Od jakiegoś czasu coraz częściej mogę zaobserwować powyższe objawy.
Przypuszczam, że chodzi o pasek klinowy.
Pytanie – czy mam rację, czy powodem może być źle naciągnięty pasek i jeżeli tak to trzeba go wymienić czy naciągnąć?
(szukałem w wątkach już istniejących i zbyt wiele nie znalazłem)
Przygasają światła, piszczy pod maską
Strona 1 z 1
To może poszukaj pod maską i organoleptycznie sprawdź naciąg paska...rafal_gz napisał(a):szukałem w wątkach już istniejących i zbyt wiele nie znalazłem
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
sprawa jest prosta. Jeżeli pasek nie jest stary to próbować naciągnąć. Jeżeki jest stary to wymienić i naciągnąć. Piszczy bo możę dostać troszkę wody i zaczyna piszczeć. W okresie zimowym alternator jest cały czas pod obciążeniem i daje spory opór. Jeśli pasek jest słabo naciągnięty to piszczy. Rzadna filozofia. Maska w górę i do dzieła.
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
rafal_gz napisał(a):Od jakiegoś czasu coraz częściej mogę zaobserwować powyższe objawy.
Przypuszczam, że chodzi o pasek klinowy.
Pytanie – czy mam rację, czy powodem może być źle naciągnięty pasek i jeżeli tak to trzeba go wymienić czy
Stawiam na pasek.Popatrz za okno jaka pogoda.zle naciagniety i obciażony pasek+wilgoc (deszcz)=pisk
Dokładnie – wystarcz troche wilgoci i pasek będzie piszczał szczególnie jak słabo naciągnięty.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6