626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 7 cze 2008, 19:18

Sam kiedyś napisałem...

Ale o gustach się nie dyskutuje, jednemu podoba się to, innemu co innego i dobrze, bo w przeciwnym razie świat motoryzacji stał by się bardzo monotonny


...i słowa te podtrzymuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 7 cze 2008, 19:47

Lukas007 napisał(a):Sam kiedyś napisałem...

Ale o gustach się nie dyskutuje, jednemu podoba się to, innemu co innego i dobrze, bo w przeciwnym razie świat motoryzacji stał by się bardzo monotonny


...i słowa te podtrzymuje.


dokladnie , ciesze sie bardzo ze nie kombinujesz z siatexem itp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 7 cze 2008, 20:00

ciesze sie bardzo ze nie kombinujesz z siatexem itp


Może i o gustach się nie dyskutuje, ale trochę dobrego smaku mimo wszystko trzeba mieć <lol> zwłaszcza, w takim aucie jak 626 GE, gdzie łatwo jest zepsuć linię auta i równie łatwo odczuć dotkliwą opinię miłośników modelu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 7 cze 2008, 20:44

Lukas007 tak jak mowilem bardzo mi sie podoba twoja Madzia , ale nie ukrywam ze jestem ciekaw twojego zdania na temat mojej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 7 cze 2008, 20:47

Pajko, żeby nie było zbędnego OT, swoją opinię wyrażę w Twoim temacie ;)

Tym czasem zapraszam do oglądania i komentowania nowych zdjęć na stronie pierwszej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 9 cze 2008, 21:18

Lukas007 napisał(a):
ciesze sie bardzo ze nie kombinujesz z siatexem itp


Może i o gustach się nie dyskutuje, ale trochę dobrego smaku mimo wszystko trzeba mieć <lol> zwłaszcza, w takim aucie jak 626 GE, gdzie łatwo jest zepsuć linię auta i równie łatwo odczuć dotkliwą opinię miłośników modelu ;)


No właśnie, a jak ci się sprawuje niższe zawieszenie, bo ja zrezygnowałem.
Podoba mi się ta drapieżna postawa 626 z uniesionym kuprem wygląda jakby szykowała się do skoku. a widziałem jak ludzie pieprzą te drapieżną linie na 3egzemptlażach u mn ie na mieście.
..wiesz jak to wyglądało? jakby klijent ze stadionu 10lecia z towarem wracał, auto było przeładowane!!!! Tam pewnie siedzą najtańsze jamexy ale mnie tylko na to by było stać więc odpuściłem.
Wiem że każdy żyd swój towar chwali, ale nieżałujesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Pajko » 10 cze 2008, 00:49

ja nie wiem dlaczego tak jedziecie po jamexach ?? bo tanie ja jestem zadowolony z nich ale szukam nizszych tzn znalazlem juz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez MadziaForever » 10 cze 2008, 14:57

Nie chodzi mi tu o obrażanie jakiejkolwiek firmy, nieznam się na sprężynach i byćmoże faktycznie niepotrzebnie użyłem nazwy jakiejś tam marki żeby zobrazować to co widziałem, tak naprawde niemam pojęcia co tam siedziało, może jakiś chiński szit, albo goście mają sprężyny poprzycinane.. niemam pojęcia. W każdym razie wyglądało fatalnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 10 cze 2008, 15:16

No właśnie, a jak ci się sprawuje niższe zawieszenie, bo ja zrezygnowałem.


Według mnie na większych felgach z niskim profilem opony, tragicznie wygląda wysokie zawieszenie. Coś takiego jak F-150 Harley Davidson. Metr prześwitu, profil niższy od mojego, a dziury w nadkolach takie, że się można w nie schować. Jak już mówiłem – w moim przypadku wygląd 100% na plus. Przyczepność również. Co do komfortu, to jest twardo. Nie nosi zbytnio w koleinach, ale na poprzecznych garbach tłucze dosyć mocno (np. na przejazdach kolejowych). Poza tym przestrzeń ok. 10cm do ziemi od miski olejowej nie pozwala zbytnio poszaleć w mieście, ale ja głównie podróżuje w trasie, chociaż i tam można napotkać jeszcze ciekawsze rzeczy <lol>

..wiesz jak to wyglądało?


Wiem, mam nawet fotki na pierwszej stronie, zanim kupiłem Pro-Kit'a ;)

Wiem że każdy żyd swój towar chwali, ale nieżałujesz?


No i w tym momencie wyjdę na żyda :( <lol> – nie żałuje.


Pajko, takie jest w Polsce przekonanie – droższe jest lepsze. Ja przy wyborze Eibach'a kierowałem się raczej tym, że obniża o 30mm, a nie jak Jamex o 40mm. Nie zaprzeczam również, że renoma i sama marka niemieckiego producenta zrobiła swoje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 10 cze 2008, 22:47

Lukas007 napisał(a):Pajko, takie jest w Polsce przekonanie – droższe jest lepsze. Ja przy wyborze Eibach'a kierowałem się raczej tym, że obniża o 30mm, a nie jak Jamex o 40mm. Nie zaprzeczam również, że renoma i sama marka niemieckiego producenta zrobiła swoje

to fakt ale jamex obniza o 35 , ja w sierpniu bede mial springi i 2" czyli 50 mm i wtedy bedzie jeszcze nizej choc nie to co chce osiagnac caly czas w glowie mam gwint
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 11 cze 2008, 07:32

jamex obniza o 35


Z tego co jest TU to w GE obniżają o 40mm.

w sierpniu bede mial springi i 2"


Jakiej firmy – Sprint? Poza tym 5cm to już chyba za dużo pod seryjne amory, chyba, że je również wymieniasz na krótsze. Mi ta gleba, którą mam obecnie wystarcza. Ładnie i bezpiecznie, ale mimo wszystko średnio wygodnie. Cóż.....coś za coś :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 11 cze 2008, 13:55

Lukas007 jak Ci sie jeździ na Eibach'ach ?? i czy zmieniałeś amorki czy na seryjnych jeździłeś ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 11 cze 2008, 14:08

barren :] 3 posty wyżej, właśnie o tym pisałem :) Zresztą nie pierwszy raz... Co do amorków: przód – gaz, tył – ojej KYB.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 11 cze 2008, 14:09

Lukas007 ups.. <glupek2>
a co do amorków to chodziło mi o to czy przy zmianie sprężyn zmieniałeś amorki czy zostawiłeś 'stare' ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 11 cze 2008, 14:17

ups.. głupek


Nic się nie stało ;)

zmieniałeś amorki czy zostawiłeś 'stare'


Amortyzatorów nie wymieniałem (tył był zmieniany z gazowych na olejowe miesiąc przed założeniem Eibacha, gazowy przód jest już od ponad roku, nadal w b. dobrym stanie). Myślałem o założeniu regulowanych gazówek Mazdaspeed, ale przyczepność z samym zestawem Pro-Kit jest na tyle dobra, że zrezygnowałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 11 cze 2008, 14:35

Lukas007 już namierzyłem Pro-Kit na ebay'u :D ja spróbuję założyć amory gazowe KYB dedykowane do 2.5 V6 – powinny mieć twardszą charakterystykę, zrobiłem tak w swoim oplu kadecie do 1.4 dałem amorki gazowe KYB z 2.0 16V – bardzo przyjemnie klei sie drogi ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Speed » 22 cze 2008, 17:36

nie przepaliła Ci sie przypadkiem jedna żarówka z przodu ? bo jakos na trasie chyba widzialem biala mazde taka :D
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1779 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Lukas007 » 22 cze 2008, 20:28

Co do żarówek to nie tyle się przepaliły, co ich nie ma ;) Za to palniki działają bardzo dobrze. Fakt, zwróciłem uwagę na Twoją mazdę, pewnie przez jej ciekawy kolor :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 30 lip 2008, 20:09

Kilka nowych czesci zakupionych za oceanem:

1.) Walek ssacy od FS-ZE, ktory wraz z obrobka glowicy i strojeniem, bedzie uzupelnieniem wczesniejszych modyfikacji przeprowadzonych w silniku mojej mazdy.

Kilka fotek samego walka:

Obrazek

Obrazek

2.) Korek wlewu oleju, oraz korek wlewu chlodnicy – oba jak widac: "made by Mazdaspeed" ;)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 31 lip 2008, 19:48 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 30 lip 2008, 20:20

powiedz mi, czy pod nowe wałki i SMT6 nie powinieneś jeszcze raz liczyć wydechu?
ogólnie stuff wypas :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8944 (142/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy