Witam, dzis moj szwagier zakupił Mazde 626 2,0 DCTD 2000r samochod zostal zakupiony w plocku, auto jest naprawde w super stanie z ksiazka serwisiwa, sprowadzony z holandii i przyjechal na wlasnych kolach. Silnik pracowal super, palil na dotyk, niestety podczas gdy wracalismy z plocka do warszawy samochod zgasl bez zadnego szarpania, po ok 5 min odpalil doslownie na 10s i zgasl. Zdjelismy kleme z akumulatora na ok 5min i odpalila, ujechalismy ok 50km i zrobilo sie to samo wiec znowu zdjelismy kleme i po ok 40km znowu to samo. zdjelismy kleme ale niestety tym razem nie pomoglo, silnik odpalil na kilka sekund i to samo.
na szczescie samochod zgasl doslonie 1km przed domem, zdjelismy kleme i przyjechalismy na obiad, mielismy nadzieje ze po dluzszym odlaczeniu klemy znowu auto bedzie jezdzic. Niestety bylo to samo, palil na kilka sekund a potem doslownie jak by sie zaplon wylaczylo. wzielismy auto na hol i pod blokiem sprobowalismy jeszcze raz zapalic bez odlaczania klemy objaw caly czas ten sam.
Wygladalo by tak jak by nastepowalo odciecie zaplonu, lib paliwa.
Ja mam 323f mam immobilajzer w kluczyku (tak mi sie wydaje, z jednej strony jego platikowej czesci jest taki maly kwadracik) w madzi 626 tego nie widac, mimo to po odpaleniu na chwile zapala sie kontrolka od immobilajzera i w tym momencie nie wiem czy ma on ten immobilajzer czy nie, jezeli ma to moglo by to byc tego przyczyna??
Czy mozliwe ze by to byla wina pompki paliwa lub filtra paliwa??
prosze o jakies rady,
Silnik gaśnie po kilku sekundach pracy
Strona 1 z 1
Wg mnie cos z immobilizerem, cos z instalacja elektryczna mysle.
Sprawdz podpis GofNet'a, znajdziesz tam sporo rzeczy o 626. Do 626 i silnika RF-T ( DiTD) jest tez Workshop po ang, sprawdz jakie elementy auta współgraja z immo. Sa tez rozne schematy, moze cos sie przyda.
Pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania problemu
Sprawdz podpis GofNet'a, znajdziesz tam sporo rzeczy o 626. Do 626 i silnika RF-T ( DiTD) jest tez Workshop po ang, sprawdz jakie elementy auta współgraja z immo. Sa tez rozne schematy, moze cos sie przyda.
Pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania problemu
- Od: 10 sty 2007, 18:18
- Posty: 75
- Skąd: Z-ść / Krk
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '00
Kłaniam się,
dyzio2323 popraw temat.
dyzio2323 popraw temat.
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Immo jeśli wyłącza auto to w chwili wyłączenia zapala się kontrolka immo. Jesli kontrolka jest sprawna (odpala się po starcie i gaśnie po chwili) a potem nie zaświeca się (jak wyłączy auto) to znaczy, że raczej nie to. Weź może drugi kluczyk i sprawdź.
Wg mnie to jakiś problem elektryki – i dlatego pewnie ktoś ją sprzedał (zapewnie dość okazyjnie)
Zmień ten temat na bardziej logiczny – choćby coś w stylu, że silnik gaśnie po dłuższym czasie... A co do reszty logiczności tematu – proszę dokładnie przeczytać ten wątek:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=31504 (sprawdzę, czy tam zaglądałeś...)
Wg mnie to jakiś problem elektryki – i dlatego pewnie ktoś ją sprzedał (zapewnie dość okazyjnie)
Zmień ten temat na bardziej logiczny – choćby coś w stylu, że silnik gaśnie po dłuższym czasie... A co do reszty logiczności tematu – proszę dokładnie przeczytać ten wątek:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=31504 (sprawdzę, czy tam zaglądałeś...)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kłaniam się,
dyzio2323 albo mi się zdaje albo poprawiłeś temat, ale w taki sposób, że normalnie jakby d*** ręce miała, to by lepiej to zrobiła. Jeśli się myle bardzo przepraszam i zwracam honor, ale jak wróce na forum wieczorem i nic się nie zmieni to Kosz.
dyzio2323 albo mi się zdaje albo poprawiłeś temat, ale w taki sposób, że normalnie jakby d*** ręce miała, to by lepiej to zrobiła. Jeśli się myle bardzo przepraszam i zwracam honor, ale jak wróce na forum wieczorem i nic się nie zmieni to Kosz.
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Koniecznie!dyzio2323 napisał(a):jak zrobia to napisze co bylo przyczyna
Na tym właśnie polega forum, że pomagamy sobie.
Na 99% to problem elektroniki (a raczej nawet elektryki).
Dziękuję za przeczytanie regulaminu (po temacie widać)! Prawda, że jest ładnie i krótko ujęty?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
witam wszystkich. problem zostal roziazany. okzalao sie ze instalacja miala jakies zupelnie nie potrzebne przerobki. Byly pozakladane jakies przekazniki na pompe paliwa i na jakis elektro zawor w pompie wtryskowej. Panowie mechanicy wymienili kable na nowe i samochod palil elegancko ale po przekreceniu kluczyka gasl dopiero po kilku sekundach. na szczescie wszystko juz jest super
- Od: 20 lis 2006, 01:46
- Posty: 23
- Skąd: Kozienice
- Auto: MAZDA PREMACY CP 2002r 2.0 131KM SPORTIVE
Kolejny dowód, że pompa jest bardzo wytrzymała (chociaż MABI na pewno by ją naprawiło ), za to pierwsze co pada w mechanice to elektronika i elektryka
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6