Auto słabe, brak mocy

Postprzez biniloluk » 14 maja 2007, 11:49

Witam jeżdżę już moja mazdą rok czasu jakieś 2 tygodnie temu powstał problem stała się strasznie słaba zapala z dotyku i wkręca się na obroty podczas jazdy też niema z tym problemu lecz powyżej 2500 zaczyna straszne dymić (na czarno) podejrzenie padło na wtryski wykręciłem je i sprawdziłem rozpylają jak nowe maja właściwe ciśnienie otwarcia (nie leją) kolejne podejrzenie padło na pompę wtryskową że ciśnienia nie wytwarza bo kat wyprzedzenia wtrysku jest raczej prawidłowy bo wcześniej chodziła rozebrałem pompę ale okazało się że łopatki są ok. i pompie nic nie dolega następnie sprawdziłem intercoller i zawór startowy było trochę sadzy ale bez przesady na wszelki wypadek wyczyściłem oba elementy teraz została już tylko jedna rzec comprex paski są nowe i oryginalne łożyska nie hałasują nie ma objawów uszkodzenia wiec co musie stało i dlaczego jak ktoś może mi pomóc był bym wdzięczny czy można to jakoś szybko naprawić. Bo teraz jazda jest bardzo uciążliwa rozpędzenie trwa wieki a jak bym chciał trochę szybciej się rozpędzić to robie straszną zasłonę dymną
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez xANDy » 14 maja 2007, 12:07

Szczelność dolotu.
W comprexie wystarczy dziurka rozmiaru szpilki i kopci, dymi i zdycha.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez biniloluk » 14 maja 2007, 13:31

hmm na oko wszystkie łaczniki sa ok ale myśle że to niema aż takiego wpływu na moc do w tej chwili jest tak jak by mi hamulce trzymały a ekstra jeszcze na zaciągnietym renczym jeździł ale jeszcze jak coś to sprubuje sprawdzić
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez xANDy » 14 maja 2007, 13:36

xANDy napisał(a):wystarczy dziurka rozmiaru szpilki i kopci, dymi i zdycha
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez marek63hd » 14 maja 2007, 20:27

xANDy ma rację.Wystarczy niewielka dziurka na którymś z łączników gumowych w układzie dolotu i stawiasz zasłonę.Najczęściej lecą harmonijki na IC.Do hamulcy też możesz zajrzeć,zwłaszcza jeśli dawno tego nie robiłeś <lol>
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez Jaksa » 14 maja 2007, 21:52

Nio......dobrze prawisz :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez biniloluk » 14 maja 2007, 22:00

z hamulcami to tylko przenośnia a le jak mówice że to mogą być łączniki to sprubuje a czy w comprexie niemogło sie coś pozatykać
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez marek63hd » 14 maja 2007, 22:15

Tieorytycznie tak,a praktycznie masz typowe objawy nieszczelnego dolotu,czyli szukaj dziurawej gumy <lol>
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez xANDy » 14 maja 2007, 22:17

Ten tekst o rozmiarze dziurki (jak szpilka) nie jest wcale przenośnią!!
I nikt nie żartuje sobie z Ciebie w tym momencie!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez marek63hd » 14 maja 2007, 22:22

Jestem jak najbardziej poważny,a dziurki znam z autopsji :D nieraz miałem takie numery
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez Jaksa » 14 maja 2007, 22:24

marek63hd napisał(a):a dziurki znam z autopsji nieraz miałem takie numery
.....i w kazdym porcie potomstwo hahaha hahaha ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez marek63hd » 14 maja 2007, 22:28

Dlatego noszę torbę z cukierkami,bo nigdy nie wiem kiedy trafię na swoje hahaha hahaha hahaha
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez Jaksa » 14 maja 2007, 22:35

marek63hd napisał(a):Dlatego noszę torbę z cukierkami
Jutro powinny się przydać <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez biniloluk » 7 cze 2007, 01:39

Witam wszystkich muszę się pochwalić wszystkim forumowiczom ostatni napisałem o moim problemie z brakiem mocy w mojej mazdzie miałem już tego dość sugerowana usterka czyli nieszczelne łączniki na intercoolerze okazały się szczelne wiec postanowiłem wyjąć comprex okazało się że w walcu w środku przekrój kanałów zmniejszył się o 70% sadza była jak plastelina ale przemysłowy środek do odtłuszczania i gorąca kąpiel z kerchera pomogły poskładałem odpaliłem auto chodzi jak burza. Długo się nie pocieszyłem tak chodzącym autem, ponieważ na drugi dzień jadąc spokojnie na zakupy spojrzałem w lusterko a tam biała chmura. A wcześniej pisałem też o dmuchaniu do zbiorniczka wyrównawczego i wyrzucanej tam wodzie wszyscy napisali, że na pewno pęknięta głowica miedzy gniazdami. Po zięciu głowicy okazało się że głowica jest ok. tyle że ktoś wcześniej założył uszczelkę najgorszą jaką można było (AJUSA) pojechałem do serwisu z ciężkim sercem wydałem 400zł na oryginał splanowałem głowice poskręcałem i autko śmiga aż miło żadnego dmuchania i comprexik też działa <jupi>
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez marek63hd » 7 cze 2007, 10:38

Nieszczelny dolot często się zdarza.Dobrze że nie głowica.Bezawaryjnego śmigania :D
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez xANDy » 7 cze 2007, 17:30

biniloluk napisał(a):okazało się że w walcu w środku przekrój kanałów zmniejszył się o 70% sadza była jak plastelina

A to oznacza, że prawdopodobnie silnik palił olej albo coś innego. Sadza sama w sobie jest sucha i nie tworzy nagarów tego typu (najwyżej pył, który daje się zdmuchnąć).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez biniloluk » 7 cze 2007, 18:30

tak wiem że sadza sie sama lepka nie robi ale oleju mi nie bierze
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez xANDy » 7 cze 2007, 22:55

Możliwe, że poprzednik jeździł na jakiś dziwnych paliwach...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez biniloluk » 7 cze 2007, 23:40

wcześniej chodziła we francji więc niewiem ale to już raczej nie istotne
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez xANDy » 8 cze 2007, 09:05

Jest to bardzo ciekawe uszkodzenie i w dodatku bardzo autorskie rozwiązanie naprawy. Proponuję – żeby było dla potomnych – aby w tytule było od razu wiadomo, o co chodzi, bo teraz to właściwie nic z niego nie wynika.
Zrób jakoś tak inteligentnie ten tytuł – przyda się innym.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6