Piszczący pasek – przyczyny i sposoby weliminowania odgłosów.

Postprzez mandark100 » 23 lis 2005, 22:03

Pytanie proste jak naciągnać samemu Pasek klinowy piszczący dostanę nerwicy <killer>
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 14:40
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: mazda 626 ge

Postprzez jacobs » 23 lis 2005, 22:52

wiesz co ja to już straciłem nadzieję, że pasek nie będzie piszczał, miałem seicento, po 2 latach zaczął piszczeć pasek i od tego momentu zmieniłem 3 paski (przez 3 lata) koleś w warsztacie naciągał, pojeźdzłem troche i znowu piszczało. Kupiłem maze przejechałem 20 km i co słysze, [cenzura] pasek piszczy. Zatrzymała mnie policja (tak na kontrole) i mówią : weź pan podciągnij ten pasek bo wstyd jeździć. A pasek piszczy tylko jak jade na światłach, jak bez to nie piszczy (dziwne to troche). W sobote jade zmienić płyny i ten pasek i jak znowu będzie piszczeć to...... nie wiem co zrobie <lol>
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez tosiek » 24 lis 2005, 08:55

nie denerwuj się:) mój też piszczy a pasek nowiutki i naciągnięty. Dziwne...ale w lecie nie piszczał. Dopiero na jesień zaczął,jak odpalam to cały blok słyszy, a podczas jazdy na światłach lekko śwista...ten typ tak ma
nie ważne że nie masz co jeść...grunt że masz mazdę 626
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 14:16
Posty: 81
Skąd: sandomierz
Auto: mazda 626 1.8i 95r.LPG

Postprzez pawelc » 24 lis 2005, 09:49

a ja wam napiszę że mi nie piszczy ,samo naciągnięcie niekiedy nic nie daję ,dopiero wymiana na dobry markowy pasek powinna przynieść rezultat i oczywiście prawidłowe napięcie a dlaczego piszczy na światlach?– większe opbciążenie dla alternatora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez tomekrvf » 24 lis 2005, 09:52

Pasek dobrej firmy czyli Goodyear, Continental lub Gates i nie ma problemu z paskami.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez xlink » 24 lis 2005, 09:55

tosiek napisał(a):nie denerwuj się:) ...ten typ tak ma


nie zgodze sie – u mnie nawet delikatnie nie marudzi :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez stuk » 24 lis 2005, 14:23

Albo pasek byle jaki, albo to rolka napinacza piszczy :–)
Ale na początek spróbuj psiknąć pasek sprayem do pasków np. "Belt grip" firmy CRC. Można poprosić mechanika jakiegoś, żeby nie kupować całego sprayu.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez mayer » 24 lis 2005, 15:01

stuk napisał(a):Albo pasek byle jaki, albo to rolka napinacza piszczy

a gdzie tam masz rolke napinacza????
paski sa napinane przez pompę wspomagania i przez alternator(nie wiem jak jest w wersji z AC) . Jeśli piszczy pod obciążeniem kup porządny pasek.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez stuk » 24 lis 2005, 15:09

mayer napisał(a): gdzie tam masz rolke napinacza

Nie wiem czy jest w mazdzie – w reno byla i piszczała, to się dzielę doświadczeniem :D
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:56
Posty: 400 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE FS + LPG '97

Postprzez Gieniu » 24 lis 2005, 18:47

u mnie jak piszczało to wymieniałem 3 paski z rzędu – wtym Bosch i Gates ale potem wyszło że to alternator był walnięty i miał duże opory. Skończyło się wymianą całości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2004, 01:54
Posty: 68
Skąd: Legnica
Auto: teraż żadnego

Postprzez mandark100 » 24 lis 2005, 19:43

A więc bede musiał z tym żyć troche nerwow strace ale TWARDY BEDE :D
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 14:40
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: mazda 626 ge

Postprzez Jaksa » 24 lis 2005, 23:53

tomekrvf napisał(a):Pasek dobrej firmy czyli Goodyear, Continental lub Gates i nie ma problemu z paskami
I tu jest odpowiedz , zgadzam się z Tomkiem.
tosiek napisał(a):Dopiero na jesień zaczął,jak odpalam
Bo jest sporo wilgoci w powietrzu – zawsze tak jest , wszystko wyłazi w okresie jesienno-zimowym.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mandark100 » 25 lis 2005, 09:15

Zgadzam sie z z Panem Inzynierem Jaksą ta Wilgoc jest wszędzie .a tak na marginesie zmieliło mo obudówkę od paseczka ona potrzebna jest Kurde śrubeczki sie odkręciwszy o odpadło połamało dokupić czy nie koniecznie?
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 14:40
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: mazda 626 ge

Postprzez mayer » 25 lis 2005, 10:13

zmieliło mo obudówkę od paseczka ona potrzebna jest Kurde śrubeczki sie odkręciwszy o odpadło połamało dokupić czy nie koniecznie?



Lubisz być rozumiany czy nie koniecznie???
Obudowę ci zmieliło rozumiem ze tą przy pompie wspomagania choć wydaje mi sie że jest ona metalowa, alternator obudowy nie ma, moze osłonę rozrządu??
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez mandark100 » 25 lis 2005, 18:28

Tą która jest nad paskiem od alternatora ona była nieduża odkryłem ja jak leżała sobie na środku parkingu ale nic sie nie stało dziś już byłem na oględzinach u znajomego mech.pasek nie naruszony a osłona w sumie nie koniecznie musi być trzeba uważać na palce i tyle Pozdrawiam MILEGO WEKENDU
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 14:40
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: mazda 626 ge

Postprzez Jaksa » 25 lis 2005, 22:17

mandark100 napisał(a):osłona w sumie nie koniecznie musi być
W GF -kach wogole nie ma.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mandark100 » 27 lis 2005, 17:59

Jest tuż obok osłony rozrządu może nie dobrze wytłumaczyłem ale ona tam jest (była)
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 14:40
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: mazda 626 ge

Postprzez adam_KK » 10 sie 2006, 19:34

a znacie może ceny tych pasków ("tych" – dobrych) ?? i ewentualnie nieszczęsnej rolki napinacza ??:>

no jeśli jeszcze dałoby się dowiedzieć mniej więcej cene robocizny to już było by zupełnie super! pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 7 sie 2011, 21:44
Posty: 20

Postprzez kajot_84 » 29 maja 2007, 13:51

Jaksa napisał(a):
tomekrvf napisał(a):Pasek dobrej firmy czyli Goodyear, Continental lub Gates i nie ma problemu z paskami
I tu jest odpowiedz , zgadzam się z Tomkiem.
tosiek napisał(a):Dopiero na jesień zaczął,jak odpalam
Bo jest sporo wilgoci w powietrzu – zawsze tak jest , wszystko wyłazi w okresie jesienno-zimowym.


Witam
Chce wymienc paseki napedu i dzisiaj w skelpie z czesciami Pan polecal mi pasek TRW i mowil ze jest lepszy od Gates`a....??Na forum nie znalazlem info o paskach tej firmy widze ze polecane sa Gates`a......
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez SHY » 18 wrz 2007, 23:20

Witam

Po kilkugodzinnej przerwie w jezdzie i odpalaniu piszczy mi pasek od wspomagania (kilka – kilkanascie sekund). Ewidentnie slychac, ze sliska sie po kole pasowym pompy wspomagania. Pasek wymienilem na ori i naciag tez wyglada ok. Pompa bez paska chodzi lekko i zadnych dziwnych odglosow nie slychac. Chcialem wymienic kolo pasowe, ale w AZAUTO zaspiewali mi 607pln za ten fragment samochodu. Chyba sie pomylili albo oszaleli. Czy ktos ma pomysl co zrobic z tym fantem??

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6