mazdy – Jaki silnik lepszy i ekonomiczniejszy
Jak w temacie
Jaki silnik lepszy i ekonomiczniejszy 323F 2.0 GT BA, 1.8 V6 z MX3, 323F BG 1.8 DOHC 16v GT
Jaki silnik lepszy i ekonomiczniejszy 323F 2.0 GT BA, 1.8 V6 z MX3, 323F BG 1.8 DOHC 16v GT
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
Moc Poranka – co masz na myśli pisząc lepszy? Chcesz lepszy silnik czy szybsze auto?
A jeśli szybsze to w jakim sensie szybsze? Na 400m? Od 0-100km/h? O największym Vmax?
Spalanie najmniejsze raczej będzie miał BP.
K8 i KF palą praktycznie tyle samo (niewiele więcej niż BP).
A jeśli szybsze to w jakim sensie szybsze? Na 400m? Od 0-100km/h? O największym Vmax?
Spalanie najmniejsze raczej będzie miał BP.
K8 i KF palą praktycznie tyle samo (niewiele więcej niż BP).
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
chodziło mi o ekonomikę i przyśpiech ?
Zastanawiałem się kiedyś przed zakupem swojego.
Nie lezy mi zwykły CYWIL więc te silniki Mazdy są nawet nawet.
Więc chciałem wiedzieć co o nich sądzicie w bezpośrednim starciu.
Pozdrawiam.
Zastanawiałem się kiedyś przed zakupem swojego.
Nie lezy mi zwykły CYWIL więc te silniki Mazdy są nawet nawet.
Więc chciałem wiedzieć co o nich sądzicie w bezpośrednim starciu.
Pozdrawiam.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
Pawlak ty nie bądz taki pewny Bo to ze mnie wczoraj objechales to dlatego ze jechalem w dwie osoby i mialem wachy pod korek
-
Lukasz_zdw
Lukasz_zdw napisał(a):Pawlak ty nie bądz taki pewny Bo to ze mnie wczoraj objechales to dlatego ze jechalem w dwie osoby i mialem wachy pod korek
Wachy pod korek i jeszcze niedobrze Ale spoko zrobimy spara jeszcze raz
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Moze i ja się podczepie :
kurcze panowie, a co myslicie o mx-6 2,5 l Ile to moze zeźreć i jak to jedzie – miał ktoś okazje Tak myslę że jak da się tym palić 10l. to kupię 2,5 a jak nie bardzo to zadowole się 2.0 ;/
kurcze panowie, a co myslicie o mx-6 2,5 l Ile to moze zeźreć i jak to jedzie – miał ktoś okazje Tak myslę że jak da się tym palić 10l. to kupię 2,5 a jak nie bardzo to zadowole się 2.0 ;/
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
kolego z tego co dzisiaj czytalem na forum to podobno zrowy KF objedzie mx6 KL w automacie ale z manualem szans nie ma. jak chodzi o spalanie to watpie zebys V6 osiągnął 10L Moje K8 przy spokojnej jeździe pije ok 11- 12 litrow a jak pocisne to ok 16:) Podejrzewam ze KL'ką jak osiągniesz spalanie takie jak ja to bedzie super. Pawlaka KF tez cos pod 12 pali przy normalnej jeździe.
-
Lukasz_zdw
jeśli uważasz ze 2.0 spali Ci 10 to odpuść sobie temat silnika V6. Te auta kupuje się dla frajdy z jazdy, a żeby ona była to na spalanie nie można patrzeć Jak lubisz wcisnąć to licz sie ze spalaniem 16 litrów. Spokojna jazda to okolo 11 – 12. Mowie tutaj o silnikach 1.8 V6 i 2.0 V6 bo z nimi mam do czynienia. Owszem da sie zejść na 10 ale wtedy nie mozesz powiedzieć ze jechałeś, tylko blokowałeś ruch na drodze . Oczywiście pisze tutaj o trybie miejskim bo poza miastem zejdziesz spokojnie na 7 jadąc 80km/h )
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, 20:00 przez pawlak32, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
kurcze, bo jak tak czytam wasze posty to aż się łezka kręci – ja też kce V6
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
A mnie 1.8 GT spala 12
Nic mniej a zapidala
Nie jestem, pewien czy łatwo dał byś sobie radę. O ile się orientuje jest od was lżejszy o jakieś 200 kg.
Pozdrawiam.
Ale dziękuje za informację o spalaniu.
Nic mniej a zapidala
Lukasz_zdw napisał(a):Nie ma problemu tylko przydaloby sie jeszcze jakieś BG BP do sprania faja
Nie jestem, pewien czy łatwo dał byś sobie radę. O ile się orientuje jest od was lżejszy o jakieś 200 kg.
Pozdrawiam.
Ale dziękuje za informację o spalaniu.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
chetnie bym to sprawdzil bo nie probowalem sie z GT
Ale skoro twoje GT spala tez 12 no to ja juz wiem ze wybralbym V6 skoro spalanie takie samo a ten dzwiek V6
Ale skoro twoje GT spala tez 12 no to ja juz wiem ze wybralbym V6 skoro spalanie takie samo a ten dzwiek V6
-
Lukasz_zdw
Ale skoro twoje GT spala tez 12 no to ja juz wiem ze wybralbym V6 skoro spalanie takie samo a ten dzwiek V6
Zgoda w 100%
No ale ja nie oszczędzam jej tylko deptam ile wlezie i ile fabryka daje
No może przesadziłem 11,12
spalanie kosmos frajda z posiadania tego silnika kosmos x10
Pozdrawiam.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
zmierz sobie kiedys stoperem ile masz do 100 tylko zrob ze 2 – 3 proby i napisz nam co ci wyszlo wtedy porownamy mniej wiecej na co kogo stac
-
Lukasz_zdw
BG 1.8 16V zależnie od mocy:
Moc maksymalna: 103 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 sek.
Moc maksymalna: 128 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sek.
BA 2.0 V6
Moc maksymalna: 144 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,4 sek.
MX3 1.8 V6
Moc maksymalna: 133 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 sek.
Jak widać powyżej (dane z naszej strony) BG wypada najlepiej, następnie MX, a na końcu BA. Waga robi swoje
a i jeszcze MX6 2.5 V6
Moc maksymalna: 165 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 sek.
Trzeba pamiętać, że "co z tego że lokomotywa gwizda jak kierowca piz...da"
A do tego mam wrażenie że V6 Mazdy raczej słabo trzymają seryjną moc.
Moc maksymalna: 103 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 sek.
Moc maksymalna: 128 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 sek.
BA 2.0 V6
Moc maksymalna: 144 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,4 sek.
MX3 1.8 V6
Moc maksymalna: 133 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 sek.
Jak widać powyżej (dane z naszej strony) BG wypada najlepiej, następnie MX, a na końcu BA. Waga robi swoje
a i jeszcze MX6 2.5 V6
Moc maksymalna: 165 KM
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 sek.
Trzeba pamiętać, że "co z tego że lokomotywa gwizda jak kierowca piz...da"
A do tego mam wrażenie że V6 Mazdy raczej słabo trzymają seryjną moc.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky ale te dane katalogowe jak widac nie są wiarygodne bo KF w BA objeżdza K8 takze najlepiej jest sprawdzac na ustawkach ale jeśli nie ma takiej mozliwosci trzeba sobie samemu kilka razy sprawdzic bo w dane producenta nie ma co wierzyc bo w przypadku BA KF są bardzo przesadzone.
-
Lukasz_zdw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości