Wykresy z hamowni naszych Mazd
Auto /b] Mazda 6 GY MZR-CD 2,0; na papierze 136KM i 310Nm
[b]Modyfikacje: Seria (!!)
Wynik pomiaru: 149,2 KM @ 4008 rpm; 342Nm @ 2330 Nm
Uwagi: KreatorMocy Warszawa, ul. Młodnicka. Okazało się że mam modyfikowalny komputer, czyli z łatwością można z tego zrobić ok. 180KM i 427Nm
Grzyby, prawie jak Twoja seria chyba najlepsze jak na razie?
[b]Modyfikacje: Seria (!!)
Wynik pomiaru: 149,2 KM @ 4008 rpm; 342Nm @ 2330 Nm
Uwagi: KreatorMocy Warszawa, ul. Młodnicka. Okazało się że mam modyfikowalny komputer, czyli z łatwością można z tego zrobić ok. 180KM i 427Nm
Grzyby, prawie jak Twoja seria chyba najlepsze jak na razie?
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 13:15 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
z Focusa do Mazdy 6? WOOOW
To fajnie, że seryjnie dostałem 13KM i 32Nm gratis
To fajnie, że seryjnie dostałem 13KM i 32Nm gratis
- Od: 18 maja 2008, 11:43
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 '03 2,0 CiTD(136)149KM
Auto /b] Mazda GE 2.5 KL rok 1995
[b]Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru:
PB – 147.9 KM @6047 , 181.4 Nm@3800
LPG- 146.5 KM @5981 , 177.6 Nm@5058
Uwagi: na kolach 16 (czy to ma jakies znaczenie, niewiem ) , przedemna hamowal sie jakis lancer , jemu ucieklo 19 KM, sam nie wem co o tym myslec . Lpg na wykresie to cienka linia.
[b]Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru:
PB – 147.9 KM @6047 , 181.4 Nm@3800
LPG- 146.5 KM @5981 , 177.6 Nm@5058
Uwagi: na kolach 16 (czy to ma jakies znaczenie, niewiem ) , przedemna hamowal sie jakis lancer , jemu ucieklo 19 KM, sam nie wem co o tym myslec . Lpg na wykresie to cienka linia.
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 15:02 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
- Od: 29 maja 2005, 23:38
- Posty: 1137
- Skąd: WLKP
- Auto: rozne
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC 1990
Modyfikacje: Mikser LPG 28mm
Wynik pomiaru: 105 KM/144NM benzyna – 100KM/134NM LPG
Modyfikacje: Mikser LPG 28mm
Wynik pomiaru: 105 KM/144NM benzyna – 100KM/134NM LPG
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 15:07 przez Rafał_, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Auto /b] Mazda 626 GE FS 2.0 1994r i
[b]Modyfikacje: Niebieski, czerwony – seria, zielone wykresy LPG – sekwencyjny BRC sequent 24
Wynik pomiaru: Na wykresie
Uwagi: W zasadzie LPG nie mam wpływu na osiągi jak jest dobrze zrobiony.
[b]Modyfikacje: Niebieski, czerwony – seria, zielone wykresy LPG – sekwencyjny BRC sequent 24
Wynik pomiaru: Na wykresie
Uwagi: W zasadzie LPG nie mam wpływu na osiągi jak jest dobrze zrobiony.
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 15:07 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
- Od: 14 kwi 2006, 13:20
- Posty: 818
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L
Auto: 323f BA, Silnik Z5, 1,5l.
Seryjne 88 KM/132Nm,
Przebieg w dniu badania ok. 160 tyś km.
Przeróbki: brak, w dniu badania pełna seria (a przynajmniej ja nic nie wiem o przeróbkach).
Wynik:
92KM, 130 Nm.
Seryjne 88 KM/132Nm,
Przebieg w dniu badania ok. 160 tyś km.
Przeróbki: brak, w dniu badania pełna seria (a przynajmniej ja nic nie wiem o przeróbkach).
Wynik:
92KM, 130 Nm.
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 15:11 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
- Od: 27 maja 2008, 11:41
- Posty: 31
- Skąd: Wa-wa / Wołomin
- Auto: Mazda 323F BA 98r, silnik 1,5l 16v (Z5)
Auto: Mazda 323F (BA) 2.0i V6
Seryjnie: 144KM i 180Nm
Tuning: Cold Air Intake, korek oleju Mazdaspeed
Wynik 138,4@6067rpm 171,9Nm@5230rpm
dzisiejszy wykres
poprzedni wykres (pomiar na seryjnym dolocie i z częściowym CAI )
W sumie jestem zadowolony z wyniku, moc większa niż poprzednio. bardzo ładnie widać w porównaniu z poprzednim pomiarem ile mocy daje CAI – 5,1KM
Seryjnie: 144KM i 180Nm
Tuning: Cold Air Intake, korek oleju Mazdaspeed
Wynik 138,4@6067rpm 171,9Nm@5230rpm
dzisiejszy wykres
poprzedni wykres (pomiar na seryjnym dolocie i z częściowym CAI )
W sumie jestem zadowolony z wyniku, moc większa niż poprzednio. bardzo ładnie widać w porównaniu z poprzednim pomiarem ile mocy daje CAI – 5,1KM
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 15:19 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotek na serwer MS.
Powód: Wrzucenie fotek na serwer MS.
Porównanie krzywej mocy i momentu
KF (mój) vs KF (MazDarek – Xedos 6 `99)
KF (mój) vs K8 (beso)
KF (mój) vs KF (MazDarek – Xedos 6 `99)
KF (mój) vs K8 (beso)
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 97r
Modyfikacje:swap silnika na 2.5 V6 KLZE
Wynik pomiaru: 196,6@6200rpm 246,1Nm@5050rpm
Uwagi:kolektory wydechowe klze,wydech przelot 2.5,regulator cisnienia paliwa,seryjny ECU
Modyfikacje:swap silnika na 2.5 V6 KLZE
Wynik pomiaru: 196,6@6200rpm 246,1Nm@5050rpm
Uwagi:kolektory wydechowe klze,wydech przelot 2.5,regulator cisnienia paliwa,seryjny ECU
Ostatnio edytowano 20 lut 2009, 02:01 przez radekkm, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Auto: Mazda 323C 1.5 98'
Modyfikacje: stożek
Wynik pomiaru: 86@5500rpm 125Nm@3800rpm
Uwagi:Koncowy tlumik niedlugo bedzie do wymiany, a i sama hamownia nie za nowoczesna, wiec podejrzewam ze jakby zrobic pare pomiarow moglaby wyjsc seria, bo jest pare mniejszych lub wiekszych dolkow. Reszta wykresow w watku o dynoday.
Modyfikacje: stożek
Wynik pomiaru: 86@5500rpm 125Nm@3800rpm
Uwagi:Koncowy tlumik niedlugo bedzie do wymiany, a i sama hamownia nie za nowoczesna, wiec podejrzewam ze jakby zrobic pare pomiarow moglaby wyjsc seria, bo jest pare mniejszych lub wiekszych dolkow. Reszta wykresow w watku o dynoday.
Auto – Mazda 626 GE, 1.8
Modyfikacje – Wydech końcowy przelotowy, brak kata
Wynik – Czytelny na wykresie
Uwagi – Na gazie tylko konik mniej
Modyfikacje – Wydech końcowy przelotowy, brak kata
Wynik – Czytelny na wykresie
Uwagi – Na gazie tylko konik mniej
Ostatnio edytowano 25 cze 2009, 07:26 przez andree, łącznie edytowano 2 razy
Moja (była) >>> K l i c k
Pozdrawiam. ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Pozdrawiam. ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Auto: Mazda MX-6 2,0 FS rok 1992
Modyfikacje: CAI Bomz Racing, metalowy katalizator
Wynik pomiaru: 117,3 KM przy 5377 rpm i 171,1 Nm przy 4371 rpm
Modyfikacje: CAI Bomz Racing, metalowy katalizator
Wynik pomiaru: 117,3 KM przy 5377 rpm i 171,1 Nm przy 4371 rpm
Auto /b] Mazda MX-5 NA 1800 '91
[b]Modyfikacje: Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP @ 0,7 bar
Wynik pomiaru: 217,1 KM@6096 271,4 Nm@5126 / 216,5 KM@6377 275,3 Nm@5126
Uwagi: Agma Chiptuning Toruń – Hamownia Świątka
[b]Modyfikacje: Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP @ 0,7 bar
Wynik pomiaru: 217,1 KM@6096 271,4 Nm@5126 / 216,5 KM@6377 275,3 Nm@5126
Uwagi: Agma Chiptuning Toruń – Hamownia Świątka
Less roof, more fun
to ja – czyżbym miał najwyższy moment w 323F BA 2.0 KF w serii na forum ?
Bo po modach jak na razie tylko Adaś widzę ma wyższy
Auto – Mazda 323F BA 2.0 V6 1995r
Modyfikacje – Brak
Wynik – 135.6KM/ 5810Rpm, 170.4 Nm/ 5060 Rpm
Uwag – nie jest najgorzej, ale chciałoby się więcej, teraz w planach stożek z jakimś dolotem i obadamy znowu
Bo po modach jak na razie tylko Adaś widzę ma wyższy
Auto – Mazda 323F BA 2.0 V6 1995r
Modyfikacje – Brak
Wynik – 135.6KM/ 5810Rpm, 170.4 Nm/ 5060 Rpm
Uwag – nie jest najgorzej, ale chciałoby się więcej, teraz w planach stożek z jakimś dolotem i obadamy znowu
Ostatnio edytowano 16 maja 2009, 19:43 przez MariuS, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Auto – Mazda 323F BJ 2.0 16V FS 01"
Modyfikacje –
Wynik – 128km / 6165 rpm , 162 Nm / 4209 rpm
Uwagi – brak nawiewu, przebieg 155 tys, brak katalizatorów, E95 Neste
Modyfikacje –
Wynik – 128km / 6165 rpm , 162 Nm / 4209 rpm
Uwagi – brak nawiewu, przebieg 155 tys, brak katalizatorów, E95 Neste
Ostatnio edytowano 3 cze 2009, 20:07 przez tomciokr, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lut 2008, 16:33
- Posty: 361
- Skąd: Kraków
- Auto: Honda CR-V
Hyundai Getz 1.1
Była Mazda 323F BJ FS 2.0
auto– 626GE KL 2.5l fał sześć
modyfikacje– normalny jest
wynik – 146ps 6641rpm 184 Nm 4759rpm
uwagi – czerwona jest więc szybsza
EDIT: osiągi już "naprawione"
modyfikacje– normalny jest
wynik – 146ps 6641rpm 184 Nm 4759rpm
uwagi – czerwona jest więc szybsza
EDIT: osiągi już "naprawione"
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition )
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master
Wynik pomiaru: / 134 KM @ 6541 / 162NM @ 4690
Uwagi: / Dolot cieplego powietrza (zamiast zimnego), strojenie nie bylo do konca optymalne, poniewaz nie dzialala zmiana czasu otwarcia wtryskiwaczy. Pomiar na benzynie (bez miksera LPG). Niedlugo kolejny wykres po regulacji rozrzadu i porzadniejszym CAI. Wykres zawiera pare pomiarow, wykres wynikowy sklada sie z 2 (ten z najwiekszym momentem – zamkniety na stale VICS, oraz ten z najwieksza moca – otwarty na stale VICS)
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master
Wynik pomiaru: / 134 KM @ 6541 / 162NM @ 4690
Uwagi: / Dolot cieplego powietrza (zamiast zimnego), strojenie nie bylo do konca optymalne, poniewaz nie dzialala zmiana czasu otwarcia wtryskiwaczy. Pomiar na benzynie (bez miksera LPG). Niedlugo kolejny wykres po regulacji rozrzadu i porzadniejszym CAI. Wykres zawiera pare pomiarow, wykres wynikowy sklada sie z 2 (ten z najwiekszym momentem – zamkniety na stale VICS, oraz ten z najwieksza moca – otwarty na stale VICS)
Auto /b] Mazda MX-5 NA 1800 '91
[b]Modyfikacje: Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP EBC@ 0,8 bar
Wynik pomiaru: 245.0 KM@6029 308.3 Nm@4862
Uwagi: Hamownia obciażeniowa.
Wynik "Run 2" to roznica miedzy MBC (217 KM) a EBC sterowanym przez MS tak by doladowanie bylo rowne w calym zakresie obrotow bez zadnych peaków.
Wynik "Run 1" to EBC + strojenie zaplonu w superchip.pl
[b]Modyfikacje: Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP EBC@ 0,8 bar
Wynik pomiaru: 245.0 KM@6029 308.3 Nm@4862
Uwagi: Hamownia obciażeniowa.
Wynik "Run 2" to roznica miedzy MBC (217 KM) a EBC sterowanym przez MS tak by doladowanie bylo rowne w calym zakresie obrotow bez zadnych peaków.
Wynik "Run 1" to EBC + strojenie zaplonu w superchip.pl
Less roof, more fun
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje