Tuning Renesis Mazda RX-8
Dzis rano wkoncu dotarla do mnie pierwsza partia czesci To jest: wydech, dolot, kola pasowe i aluminiowe kolo zamachowe. Czekam jeszcze na konwenter katalizatora i ECU. W czwartek juz zakladam, restet ecu, tak z 500km spokojnej jazdy, zeby sobie tam komputerek wszystko na nowo poobliczal i... wrazenia z jazdy wam opisze Przy okazji sobie wgram nowego flasha. Postaram sie zrobic pare testwo na hamowni dla kazdego z tych modow. Zdjecia tez porobie i rzuce w temat . No to narazie tyle. Do piatku.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Noooo wreszcie ,
Czekam na raport i jak ci sie uda wykresy z hamowni, fajnie by bylo jakbys sie zhamowal przed i po modyfikacjach.
Do katowic jedziesz to zakladac? Bede sie na przeglad umawial, moze bysmy sie w tym samym terminie wybrali?
Czekam na raport i jak ci sie uda wykresy z hamowni, fajnie by bylo jakbys sie zhamowal przed i po modyfikacjach.
Do katowic jedziesz to zakladac? Bede sie na przeglad umawial, moze bysmy sie w tym samym terminie wybrali?
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
MegaLoL napisał(a):Chcialbym w ten Czwartek albo Piatek tam podjechac.
jak bedziesz mial to zamontowane to napisz sms – bede w piatek w krakowie to bym zobaczyl
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
tr napisał(a):Jednak jade na przeglad w przyszlym tygodniu. Wlasnie zamowilem moje zabawki , i jade na przeglad dopiero jak dojda
O ile obizysz zawieszenie ? Chyba klopotliwa bedzie jazda
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
przemekw napisał(a):tr napisał(a):Jednak jade na przeglad w przyszlym tygodniu. Wlasnie zamowilem moje zabawki , i jade na przeglad dopiero jak dojda
O ile obizysz zawieszenie ? Chyba klopotliwa bedzie jazda
Nie obnizam, tylko twardsze amortyzatory zakladam. W poprzednich autach dawalo to kolosalna roznice, mam nadzieje, ze bedzie podobnie
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
tr napisał(a):Nie obnizam
ufff bo juz sie zastanawialem jak bedziesz pokonywal tory tramwajowe np.
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
MegaLoL napisał(a):Co tam wkladasz?? Zastanawialem sie wlasnie nad usztywnieniem zawieszenia, ale stwierdzilem ze po torze to sie scigac nie bede
Bilstein B6 – sa troche twardsze niz seryjne, ale nie extremalnie wiec nie powinno byc dyskomfortu przy codziennej jezdzie.
Nie znalazlem nikogo kto by mial wlasnie te amory i opisal jak sie jezdzi, wiec kupuje troche w ciemno , ale mysle ze to bedzie dobry kompromis pomiedzy polepszeniem wlasnosci jezdnych a zachowaniem komfortu.
Amerykance przewaznie montuja amortyzatory innych firm, najczesciej w komplecie ze sprezynami albo duzo twardsze zestawy Bilstein PSS 9 , z 9 stopniowa regulacja twardosci przeznaczone bardziej na tor niz do codziennej jazdy.
Amory mam miec do przyszlej srody (oby, gosciu je musi najpierw z niemiec sprowadzic), w czwartek chce jechac na wymiane to napisze pierwsze wrazania.
Aha cena na wczoraj za amortyzatory mazdaspeed, ktore chcialem pierwotnie kupic to jedyne 856zl sztuka – zdzierstwo i zlodziejstwo
- Od: 10 sty 2006, 18:19
- Posty: 139
- Skąd: Bielsko/Poznan
- Auto: RX8 / RX65
przemekw napisał(a):bede w piatek w krakowie to bym zobaczyl
Cholera nie wiem czy bede w piatek w krakowie Tzn rano tak, ale popoludniu lece do Wrocka, tylko nie wiem na ktora jeszcze.
tr napisał(a):Aha cena na wczoraj za amortyzatory mazdaspeed, ktore chcialem pierwotnie kupic to jedyne 856zl sztuka
Wszystko co z mazdaspeed jest zadrogie. Glupie kolo zamachowe 600$.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Niestety nie mam wykresow... Autko zostalo z hamowane przed. W trakcie montowania cala elektryka zostala odlaczona i nie bylo sensu sie bawic w zamontowanie jednej rzeczy, podlaczanie wszystkiego, sprawdzenie, znow odlaczenie itp. Mialo to zajac caly czwartek, a odebralem autko w piatek po 22 i juz nikomu sie nie chcialo wjezdzac na hamownie Najwiecej problemow bylo z kolem zamachowym.
W kazdym razie, jak dostane konwenter kata, to wtedy wjade na hamownie. Nieco pozniej powinien przyjsc piggy back. 223 tyle mialo autko przed zamontowaniem "modow". Przelacialem dopiero 320 km, wiec nie sprawdzalem jeszcze. Max do 6 tys. obr krecilem. Na "luzie" kreci sie jak blyskawica. Dokladnie nie widze wskazowi, tak [tiiit] . Dolocik + ram air duct jest troszke glosniejszy od fabrycznego, natomiast wydech... Bardzo gleboki i glosny Jezdze z otwartymi szybami, bo tak mi sie podoba dzwiek. Ma zalozone resonatory i tak jest b. glosny Jaka roznice odnotowalem po dzisiejszej jezdzie, to taka ze na niecalym 3/4 baku przelecialem prawie 330 kilometrow. Bylem dzis na slasku, czyli polowa z tego to na autostradzie. Nie przekraczalem 6.tys obr.i tak wszystkich na autostradzie wyprzedzilem Podobno ten dolot zmniejsza nieco paliwozernosc. Ladniej sie rozpedza z wyzszych biegow. Nie musialem redukowac i dosc plynnie sie rozpedzal. Dzis wieczorem przetestuje juz ostrzej Aha. Swieci mi sie CEL Pewnie przez kolka pasowe. Skasowali mi to w mazdzie, ale przed Krakowem mi zaczelo znow migac, a teraz juz sie swieci caly czas. Teraz zdjecia..
Wydech.
Cala reszta
Demontaz.
Demontaz jeszcze raz
Widok z tylu
Nowe mega lekkie "aluminiowe" kolka pasowe
Fabryczny wydech vs nowy
Druga polowa konfrontacji
Dogrywka
Dolocik.
W kazdym razie, jak dostane konwenter kata, to wtedy wjade na hamownie. Nieco pozniej powinien przyjsc piggy back. 223 tyle mialo autko przed zamontowaniem "modow". Przelacialem dopiero 320 km, wiec nie sprawdzalem jeszcze. Max do 6 tys. obr krecilem. Na "luzie" kreci sie jak blyskawica. Dokladnie nie widze wskazowi, tak [tiiit] . Dolocik + ram air duct jest troszke glosniejszy od fabrycznego, natomiast wydech... Bardzo gleboki i glosny Jezdze z otwartymi szybami, bo tak mi sie podoba dzwiek. Ma zalozone resonatory i tak jest b. glosny Jaka roznice odnotowalem po dzisiejszej jezdzie, to taka ze na niecalym 3/4 baku przelecialem prawie 330 kilometrow. Bylem dzis na slasku, czyli polowa z tego to na autostradzie. Nie przekraczalem 6.tys obr.i tak wszystkich na autostradzie wyprzedzilem Podobno ten dolot zmniejsza nieco paliwozernosc. Ladniej sie rozpedza z wyzszych biegow. Nie musialem redukowac i dosc plynnie sie rozpedzal. Dzis wieczorem przetestuje juz ostrzej Aha. Swieci mi sie CEL Pewnie przez kolka pasowe. Skasowali mi to w mazdzie, ale przed Krakowem mi zaczelo znow migac, a teraz juz sie swieci caly czas. Teraz zdjecia..
Wydech.
Cala reszta
Demontaz.
Demontaz jeszcze raz
Widok z tylu
Nowe mega lekkie "aluminiowe" kolka pasowe
Fabryczny wydech vs nowy
Druga polowa konfrontacji
Dogrywka
Dolocik.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
jacobs napisał(a):PS. fajna rejestracja
Wiem
jacobs napisał(a):no gdzie z tym młotkiem? Madzie młotkiem?
No mlotkiem Kola pasowe musialy byc bite mlotkiem. Nie chciala frania sobie dac ich zalozyc:P
Nie wiem czy to przez to ze jestem "podniecony" ale chodzi [tiiit] . Wkreca sie na obroty o wiele szybciej i latwiej. Z dwojki jak wciskam przy 50, to moment i juz jest 120 W kazdym zakrecie jak tylko troche dodam gazu, slychac piski z opon Mam takie wrazenie, jak by bylo tak z 20 kucy wiecej.. A najlepsza czesc dopiero przedemna;]
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje