Schemat faz rozrządu – potrzebny....

Postprzez WoMa » 28 wrz 2006, 22:25

Witam
Potrzebuję pomocy..... Czy ktoś może dysponuje i mógłby mi udostępnić schemat faz rozrządu, schemat rozrządu lub chociaż zdjęcie rozrządu ww. auta?
Pozdrawiam
WMaj
Początkujący
 
Od: 14 kwi 2005, 15:54
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 2.0 DiTD GF / V70 2.5 TDI

Postprzez magicadm » 28 wrz 2006, 22:32

Obrazek
Obrazek
Może to cokolwiek rozjaśni
Ostatnio edytowano 28 wrz 2006, 22:38 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez tomekrvf » 28 wrz 2006, 22:36

Nie ma koła pompy wtryskowej.
Nie wiem w czym problem bo wszędzie są znaki....
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez WoMa » 29 wrz 2006, 09:22

Problem jest w tym, że pękł mi pasek, a po wymianie niezbędnych części na nowe silnik chodzi głośniej niż przed awarią. Ponieważ awaria miała miejsce w trasie, teraz z miejscu zamieszkania staram się z kolegą mechanikiem znaleźć przyczynę takiej pracy silnika.
Początkujący
 
Od: 14 kwi 2005, 15:54
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 2.0 DiTD GF / V70 2.5 TDI

Postprzez xANDy » 29 wrz 2006, 10:14

Gdyby źle ustawił cośkolwiek – to auto by nie odpaliło albo bardzo by szarpało silnikiem (chciałby wyskoczyć z kasty).

A czy ustawiłeś luz zaworowy? Wdechowe 0,15mm wydechowe 0,35mm. Oczywiście na zimniuteńkim silniku (po nocnym odpoczynku). Wydechowe dźwigienki są krótsze!
Sprawdź też, czy któryś z zaworów nie ma luzów góra-dół, bo może młotek (dźwigienka z prowadnicą w kształcie T popychająca dwa zawory na raz) nierówno naciska parę zaworów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Bartek. » 30 wrz 2006, 14:48

Jakie jest dokładnie oznaczenie tego silnika? POstaram się coś poszukać. (Moje zasoby na DiTD nie reagują ;) )
Chill out...
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 10:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Postprzez pawelc » 30 wrz 2006, 17:00

Silnik oznaczenie ma RF? podaj maila to Ci prześlę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Grzyby » 30 wrz 2006, 17:04

pawelc napisał(a):Silnik oznaczenie ma RF?

RF miały w oznaczeniu diesle w GD i GE
Nie wiem czy DiTD to też RF
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pawelc » 30 wrz 2006, 19:23

według info-techa jest to RF 1997-2003 a to raczej nie GE?,ale może byc błąd Wojtek Maj jak chcesz PDF-a z ustawieniem rozrządu to podaj maila
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Jaksa » 30 wrz 2006, 19:46

Bartek. napisał(a):Jakie jest dokładnie oznaczenie tego silnika
RF-T

Mała historia.....

Pierwszy motor wysokopręzny miał oznaczenie RF ( 1983-1987 ) następny RF-7 ( 1988-1992 ) od 1992 do 1996/7 RF-CX ( Comprex ) 1997-2002 RF-T ( DiTD ) tyle pamiętam.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 1 paź 2006, 14:17

Ale na bloku silnika jest wybite samo RF
Chociaż w opisach mówią o RF-T (ew. RF-T HP)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez zlepek » 11 lut 2008, 22:20

Witam
Mam pytanie, pewnie uznacie je za banalne ale "kto pyta nie błądzi", po co są te śrubki na łączniku między dwoma zaworami ? czyżby chodziło o napięcie wstępne sprężyn przed regulacją na dźwigni.
Początkujący
 
Od: 28 gru 2007, 14:33
Posty: 6
Skąd: Turek
Auto: Premacy 2.0 DiTD

Postprzez xANDy » 11 lut 2008, 22:39

Ustala się nimi luzy na zaworach – żeby dźwigienka wduszała równo oba zawory na raz.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez zlepek » 12 lut 2008, 09:05

No tak, ale po co tak skomplikowali sobie sprawę regulacji zaworów, mogli zrobić tą dźwignię symetryczną a regulację przeprowadzać tylko jedną śrubą na dźwigni.
Co do poradnika czytałem go już kilka albo kilkanaście razy, jest świetny, czyta się jak lekturę szkolną :) (oczywiście z zainteresowaniem), "esencja" zebrana w jednym miejscu, wszystkie fora żeby tak wyglądały.
Początkujący
 
Od: 28 gru 2007, 14:33
Posty: 6
Skąd: Turek
Auto: Premacy 2.0 DiTD

Postprzez xANDy » 12 lut 2008, 09:46

Śrubę na mostku ustala się tylko jeden raz – na początku a regulacje wykonuje się tylko górną śrubą (luzy zaworowe). Przy jednym wałku jest to ciekawe posunięcie i skuteczne.

Aha – a temat wyląduje w koszu na dniach, bo jest po prostu zbędny.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323