MegaSpot MazdaSpeed BORSK 25-27 lipca 2008
Witajcie,
Klub MazdaSpeed zaprasza wszystkich fanów, miłośników i użytkowników marki Mazda na MegaSpot 2008, który odbędzie się na obiekcie lotniskowym w Borsku w dniach 25-27 lipca 2008 roku.
Lokalizacja:
Będzie to największa tegoroczna impreza dla Mazdowiczów w Polsce!
=> Tutaj można zaplanować trasę dojazdu!
Lotnisko w Borsku (woj. pomorskie) z pewnością wiele osób zna z innych imprez motoryzacyjnych – jego ogromne możliwości pozwolą nam przygotować nie lada atrakcje dla Was i Waszych Mazd. Pas startowy ma aż 2300 m, a pobliskie malownicze lasy i jeziora sprzyjają relaksacyjnej atmosferze.
Nocleg:
Z uwagi na porę roku i integrację przewidziany jest nocleg na terenie lotniska w namiotach, a dla osób niechętnych tej formie noclegu polecamy kontakt z informacją turystyczną w Kościerzynie => http://www.infokoscierzyna.pl/ celem znalezienia i rezerwacji miejsc noclegowych. Polecamy ośrodki:
– Czarnowodzianka
– Largo
Obydwa znajdują się w odległości niecałych 10 minut spacerem od lotniska. Proszę nie zapomnieć o zabraniu grilli oraz pakietu piknikowego Na lotnisku będą dostępne toi-toi'e.
Atrakcje:
Na zlocie nie zabraknie możliwości sprawdzenia swoich umiejętności kierowania samochodem, przygotowane będą następujące konkurencje (informacje w linkach):
– Wyścigi równoległe na 400m
– Slalom
– Kwadrat
– OS
– Slalom na ślepca
– Slalom z piłką na masce
– 200m (2x100 m z nawrotką)
– Rozeta Wróbla
Oprócz powyższych na uczestników czekają także konkurencje mniej sportowe konkursy samochodowe:
– palenie gumy
– konkurs CarAudio (najlepsze brzmienie)
– dB drag (najgłośniejsze audio)
– konkurs na najlepiej utrzymaną serię (samochody powyżej 10 lat)
– konkurs na najładniej stuningowany samochód
– konkurs na najgłośniejszy wydech
– wolne przejazdy
Znajdą się również konkursy, w których można wziąć udział bez własnego samochodu:
– dźwiganie logo Klubu MS
– konkurs picia piwa na czas
– slalom z kołem zapasowym
– przeciąganie liny
– przeciąganie samochodu na czas
Oprócz tego przewidziane są również inne atrakcje, bez punktów
– mega-ognisko
– prezentacja najnowszych modeli marki Mazda Niestety nie odbędzie się
– paintball
– pokaz + szkolenie pierwszej pomocy
– możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego
– mecz piłki nożnej pomiędzy uczestnikami zlotu
Co, gdzie, kiedy?
Na lotnisko zapraszamy od godziny 16:00 w piątek 25 lipca 2008 r.
=> Plan lotniska i godziny poszczególnych konkurencji
Koszty:
Koszt wjazdu dla Klubowicza: 0 zł od samochodu
Koszt wjazdu dla nieKlubowicza (bez udziału w konkurencjach): 50 zł od samochodu
Koszt wjazdu dla nieKlubowicza (udział we wszystkich konkurencjach): 80 zł od samochodu
Wpłat proszę dokonywać na konto (do 14 lipca 2008 r.):
50102055581111122773800123
Marcin Sobolewski
ul. Wojska Polskiego 67/22
18-500 Kolno
z opisem: Borsk – NICK Z FORUM
Zapisuję się – kliknij!
Serdecznie zapraszamy i do zobaczenia!
=> Lista osób zapisanych na zlot
Klub MazdaSpeed zaprasza wszystkich fanów, miłośników i użytkowników marki Mazda na MegaSpot 2008, który odbędzie się na obiekcie lotniskowym w Borsku w dniach 25-27 lipca 2008 roku.
Lokalizacja:
Będzie to największa tegoroczna impreza dla Mazdowiczów w Polsce!
=> Tutaj można zaplanować trasę dojazdu!
Lotnisko w Borsku (woj. pomorskie) z pewnością wiele osób zna z innych imprez motoryzacyjnych – jego ogromne możliwości pozwolą nam przygotować nie lada atrakcje dla Was i Waszych Mazd. Pas startowy ma aż 2300 m, a pobliskie malownicze lasy i jeziora sprzyjają relaksacyjnej atmosferze.
Nocleg:
Z uwagi na porę roku i integrację przewidziany jest nocleg na terenie lotniska w namiotach, a dla osób niechętnych tej formie noclegu polecamy kontakt z informacją turystyczną w Kościerzynie => http://www.infokoscierzyna.pl/ celem znalezienia i rezerwacji miejsc noclegowych. Polecamy ośrodki:
– Czarnowodzianka
– Largo
Obydwa znajdują się w odległości niecałych 10 minut spacerem od lotniska. Proszę nie zapomnieć o zabraniu grilli oraz pakietu piknikowego Na lotnisku będą dostępne toi-toi'e.
Atrakcje:
Na zlocie nie zabraknie możliwości sprawdzenia swoich umiejętności kierowania samochodem, przygotowane będą następujące konkurencje (informacje w linkach):
– Wyścigi równoległe na 400m
– Slalom
– Kwadrat
– OS
– Slalom na ślepca
– Slalom z piłką na masce
– 200m (2x100 m z nawrotką)
– Rozeta Wróbla
Oprócz powyższych na uczestników czekają także konkurencje mniej sportowe konkursy samochodowe:
– palenie gumy
– konkurs CarAudio (najlepsze brzmienie)
– dB drag (najgłośniejsze audio)
– konkurs na najlepiej utrzymaną serię (samochody powyżej 10 lat)
– konkurs na najładniej stuningowany samochód
– konkurs na najgłośniejszy wydech
– wolne przejazdy
Znajdą się również konkursy, w których można wziąć udział bez własnego samochodu:
– dźwiganie logo Klubu MS
– konkurs picia piwa na czas
– slalom z kołem zapasowym
– przeciąganie liny
– przeciąganie samochodu na czas
Oprócz tego przewidziane są również inne atrakcje, bez punktów
– mega-ognisko
– prezentacja najnowszych modeli marki Mazda Niestety nie odbędzie się
– paintball
– pokaz + szkolenie pierwszej pomocy
– możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego
– mecz piłki nożnej pomiędzy uczestnikami zlotu
Co, gdzie, kiedy?
Na lotnisko zapraszamy od godziny 16:00 w piątek 25 lipca 2008 r.
=> Plan lotniska i godziny poszczególnych konkurencji
Koszty:
Koszt wjazdu dla Klubowicza: 0 zł od samochodu
Koszt wjazdu dla nieKlubowicza (bez udziału w konkurencjach): 50 zł od samochodu
Koszt wjazdu dla nieKlubowicza (udział we wszystkich konkurencjach): 80 zł od samochodu
Wpłat proszę dokonywać na konto (do 14 lipca 2008 r.):
50102055581111122773800123
Marcin Sobolewski
ul. Wojska Polskiego 67/22
18-500 Kolno
z opisem: Borsk – NICK Z FORUM
Zapisuję się – kliknij!
Serdecznie zapraszamy i do zobaczenia!
=> Lista osób zapisanych na zlot
Ostatnio edytowano 22 lip 2008, 11:59 przez brii, łącznie edytowano 13 razy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Koszt wjazdu dla Klubowicza: 0 zł od samochodu
sorki ze robie ot ale czy ja dobrze zrozumialem ze place "nic"
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Tylko jedna prośba do organizatorów odnośnie ćwiartki.Zróbcie sensowne grupy,bo nie ma szans Millenka czy Xedos z KL przeciwko MX-3 z KLZE,a wg podzialu mają być swoimi przeciwnikami.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Martinez81 – jakaś sugestia jak podzielić żeby nie było kilkunastu grup a wszyscy byli zadowoleni?
Na profi konkursach tak się dzieli samochody i nikt nie ma ale
Zawsze można potem zobaczyć wyniki i zobaczyć który Xedos czy Millenia była najszybsza.
Z resztą Millenia z Millrem słaba nie jest – może próbować walczyć z ZE.
Na profi konkursach tak się dzieli samochody i nikt nie ma ale
Zawsze można potem zobaczyć wyniki i zobaczyć który Xedos czy Millenia była najszybsza.
Z resztą Millenia z Millrem słaba nie jest – może próbować walczyć z ZE.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Millenia z Millrem słaba nie jest – może próbować walczyć z ZE.
Oczywiście masz rację,ale tak jak rozmawialem z Globym mialo być inaczej.Przecież można zrobić tak,że tych z serią puścimy wg ustalonych już zasad,a tych ze swapem można przerzucić,żeby bylo sprawiedliwie bo przecież po takim swapie stosunek masa-moc zazwyczaj zmienia się na plus i ci z serią nie mają większych szans. Weź to proszę pod uwagę.Myślę,że nie namiesza to a będzie dużo bardziej sprawiedliwie.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Po prostu byloby bardziej sprawiedliwe.Obecny uklad nie daje większych szans przeciętnym użytkownikom Mazd,których nie stać na turbiny,swapy i inne droższe modyfikacje.Także drogi zarządzie xlotu pomyślcie nad mą propozycją.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Czekam na propozycje – obecna ilość grup nie może się zwiększyć o więcej niż jedną.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
I ja pomysle, poniewaz na razie tylko pobieznie zerknalem na uklad klas Dziekujemy za uwage.
PS. Mariuszu, pamietam o naszych sprawach, biore sie za organizacje.
PS. Mariuszu, pamietam o naszych sprawach, biore sie za organizacje.
Żeby nie narobić zamieszania proponuję zrobić tak jak powiedzial Ravo czyli ci co mają turbo,nitro albo swap idzie o klasę wyżej.I tu powinna być klasa Outlaw albo coś w tym stylu.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Przemyślałem sprawę – pozostaje podział jaki jest.
400m to w sumie konkurs na najlepszy stosunek mocy do masy. Sprawiedliwie będzie jeśli wygrają ludzie którzy najwięcej grzebali przy swoich samochodach. Nikt posiadaczom X9 czy Milleni nie zakazuje wyjęcia foteli i gratów Ale teraz serio – kupiliście samochody do wygodnej jazdy a nie do ścigania się. Jeśli chcecie pokazać umiejętności to jest kuuupa konkurencji w których można je pokazać – 400m do nich się nie zalicza. Nie oddzielę też X9/Milleni od reszy 2.5l bo zaraz posypią się posty, że w innych grupach też są jakieś niesprawiedliwości. Jednym słowem – ten konkurs to konkurs tuningowy. Każdy może wziąść udział żeby zmierzyć sobie czas a potem na ich podstawie można robić dowolne rankingi.
W tej konkurencji wygrywa najsilniejszy, niekoniecznie najlepszy
400m to w sumie konkurs na najlepszy stosunek mocy do masy. Sprawiedliwie będzie jeśli wygrają ludzie którzy najwięcej grzebali przy swoich samochodach. Nikt posiadaczom X9 czy Milleni nie zakazuje wyjęcia foteli i gratów Ale teraz serio – kupiliście samochody do wygodnej jazdy a nie do ścigania się. Jeśli chcecie pokazać umiejętności to jest kuuupa konkurencji w których można je pokazać – 400m do nich się nie zalicza. Nie oddzielę też X9/Milleni od reszy 2.5l bo zaraz posypią się posty, że w innych grupach też są jakieś niesprawiedliwości. Jednym słowem – ten konkurs to konkurs tuningowy. Każdy może wziąść udział żeby zmierzyć sobie czas a potem na ich podstawie można robić dowolne rankingi.
W tej konkurencji wygrywa najsilniejszy, niekoniecznie najlepszy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Brii cwaniaczku ty masz mx-3 KLZE to dlatego nie chcesz nic zmieniać.Wszystko jasne.A tak na poważnie to w sumie masz trochę racji.Niechaj,więc zostanie w tym temacie już jak jest.Ja i tak dla jaj wystartuję.: )
No wlaśnie z przykrością musze stwierdzić,że nie bardzo nadają się te nasze statki do czegokolwiek na czas. Zostają chyba tylko konkurencje audio i miss.
brii napisał(a):Jeśli chcecie pokazać umiejętności to jest kuuupa konkurencji w których można je pokazać
No wlaśnie z przykrością musze stwierdzić,że nie bardzo nadają się te nasze statki do czegokolwiek na czas. Zostają chyba tylko konkurencje audio i miss.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Nie robię tego pod siebie – nie startuję
Statkami są znacznie większe szanse na wygrane w innych konkurencjach niż w 400m Oczywiście mimo to startujcie na 400m – to jest zabawa przecież
Statkami są znacznie większe szanse na wygrane w innych konkurencjach niż w 400m Oczywiście mimo to startujcie na 400m – to jest zabawa przecież
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
dokładnie , porównasz sobe czasy z inym autami i bedziesz wiedzial co i jak , nie ma sensu nic zmieniac jest dobrze
-
Pyton162
Ale ja tylko żartowalem.Mam nadzieję,że się nie gniewasz.
Globy Tak jak ci pisalem mam na imię Marcin a nie Mariusz,ale nie ty pierwszy mówisz na mnie Mariusz. Milego weekendu Mazdowicze.
Globy Tak jak ci pisalem mam na imię Marcin a nie Mariusz,ale nie ty pierwszy mówisz na mnie Mariusz. Milego weekendu Mazdowicze.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości