprezy – in progress
- Od: 23 mar 2004, 13:32
- Posty: 103
radnor napisał(a):andreass – jaki jest sens porownywac 6MPS (turbo, AWD, 256KM i 6.6 do setki) z CRXem (nawet i VTI – raptem 160KM i 7.7 do setki)? toc to dwa rozne samochody..
porownaj wage sam andreass napisał ze Honda szybsza od Audi, a przeciez jaki jest sens je porownywac skoro Audi ma 4.2litra i quattro
Nie sądze by było to objawem siadajacej turbiny...
Nam sie to powtarza też gdy sie stoi w korku długo lub silnik chodzi po prostu ok 15 min. również gdy właczy sie podgrzewanie tylnej szyby z lusterkami, przyspiesza to ten proces, moze za doza dawka paliwa do silnika, przez co spalanie nie jest pełne i bardziej kopci, mamy to od 20 tys km i az do teraz 96 tys km, a silnik nie traci mocy, turbina była spradzana 2x cała w porzadku. Co ciekawe te turbiny raczej sa trwałe, tak stwierdził koleś ktory je sciaga i montuje do nissanów Łatwo zwalić na turbo jednak to nie to. Olej również schodzi szybciej gdy stoi a nie jezdzi. Jest coś co trzeba dokładnie sprawdzić o czym japończycy napewno wiedzieli gdy wypuszczali MPS-a:) Co ciekawe kolega z Ameryki dowiedział sie że turbiny ktory zostały wymieniane na gwaracji zostawały dalej w obiegu czesci zamiennych bo były w porzadku, nie wszsystkie ale wiekrzosc:)
Myśle że kopcenie oprocz tego że troche siara to nic wielkiego nie powoduje, kilometry pokarza.
Za wszelkie błedy przepraszam, troche sie spieszyłem to piszac.
Pozdrawiam
Faja
Nam sie to powtarza też gdy sie stoi w korku długo lub silnik chodzi po prostu ok 15 min. również gdy właczy sie podgrzewanie tylnej szyby z lusterkami, przyspiesza to ten proces, moze za doza dawka paliwa do silnika, przez co spalanie nie jest pełne i bardziej kopci, mamy to od 20 tys km i az do teraz 96 tys km, a silnik nie traci mocy, turbina była spradzana 2x cała w porzadku. Co ciekawe te turbiny raczej sa trwałe, tak stwierdził koleś ktory je sciaga i montuje do nissanów Łatwo zwalić na turbo jednak to nie to. Olej również schodzi szybciej gdy stoi a nie jezdzi. Jest coś co trzeba dokładnie sprawdzić o czym japończycy napewno wiedzieli gdy wypuszczali MPS-a:) Co ciekawe kolega z Ameryki dowiedział sie że turbiny ktory zostały wymieniane na gwaracji zostawały dalej w obiegu czesci zamiennych bo były w porzadku, nie wszsystkie ale wiekrzosc:)
Myśle że kopcenie oprocz tego że troche siara to nic wielkiego nie powoduje, kilometry pokarza.
Za wszelkie błedy przepraszam, troche sie spieszyłem to piszac.
Pozdrawiam
Faja
Zoom-Zoom!
Faja napisał(a):mamy to od 20 tys km i az do teraz 96 tys km
czyli nie jest to normalne.
gdyby dym był białawy, biało/siwy to byłoby ok.
ale dym nebieski to spalony olej a nie benzyna.
jakie tam jest niby turbo ze do nissanow montuja ?
Faja napisał(a):Co ciekawe kolega z Ameryki dowiedział sie że turbiny ktory zostały wymieniane na gwaracji zostawały dalej w obiegu czesci zamiennych bo były w porzadku, nie wszsystkie ale wiekrzosc:)
bo turbiny się regenruje i sprzedaje ponownie i można na tym zarobić. nikt nie wyrzuci turbo z padniętymi uszczelniaczami do kosza bo szkoda kasy.
marek napisał(a):nikt nie wyrzuci turbo z padniętymi uszczelniaczami do kosza bo szkoda kasy.
chyba ze sie ma tb2810 i po zmianie uszczelniaczy nikt nie potrafi jej wywazyc
Faja – turbo moze dymic jak parowoz i brac 5l na 300km a bedzie dmuchalo tyle ile ma dmuchac
Ravo, serio miałem po Ciebie dzwonić, ale nie miałem numeru, a ArtX miał komę zgaszoną. Ale nie po to żebyś mi pupę łoił na suchym asfalcie, ale żebyś się z wymienioną wcześniej S2 290konną sprawdził. Byłoby ciekawieAndreas dawaj ze mna zobaczymy co jest szybsze hehehe
radnor – co do porównywania się z delsolką – nigdy nie wiesz na ile dłubane silniki mają ludzie w tych autach. Poza tym nie liczy się moc tylko stosunek mocy do masy – m.in. dlatego złoiłem pupę gościowi w aucie które miało 5.7 litra pojemności (prawie dwa i pół raza więcej niż ja), 8 cylindrów (2x więcej niż ja), 350 koni (90 więcej niż ja), ale też 400 kilo więcej niż ja – to wystarczyło żeby na starcie uciec mu o 15 metrów.
- Od: 7 sty 2006, 17:42
- Posty: 234
- Skąd: Wrocław
- Auto: e46 330xd eMpowered by Jetronik, 6 Mps
Faja napisał(a):Myśle że kopcenie oprocz tego że troche siara to nic wielkiego nie powoduje, kilometry pokarza.
Wydaje mi sie, ze takie objawy w aucie tej klasy to po prostu nieporozumienie. ! Musi cos byc nie tak. Moze jeszcze u Ciebie nie wyszlo. Moj tez mocy nie traci, ale do konca gwarncji jeszcze troche wiec moze cos sie okaze.
Tak czy inaczej jedzie znowu do serwisu (takze z hamulacmi z przodu), tym razem NORMALNEGO, bo ostatni serwis to banda.
Wg nich podczas hamowania jest normalnie, a ja ciagle slysze dudnieniei czuje pogorszenie sily hamowania. Z kazda setka klkimetrow to nawet coraz wyraźniej.
- Od: 25 kwi 2007, 20:56
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: 6MPS
Tyle że u nas jest to biały dym i po wgraniu nowego softa sie zmniejszyło
Jeśli chodzi o wyścigi, to honde s2000 sie łyka ale niewiem jak na 1/4 z ta co sie scigalismy miała dłubniety wydech nie wiem czy cos jeszcze, to co rozpoznałem na poczatku i po dzwieku
Jeśli chodzi o wyścigi, to honde s2000 sie łyka ale niewiem jak na 1/4 z ta co sie scigalismy miała dłubniety wydech nie wiem czy cos jeszcze, to co rozpoznałem na poczatku i po dzwieku
Zoom-Zoom!
a zeby nie bylo takich problemow o jakich piszecie to trzeba bedzie za jakis czas zrobic kilka modow, zeby miec tak ze 330-350KM
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
odp znajduje sie tutaj http://www.streetunit.com/product_p/atp-ms6-005.htm
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
baccara14 napisał(a):Ponownie pojawił sie 'pieknie' pachnacy niebieski dym. Przejechalem ok. 200 m (delikatnie) i zatrzymalem sie bo milem wazny telefon. Rozmawialem przez telefon przy wlaczonym silniku ponad 15 minut i wtedy zaczelo dymic.
kowalesik napisał(a):baccara, te objawy, ktore opisujesz to jest turbo. Padaja uszczelnienia w turbinie. Wymiana samych uszczelek moze niewiele zmienic i bedzie konieczna wymiana calego turbo
Macie takie same problemy, co 2.3L miller?
Tak z ciekawosci, ile kosztuje nowe turbo (w ASO),a ile kosztuje regeneracja? Jest jakas firma, ktora juz sie tym zajmuje? Ew. ile kosztuje Master Kit do takiego turbo?
Pozdrawiam,
voytecku.
ponownie odsyłam do tej wielkiej ksiegi wiedzy – http://mrlilguycdfps.com/Site/Welcome_files/speed6.pdf
a konkretnie do strony 28
pzdr
a konkretnie do strony 28
pzdr
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
grze.gorz napisał(a):Mam pytanie z innej beczki.
Jakie opony polecacie. Ja jestem zadowolony z "fabrycznych", ale może są lepsze – wiadomo, lepsze wrogiem dobrego...
jeździłem w zbliżonych rozmmiarach na GoodYear F1, Falken FK-451, Uniroyal RainSport 1, Dunlop SP Sport i fabryczne RE50A są imho zdecydowanie najlepsze
Uniroyale są niesamowite na deszczu, tu jeszcze nie mialem okazji pojeździć na RE50A w takich złych warunkach jak na RainSportach wiec nie moge jeszcze ich do konca porownac. Uniroyale są dużo miększe
Jeżdżę na Vredesteinach Ultrac Sessanta 225/45/18 i na razie powiem tyle:
na lekko mokrym i zimnym (4-8 C) trochę strach
na suchym i w miarę ciepłym (12-18 C) piszczą przy ostrzejszym wejściu w zakręt ale przy hamowaniu pięknie "kleją" (nie uruchamiają ABS-u i stają w miejscu)
Biorąc pod uwagę, to że opony typu UHP zaczynają prawidłowo pracować powyżej 15 C czekam na ocieplenie.
na lekko mokrym i zimnym (4-8 C) trochę strach
na suchym i w miarę ciepłym (12-18 C) piszczą przy ostrzejszym wejściu w zakręt ale przy hamowaniu pięknie "kleją" (nie uruchamiają ABS-u i stają w miejscu)
Biorąc pod uwagę, to że opony typu UHP zaczynają prawidłowo pracować powyżej 15 C czekam na ocieplenie.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Znajomy co sciga sie trochę na torze powiedział mi ze te "fabryczne" są bardzo dobre (i generalnie nic lepszego nie znajdę).grze.gorz napisał(a):Mam pytanie z innej beczki.
Jakie opony polecacie. Ja jestem zadowolony z "fabrycznych", ale może są lepsze – wiadomo, lepsze wrogiem dobrego...
- Od: 31 mar 2008, 20:08
- Posty: 68
- Auto: 6MPS
Pirelli pzero rosso mamy aktualnie zalety to:
-Mniejsza ścieralność
-lepszy aquaplaning
Wady:
-Gorsze na suchej, przy wysokiej temp. samochód na zakrętach pływa.
-gorsze hamowanie
Tak porównując do seryjnych
-Mniejsza ścieralność
-lepszy aquaplaning
Wady:
-Gorsze na suchej, przy wysokiej temp. samochód na zakrętach pływa.
-gorsze hamowanie
Tak porównując do seryjnych
Zoom-Zoom!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości