Mazda 323F 1,5 Z5 BA 1997r
Troche słabo to widać w tym świetle,ale na żywo prezentuje się świetnie.Progi obniżyły autko wizualnie,przyciemnione szybki bardzo dobrze sie komponują.Ogólnie zmiany na duży plus!
- Od: 15 lut 2008, 20:57
- Posty: 86
- Skąd: Opolskie
- Auto: Mazda 323F BA 95r. 1.8 automat
zrób jakieś foto w rozdzielczości 800x600 ze światłem na samochód
Bardzo mi się podoba
No i tak jak sądziłem ten spoiler już nie razi.
No i tak jak sądziłem ten spoiler już nie razi.
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Ooo taki delikatny tuning mi sie podoba Felgi super Tylko lotkę byś mógł dać seryjną
Piękności Moja http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=piro21
Chcesz być pierwszy po prostej ? Kup dobre auto..
Chcesz być pierwszy na zakrętach....To naucz się jeździć
Chcesz być pierwszy po prostej ? Kup dobre auto..
Chcesz być pierwszy na zakrętach....To naucz się jeździć
- Od: 25 maja 2007, 00:42
- Posty: 199
- Skąd: Wałbrzych rzecz jasna :]
- Auto: Mazda Mx-3 1,6 16v ohc
lantis napisał(a):
Ale chlapacze to koniecznie załatw.
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
wyszlo naprawde fajnie. Dobrze ze jednak przynajmniej w kilku rzeczach nas posluchales Jednak forumowicze do czegos potrafia byc przydatni
Tylko tak jak juz bylo wspomniane, zalatw chociaz chlapacze do tylnego zderzaka albo cos z nim wykombinuj, bo to jedyny element ktory teraz zostal taki zwykly
Tylko tak jak juz bylo wspomniane, zalatw chociaz chlapacze do tylnego zderzaka albo cos z nim wykombinuj, bo to jedyny element ktory teraz zostal taki zwykly
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
ja bym ja zglebil jeszcze
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
ładnie jest
- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
No i bomba.
Teraz jest zgrabna :)
Pozdrawiam.
Teraz jest zgrabna :)
Pozdrawiam.
- Od: 26 lut 2008, 19:49
- Posty: 120
- Skąd: Eagle City
- Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC
<center> ... dzięki za wszystkie pozytywne opinie, przyznam jeszcze raz, na coś te opinie i wypowiedzi innych użytkowników jednak się przydają ... a może ktoś mi powie jak i gdzie najlepiej wzmocnić swoją Madzię o kilkadziesiąt koni więcej :–))), a chodzi mi dokładnie o wersję 323 F 1,5 (BA) '94-'97 ...
... zapraszam również wszystkich chętnych na świetną imprezę, PUCHAR POLSKI w 1/4 Mili, impreza rusza już od 8 godziny 18.05.2008 w Kamieniu Śląskich, na trasie Opole – Strzelce Opolskie ...
... zapraszam również wszystkich chętnych na świetną imprezę, PUCHAR POLSKI w 1/4 Mili, impreza rusza już od 8 godziny 18.05.2008 w Kamieniu Śląskich, na trasie Opole – Strzelce Opolskie ...
Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 23:11 przez lantis, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 30 mar 2008, 23:51
- Posty: 543
- Skąd: OST
- Auto: 323 F BA
o kilkadziesiat koni... hmm... majac silnik 1.5 to najlepsza opcja bedzie kupic drugi samochod. Z tego nic nie zrobisz super mocnego bez inwestowania ok. 20tys zl. To wedlug mnie minimum.
Musisz zmienic wszystko, zaczynajac od zawieszenia, przez hamulce, wydech, a konczac oczywiscie na silniku lub turbinie...
Ogolnie nie po to sie kupuje mazde z silnikiem 1.5 zeby pozniej robic z niej wyscigowy samochod. Z 2.0 V6 juz cokolwiek da sie sensownego wykrzesac, ale z 1.5 wiecej jak 120-130KM to nawet nie ma sensu myslec bez duuuzych inwestycji.
Musisz zmienic wszystko, zaczynajac od zawieszenia, przez hamulce, wydech, a konczac oczywiscie na silniku lub turbinie...
Ogolnie nie po to sie kupuje mazde z silnikiem 1.5 zeby pozniej robic z niej wyscigowy samochod. Z 2.0 V6 juz cokolwiek da sie sensownego wykrzesac, ale z 1.5 wiecej jak 120-130KM to nawet nie ma sensu myslec bez duuuzych inwestycji.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
lantis napisał(a):no, tak ze 30 więcej to by mnie usatysfakcjonowało oczko
Zmiana na 1,8 BP, według katalogu 114 koni, silnik około 2.500. Jak mało to juz tylko KF.
wyduszenie troszkę koni z Z5 to tylko Turbo, koszt około 8 tysięcy już by może cos zrobił.
Z samego Z5 mooooze wyciśniesz 5 koni za normalne pieniądze. hmmm góra 10. Kupiłeś silnik którego główna zaleta miała być oszczędność według producenta, więc wyciskanie go będzie raczej trudne.
O 30 koniach z samych modyfikacji to raczej zapomnij.
Tak jak pisał darekk86
darekk86 napisał(a):Z tego nic nie zrobisz super mocnego bez inwestowania ok. 20tys zl.
Modyfikacja silników nie jest tania.
A pamiętaj, że większa stadninę trzeba karmić. każdy kucyk potrzebuje więcej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości