kondensator – problem z uruchamianiem

Mazda 121 1991–1996

Postprzez malolatek38 » 23 gru 2005, 21:50

mam probvlemu czasami z paleniem.. jak jest zimny to pali na dotyk bez zadnych problemow . natomiast jak jest cieply to musze go krecic. dzis kumpel powiedzial mi ze to napewno wina kondensatora czy oby napewno? :|
Ostatnio edytowano 27 lip 2006, 08:22 przez malolatek38, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez Marcin L » 27 gru 2005, 10:51

ja podejrzewałbym zbyt bogatą mieszankę przy gorącym silniku
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez brii » 27 gru 2005, 14:35

Kumpel tak miał z Mitsubishi Galant – problemem była uszczelka pod głowicą :|
Nie pytajcie jak to wpływało – nie wiem, wiem że po wymianie wszystko było OK.
Przed wymianą trzeba było czekać do 15 minut aż silnik trochę przestygnie
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez malolatek38 » 27 gru 2005, 17:07

ja nie musze czekac tytlko czasami jak jest cieply musze krecic jakies :( 5 sek i przegazowac aby wskoczył na obroty to tak sie zdarza 1:1 i troche mnie to denerwuje. a tak to zadnych problemów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez yari » 24 sty 2006, 13:42

sprawdz temat z tym kondensatorem i opowiedz doswiadczenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez malolatek38 » 24 sty 2006, 16:06

zauwazylem przy mrozach cos ciekawego. ani razu nie mialem problemu z zapaleniem. czy to moze byc tak ze na dworze jest zimno i ten kondensator sie szybko wychladza dlatego pali hm.........kurcze za zimno aby grzebac :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez yari » 24 sty 2006, 17:05

poczekaj cieplego, tak, to moze byc zaleznosc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez malolatek38 » 14 lip 2006, 23:05

no i stalo sie jak zapowiadal kumpel ze to takie palenie ze czasmi musze krecic to wina kondensatora ikiedys tak sie stanie ze nie zapale. kurcze dzis zgasl mi na skrzyzowaniu i kiszka jutro mam nadzieje ze znajde mechanika ktory mi to zrobi bo w poniedzialek jade na urlop
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez malolatek38 » 15 lip 2006, 11:07

szlag trafil cewke i modul. modul kupilem ale nie moge kupic cewki pomocy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez malolatek38 » 26 lip 2006, 21:33

opisane wczesiej usterki jednak nie dotyczyly kodernsatora. to byla wada mudulu zaplonowego. bylo tak modul czasami swirowal konkretnie tak jak opisalem czasami nie moglem zapalic musialem krecic. nikt konkretnie nie potrafil sprecyzowac usterki a opinie konczyly sie na tekscie jak padnie to dopiero bedzie wiadomo. no i wkoncu padl hehe. modul zaplonowy przy okazji doprowadzil do spalenia cewki zaplonowej. wymienilem modul ale z cewka mialem problem. i na dzien dzisiejszy zamontowalem cewke mirelli podobna wygladem do cewki mazdy ale dziala hehe obserwowalem elektryka jak to wszystko robil wiec w razie pytan odpowiem na kazde. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez yari » 27 lip 2006, 10:00

koszt
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez malolatek38 » 27 lip 2006, 16:42

165 zloty moduł zaplonowy 20 zloty uzywane cewki bo kupilem dwie (kupic orginal to nie lada wyczyn , ale jak gdzies dostane to wymienie na oryginal) i 100 za robote
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121

cron