EGR- mozna wywalic w mazdach...

Postprzez andy_czarny » 1 maja 2007, 22:47

Witam, dowiedzialem sie ze w mazdach jest podopobny jak w nissanach(EGR) system recyrkulacji spalin, ktory wiekszosc nissanowcow wywala, lub zaslepia po czym mozna zauwazyc polepszenie sie dynamiki i elastycznosci silnika.Teraz moje pytanie czy w mazdach tez idzie tak latwo pozbyc sie tego ustrojstwa??
(zapytam autora tematu na forum nissana czy moge wkleic ti jego porady i dam znac)
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2007, 15:58
Posty: 30
Skąd: POD BYdgoszcza
Auto: almera n15- narazie;)

Postprzez Jacol » 1 maja 2007, 23:22

W oplu tez to ustrojstwo miałem i wywaliłem, ale zeby polepszyła sie dynamika to nie powiem.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez mbmaster » 2 maja 2007, 11:54

Ja w niedziele wywale ale dlatego ze kolektory bede zmienial wiec czy roznica bedzie to nie bede mogl powiedziec bo inne bedzie odprowadzenie spalin
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez pawelc » 2 maja 2007, 14:24

mbmastertylko go zaślep EGR zostaw na miejscu bo będzie Ci wyrzucać błąd ,w Kl-u wystarczy zaslepić w kolektorze dolotowym bo tam jest specjalny kanał lub też w samym bloku problem ten nie występuje w KLZE bo nie ma tam wogóle EGR-u a czy daje to znaczącą poprawę to raczej nie ,ciągnie tylko mniej syfu do kolektora zmiany w mocy raczej nie będą odczuwalne bynajmniej ja nie zauważyłem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez radost » 2 maja 2007, 19:19

Też się przymierzam do tej operacji tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Dysponyje ktoś może jakimiś fotami z tej operacji w FS?
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Spawn » 2 maja 2007, 19:44

Ja w mojim KL wywalilem EGR i teraz mam maximum 10l/100km obojetnie jak szybko jade albo jak aggresiwnie przyspieszam!
W 121 DB tez wywalone, lepiej przyspiesza z dolu i tez mniej bieze!

Jedyne co negatywne jest to ze Autka teraz troche z rury smierzdom!
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez pawelc » 2 maja 2007, 22:06

Spawn chyba na trasie ;) bo w miescie 10litrów to raczej ciężko utrzymać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Jacol » 2 maja 2007, 22:13

pawelc napisał(a):Spawn chyba na trasie bo w miescie 10litrów to raczej ciężko utrzymać

To moje K8 w miescie minimum łyka 13 :(
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Spawn » 4 maja 2007, 09:29

Ja kazden dzien tylko w miescie jestem! :P Jak chzecie to moge zdiecia zrobic!
Akurat mam 250km na liczniku i dopiero polowe baku! :P

Wywalcie EGR i wasze K8, KF lub KL tez bedom mniej hlac!
Moj do wywalenia EGR bral w miescie 14-16l, ale teraz 10l max!

Cztero cylindrowe auta tez mniej biezom, ale roznica niejest taka duza jak w szescio cylindrowych! To jest FAKT!
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez Fiveopac » 4 maja 2007, 11:08

Spawn napisał(a):Moj do wywalenia EGR bral w miescie 14-16l, ale teraz 10l max!

Czyli spalanie spadlo o ok. 40% ? Jednak jest cos lepszego od magnetyzerów hahaha hahaha hahaha
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Spawn » 4 maja 2007, 11:39

Magnetyzer?? Co to??
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez mbmaster » 4 maja 2007, 11:59

HEHe trzeba to w Austrii zaczac sprzedawac kasa murowana :D
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Fiveopac » 4 maja 2007, 17:16

Spawn napisał(a):Magnetyzer?? Co to??

To taka utopia/bajka – mniejsze spalanie, wieksza moc, wieksza plodnosc wlasciciela hahaha
Jednym slowem dzialanie czysto psychologiczne, tak jak odpiecie EGR i spadek spalania o 40%....
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adaś » 4 maja 2007, 18:05

a ktoś może napisać wymierne korzyści wywalenia EGR?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez radost » 4 maja 2007, 18:39

Ponawiam pytanie...
1) Gdzie się znajduje egr w FS bo mam wątpliwości (mile widziane foto lub skan)?
2) Jak go najmniej inwazyjnie zaślepić?
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez tomekrvf » 4 maja 2007, 18:44

Adaś napisał(a):a ktoś może napisać wymierne korzyści wywalenia EGR?

Kolektor dolotowy nie jest zapieprzony żużlem
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 4 maja 2007, 18:44

Adaś napisał(a):a ktoś może napisać wymierne korzyści wywalenia EGR?


Nie będzie Ci się kolektor zasyfiał.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Waluś » 4 maja 2007, 21:07

może się skuszę :D a w środę go wyczyściłem bo mi błędy wywalał <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Spawn » 5 maja 2007, 08:22

Dla tych ktorzy niewiezom!

331km i tyle w Baku!! Przed wywaleniem EGR bylem przy 331km juz prawie na rezerwie!

Ile mocy moj ma? Hm okolo 195km, i to bylo miezone! :P
Edit by admin:
Podpis usunięty – nie spełniał wymogów opisanych w FAQ <--- F***k u B***h!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2006, 19:02
Posty: 115
Skąd: Rohr im Kremstal/Austria
Auto: '90 Mazda 626 4WD

Postprzez tomekrvf » 5 maja 2007, 09:32

Spawn napisał(a):Dla tych ktorzy niewiezom!

331km i tyle w Baku Przed wywaleniem EGR bylem przy 331km juz prawie na rezerwie!

To ja uzyskałem taki sam wynik jadąc z 3 osobami i pełnym bagażnikiem. Obroty silnika w zakresie 4000-6000 czyli wolno nie było(najszybciej 220km/h)
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje