KF + nitro

Postprzez grzmot » 3 kwi 2006, 20:24

jak wyzej
chodzi mi ogólnie o bezpieczna granice w strzale
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 16:56
Posty: 62
Auto: mx6 v6

Postprzez Pit » 4 kwi 2006, 10:09

+35 bez progresji na biegach 3 i 4 w zakresie 4-7 krpm
progresywnie można wysterować większe strzały :)

grzmot napisał(a):KF

...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mbmaster » 4 kwi 2006, 10:35

Jakis BUG sie wkradl grzmotowi :P
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Quaki » 4 kwi 2006, 14:47

Jesli chodzi o KL to Max strzal przy standardowej pompie paliwa to +50kM (wiecej nie radze bo pompa nie daje wystarczajaco paliwa i moze byc ubogo bezpiecznie jest stosowac strzaly tak jak kolega napisal +35kM (przy zalozeniu ze jest to strzal mokry
WG amerykanskich zrodlel max strzal na fabrycznym setupie (ze zmieniona pompa paliwa)to 100kM przy progresji mozna by sie pokusic o kilka kucy wiecej ale takie strzaly sa juz niebezpieczne dla silnika
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Puhcio » 4 kwi 2006, 16:33

Piotruś napisał(a):...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika


Ale grzmot kupił już chyba MX6 z KF ... bo pewnie KL był zajechany :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Pit » 4 kwi 2006, 17:08

Puhcio napisał(a):
Piotruś napisał(a):...z tego co wiem, to w MX-6 nie montowano tego silnika


Ale grzmot kupił już chyba MX6 z KF ... bo pewnie KL był zajechany :)

..tak więc +35 mokry bez progresji i custom pompy będzie maximum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez DOSIAAS » 4 kwi 2006, 21:35

witam
moze sie nieznam na oblicznaiu strzału podtelnku do danego silnika ale jak chcialem załorzyc to do mojego silnik fachowiec z NX przypisal strzal 50-70ps wiec niewiem skad wzieliscie te 35ps?
pozdrawiam
SZUKAM PRACY JAKO INFORMATYK??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2005, 20:39
Posty: 92
Skąd: Poznań

Postprzez Quaki » 4 kwi 2006, 22:05

Dosias z doswiadczenia swojego oraz ludzi ze stanow ktorzy podtlenek do KL-ek montowali jak u nas ludzie jezdzili tuningowanymi duzymi fiatami ;) to zart oczywsicie (a skoro fachowiec tak powiedzial strzelaj 70ps ale obawiam sie ze tloki ci splyna bardzo szybko ) maxymalna granica to 50kM i jest to bezpieczne dla naszego motoru przyjmujac ze jesgo stan jest bardzo dobry natomiast strzal 70kM na pewno spowoduje zubozenie mieszanki i w konsekwencji (moze nie przy pierwszym strzale ) dziure w tloku taki stan rzeczy jest zwiazany z niezbyt wydolna pompa paliwa
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez grzmot » 4 kwi 2006, 23:40

ok dzieki wszystkim za odpowiedzi
pozdrawiam jak by co to mozna temat usunąc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 16:56
Posty: 62
Auto: mx6 v6

Postprzez DOSIAAS » 5 kwi 2006, 08:26

Quaki ja tylko pisze to co sie dowiedzialem na sr
pozdro
SZUKAM PRACY JAKO INFORMATYK??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2005, 20:39
Posty: 92
Skąd: Poznań

Postprzez Jerry » 5 kwi 2006, 11:27

Moja opinia na temat rozweselacza.........bez zakutego silnika NIGDY JUŻ NIE ZAŁOZE!!!
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez grzmot » 5 kwi 2006, 20:14

a co zakladales juz u siebie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 16:56
Posty: 62
Auto: mx6 v6

Postprzez Jerry » 5 kwi 2006, 21:59

no i pozbyłem sie dzięki temu pierwszego silnika.
Prawda jest taka ze jak juz sie załozy to ciężko sie powstrzymać od strzelania z tego.
5-kilową butle czasami tankowałem dwa razy w tygodniu hehehe.Jak dla mnie szkoda rozweselać normalny silnik i zreszta teraz nie znam w kregu moich znajomych aby ktoś jeździł na gazie bez wczesniejszych zmian w silniku.
Ja sam znam 6 autek w których rozweselacz totalnie rozweselił kierowców hihihi ale moze trafilismy na zbyt rozweselający gaz wiec moze i być zupełnie inaczej.
Poza tym to chilowe wierz mi zabawa szybko Ci minie jak zaczniesz wydawać kase na butle i okaze sie ze to jednak nie taki efekt jaki bys chciał.
Zalezy to jeszce od układu jako zalożysz ale naprawde nie chce mi sie juz tego pisac.Ja juz rozweseliłem sie na maxa i nigdy wiecej tego nie założe chyba ze po modach.
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Pit » 6 kwi 2006, 19:01

..no niestety...

1) nie można oszczędzać na systemie
2) trzeba troszeczkę wiedzy posiąść na temat samej instalacji jak i sposobu używania

...inaczej można silnikowi zafundować szybsze odejście na emeryturę ;)
najczęściej awarie są związene ze zubożeniem mieszanki poprzez niewydolną pompę ,źle dobranym zakresem obrotów w jakim N2O jest podawany, a także źle dobraną mocą strzału dla danego silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jerry » 6 kwi 2006, 19:53

Piotruś napisał(a):..no niestety...

1) nie można oszczędzać na systemie
2) trzeba troszeczkę wiedzy posiąść na temat samej instalacji jak i sposobu używania

...inaczej można silnikowi zafundować szybsze odejście na emeryturę ;)
najczęściej awarie są związene ze zubożeniem mieszanki poprzez niewydolną pompę ,źle dobranym zakresem obrotów w jakim N2O jest podawany, a także źle dobraną mocą strzału dla danego silnika.

święta prawda!!!Ale prawda jest też to iż za koszt dobrej instalacji można spokojnie kupić wałki zmienić soft i osiągnąć lepszy rezultat bo równomierny przyrost mocy :)Kiedys jak zaczynałem zabawe w te klocki to rozweselacz był atrakcja obecnie.....to kontrowersyjny temat
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Xus » 12 sie 2006, 10:16

mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo i chcialem sobie go zalozyc. ale napierw chcialem sie dowiedziec czegos wiecej. wiem ze dysza jest 35ps. jak najlepiej tego uzywac wiem ze gdy przepustnica jest otwarta na maxa jakie sa to obroty w mojej mazdzie? 1,6 16v dohc. nie chcial bym zejechac juz drugiego silnika dla tego wole zapytac
na 1/4 mili scigaja sie szybkie samochody.....na zakretach szybcy kierowcy...
moje zabawki
Honda <---kilikac i glosowac
Mazda <---kilikac i glosowac

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 10:43
Posty: 218
Skąd: Zielona Góra/Coventry
Auto: MX-3 1,6 16v DOHC

Postprzez Pit » 12 sie 2006, 11:16

Xus napisał(a):mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo i chcialem sobie go zalozyc. ale napierw chcialem sie dowiedziec czegos wiecej. wiem ze dysza jest 35ps. jak najlepiej tego uzywac wiem ze gdy przepustnica jest otwarta na maxa jakie sa to obroty w mojej mazdzie? 1,6 16v dohc. nie chcial bym zejechac juz drugiego silnika dla tego wole zapytac


1) 35 to zdecydowanie za duża dysza do suchego systemu i Twojego silnika.
Będzie za ubogo.

2) maxymalne otwarcie przepustnicy nie ma nic wspólnego z obrotami silnika!
Czujnik położenia przepustnicy załącza system w momencie, gdy przypustnica jest otwarta w pełni, a co za tym idzie ciśnienie paliwa jest największe

Xus napisał(a):mam dostep do podtlenku ale suchego za darmo

daj mi ten system, jak nie zalożysz :D
btw – macie gdzie tankować? :) hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Xus » 12 sie 2006, 13:12

ad1 koles co chce mi dac podtlenek nie ma innej:(

ad2 to przy jakich obrotach mam zaczynac strzelac?

ad3 jest w ad1

ad4 tankowac mamy gdzie bo jest firma w ZG co niby zatankuje mi butle 3,5kg za 80zl
na 1/4 mili scigaja sie szybkie samochody.....na zakretach szybcy kierowcy...
moje zabawki
Honda <---kilikac i glosowac
Mazda <---kilikac i glosowac

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 10:43
Posty: 218
Skąd: Zielona Góra/Coventry
Auto: MX-3 1,6 16v DOHC

Postprzez Pit » 13 sie 2006, 00:16

Xus napisał(a):ad1 koles co chce mi dac podtlenek nie ma innej:(

...dokup mniejszą dyszę (jest tańsza od nowego silnika) <lol>

Xus napisał(a):ad2 to przy jakich obrotach mam zaczynac strzelac?l

start minimum przy 3500, kończ 500 przed odcinką

Xus napisał(a):ankowac mamy gdzie bo jest firma w ZG co niby zatankuje mi butle 3,5kg za 80zl

80 zł to chyb za usługę tankowania, bo cena gazu to średnio 50 zł za kilogram <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Puhcio » 13 sie 2006, 09:36

Piotruś a jak u Ciebie chodzi rozweselacz ? :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje