O'ring przy aparacie zapłonowym – wątek wspólny

Postprzez Haszcz » 17 cze 2006, 17:55

Cos mi tam poci, podbno tam jest taki oring który trzeba zmienic. Niewiecie gdzie mozna dostac takie coś?
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Cysiek » 17 cze 2006, 19:41

Haszcz napisał(a):Niewiecie gdzie mozna dostac takie coś?

Ja kupowałem w sklepie z częściami do ciągników i maszyn rolniczych tam jest takich rzeczy w bród.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez Haszcz » 17 cze 2006, 19:51

Ale jak dobrac? Jakie paramtery?
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Cysiek » 17 cze 2006, 19:56

Najlepiej wyjąć stary i podjechać. Może być nawet troszke grubszy ale o tej samej średnicy. Ja kupiłem troszke grubszy i śmigam już rok i jest Ok.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez bartek_bart » 17 cze 2006, 20:05

a ja u siebie zauważyłem trchę mokry silnik poniżej pokrywy zaworów z prawej strony i w okolicy kopułki. orientujecie się skąd może być ewentualny lekki wyciek??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez mod » 17 cze 2006, 20:13

Mam 323f bg i tez mi cieklo przy aparacie z oringu – w Szczecinie na madalisnskiego ( jest tam serwis kia i Mazdy) nowy oring (30 z ), wymiana i ustawienie zaplonu(20zl) = 50 zalosc. Bylem tam przyokazji -by zerkneli czemu musze trzymac kierownice w lewo by prosto jechac ..( obejzeli co i jak pokazali czemu tak sie moze dziac – zniszczone gumy i moze zle ustawiony mc person po klepianiu, sprawdzli na moja prosbe co mi moze zrobic niespodzianke pod spodem jeszcze – ogledzinywydechu i podwozia ii przy pokazji roziwazali zagadke czemu mam mokry silnik – oring – koszt 0 zlotych (w goleniowie tylko uszczelke po pokrywa zaworow znalezli). Zalozyli, ustawili zaplon wg tebeli a ja do domku do Swinoujscia. Nie zepsuli nic ;) dojechalem OK. Czy jest sens kombinowac ? No chyba ze trafilem na dobry dzien tego warsztatu.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez Cysiek » 17 cze 2006, 20:33

Ja zapłaciłem za oring 0,80gr wymiana 0zł tylko zaznaczyłem śrubokrętem ( rysa ) położenie aparatu żeby potem nie mieć problemów.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez hf1965 » 17 cze 2006, 21:08

Ja kupowałem w salonie Mazdy kosztuje 13zl.
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 00:39
Posty: 31
Skąd: Mielec
Auto: Mazda Premacy 1,8 Benzyna 2004

Postprzez mod » 17 cze 2006, 21:37

hmm no to moj trochu drozszy byl hehe no coz drugi kupie od Ciebie ;)
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez BRYGADIER » 21 kwi 2007, 13:26

Witam KLUBOWICZÓW.
Mam problem z aparatem poszedł mi uszczelniacz w aparacie mojej madzi 323f BA 1,5 `95.
Według serwisu MAZDY w Wawie jest to element niewymienialny i niemożna go tam kupic.
Skądinąd wiem ze można go wymienić, może ktoś z was miał podobny przypadek i wie jaki zamiennik z innego samochodu zastosować (bo można). A może ktoś zna takiego zimeringu wymiary? Szkoda kupować nowy aparat skoro ten jest doby.

EDIT, Porek: Przeniosłem Twój post gdzie trzeba, na przyszłość proszę przestrzegać regulaminu i używać opcji 'szukaj'.
BRYGADIER
 

Postprzez GofNet » 21 kwi 2007, 14:24

Zagadaj na PW ze Smirnoff'em – On ma wszystko...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez zaba132 » 21 kwi 2007, 22:07

mi tez cieknie olej spod aparatu i mam pytanie bo chce to zrobić w najbliższym czasie :P czy jak odkrece aparat zapłonowy to dużo mi oleju ubędzie? bo nie na reke mi ruszać go jeśli wyleje mi sie sporo z pod aparatu (dopiero po wymianie oleju jestem) aha i tam jedną tylko uszczelke trzeba wymienić bo na fotorelacji chyba jest 2 pokazane :| :| chodz 1 wymianiana :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2007, 11:23
Posty: 2029
Skąd: Stalowa Wola
Auto: X6 CA KF

Postprzez Artiks » 21 kwi 2007, 22:30

BRYGADIER napisał(a):Według serwisu MAZDY w Wawie jest to element niewymienialny
Co za bzdura oring niewymienialny,no tak serwis=praktykanci :] kupilem go w ASO Mazdy 13 zl Ori
zaba132 napisał(a):jak odkrece aparat zapłonowy to dużo mi oleju ubędzie
No co ty, prawie nic :] ,tylko zaznacz sobie np czymś ostrym linię w jakiej znajdowal się aparat przed demontażem no i polożenie w pionie, bo aparat jest symetryczny i latwo zalożyć odwrotnie o 180 st. i <dupa> Fotorelacja ze zmiany oringu : http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez zaba132 » 22 kwi 2007, 00:29

ArtX dzieki za odpowiedz :) po niedzieli chyba sie zabiore za wymiane :P:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2007, 11:23
Posty: 2029
Skąd: Stalowa Wola
Auto: X6 CA KF

Postprzez BRYGADIER » 22 kwi 2007, 13:39

Wszystko ok.Oring jest wymienialny.Z tego co mi wiadomo (może sie mylę) w samym aparacie jest jeszcze USZCZELNIACZ – ZIMERING i z tym jest problem. Objawy – cieknący olej z pod "kopułki". Olej dostaje się do środka aparatu. Nie rozbierałem go jeszcze. Nie wiem czy niemuszne czasem kupić nowego aparatu. Może ktoś wie co z tym zrobić?
BRYGADIER
 

Postprzez LieRiX » 22 kwi 2007, 13:52

No własnie, czy ktos wie gdzie dostac ten zimmering?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2006, 22:26
Posty: 52
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F BA 94-98 rocznik 94

Postprzez GofNet » 22 kwi 2007, 19:22

No własnie, czy ktos wie gdzie dostac ten zimmering?
GofNet napisał(a):Zagadaj na PW ze Smirnoff'em – On ma wszystko...
Ile razy można pisać...<co?>
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Artiks » 22 kwi 2007, 20:08

A kto to jest wlaściwie Smirnoff ?? Jakiś aktywny dzialacz związku AA ?? <lol>
Na poważnie.. "Smir" jest bardzo kompetentny i ceny ma bardzo dobre więc zapytania o części tylko do niego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez no_fear » 23 maja 2007, 07:41

:( zdolny jestem nie ma co
Kupiłem oringa 38x3.5, zdjąłem przewody WN, odpiąłem wtyczki od aparatu, zaznaczyłem położenie aparatu względem bloku, wymieniłem oringa, złożyłem wszystko do kupy i... nie chciał odpalić :| a jak odpalił to silnik i buda telepała się jak w ciągniku marki Ursus :(
Rozkręcałem to jeszcze ze 2 razy, wszystko jest jak było a auto nadal nie pali, a jak zapali to strzela z wydechu i trzęsie sie okrutnie...

Jakieś pomysły?
Dodam, że wcześnie wszystko elegancko śmigało. Aparat na 100% ustawiony tak jak był-a objawy chyba tak jak bym zapłon cofnął/przyśpieszył ...
POMOCY :|
Sprzedam: aparat P5 z cewką zewnętrzną by "Tadziol"
Obrazekwww.SPAmobile.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Artiks » 23 maja 2007, 08:03

A nie włożyłeś czasami aparatu obróconego o 180 stopni ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323